تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۱۶۹۸۴

این دو «نفر» به «ایلامی» و مردم پاسخ دهند

۵۹
۰
کبنا ؛رضا حسن‌پور
اورنگ ایلامی ۲۲ دی‌ماه ۹۵ سکان مدیریت بهداشت، درمان و سلامت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را با امضای وزیر بهداشت از رضا چمن گرفت. چمن آن روز اینگونه خواند که؛ «حرف حرف درد را
در دلم نوشته است
دست سرنوشت
خون درد را
با گلم سرشته است
از چه حرف می زنم
درد، حرف نیست
درد، نام دیگر من است
من چگونه خویش را صدا کنم»

رضا چمن فشارهای زیادی از دورن و بیرون دانشگاه علوم پزشکی تحمل کرد، اما او تمام حواسش را به کارها و وظایف خود معطوف کرده بود و بی‌اعتنا از کنار آن فشارهای ناجونمردانه گذشت، اما دانشگاه را سیاسی و محل تاخت و تاز رابطه‌بازی و رانت‌خواری نکرد و نهایتاً هم راهی جزء رفتن او از استان کهگیلویه و بویراحمد برای مخالفینش وجود نداشت.
ایلامی سال‌ها مسیر علم و تخصص را با تحمل مشقت‌های زیادی گذراند و جایگاه مهمی به لحاظ علمی و اجرایی به دست آورد، سال‌ها پیش پزشک نمونه کشور، استاد نمونه علمی و اخلاقی و استاد نمونه بالینی شد. از سال ۷۶ مسوولیت‌های مهم به او سپرده، و بعدها هم به عنوان مدیر موفق شناخته شد.
شناخت جامع ایلامی از کل استان کهگیلویه و بویراحمد و راه‌اندازی کاروان‌های سلامت به مناطق مختلف استان این فرصت را به او داده است تا تمام تجربیاتش را برای بهبود وضعیت بهداشت، درمان و سلامت این مردم عزیز به کار بگیرد.
با انتصاب اورنگ ایلامی در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برخی‌ها حضور یک نیروی کاملاً متخصص و دارای سابقه مدیریتی را یک اتفاق مثبت دانستند اگر چه ایلامی کارهای زیادی را پیش روی خود دارد و هنوز هم کاملاً نمی‌توان در باره عملکرد و آینده او حرف زد. اما آنگونه که به نظر می‌رسد موفقیت‌های این روزهای ایلامی حسادت عده‌ای را برانگیخته و دود این حسادت‌ها به چشم مردم و جوانان جویای کار رفته و می‌رود.
۲۵ بهمن (چهارشنبه) و ۲۷ بهمن‌ماه (جمعه) ۹۶ - زمان یک سالگی مدیریت اورنگ ایلامی، در فاصله یک روز دو اتفاق عجیب در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد، یکی  اعتصاب پزشکان متخصص و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی استان و عدم حضور آنها در کلینیک‌ها و دیگری جنجال در آزمون استخدام علوم پزشکی که اولی در حیطه کاری معاونت درمان و دومی در حوزه کاری معاونت توسعه و منابع انسانی علوم پزشکی لحاظ می‌شود.
پشت پرده پلاکاردها چه کسانی بود؟ / چه کسانی پزشکان را برای اعتصاب هماهنگ کرد؟
حال سووال اینجاست که چرا در فاصله دو روز، این دو اتفاق رخ می‌دهد؟ آنهم در دو حوزه کاری معاونین وی. آیا غلام‌عباس سبز معاونت درمان علوم پزشکی از قبل هیچ اطلاعی از اعتصاب پزشکان نداشت که به تواند با رایزنی و جلسه با پزشکان معترض جلوی این اقدام اعتراض‌آمیز و البته نادرست را بگیرد. آیا برای «سبز» تنها کارآنه پزشکان مهم است و یا کارآنه پرستاران و سایر کادر پزشکی هم مهم می‌باشد؟ حضور «سبز» در محل کارش آیا معنای دیگری هم دارد؟
رحیم استوار که مسوولیت مهم معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه را برعهده دارد، چرا با فرمانداری بویراحمد مقام عالی دولت در شهرستان بویراحمد و معاون سیاسی استانداری و سایر دستگاه‌های نظارتی هماهنگی به عمل نمی‌آورد. او زمان برگزاری آزمون در کجا حضور داشت؟
آیا آزمونی به این بزرگی و جذب ۱۲۸ نیروی شرکتی و خدماتی نباید با ساز و کار بهتری انجام می‌گرفت؟ آیا استوار عمداً این آزمون را رها کرده بود؟ آنهایی که پلاکارد در دست داشتند، چه کسانی بودند؟ و با هماهنگی چه کسانی دست به این کار زدند؟
آیا این دو اعتراض ناشی از همان حسادت‌ها به موفقیت‌های اورنگ ایلامی است؟ و یا برای فشار آوردن به رئیس دانشگاه علوم پزشکی طراحی شده است.
چه کسانی نمی‌خواهد در علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد وحدت باشد و ایلامی مسیر موفقیت‌هایش را ادامه دهد؟ و یا اینکه این اتفاقات از روی سهل‌انگاری بوده که باید با خاطیان برخورد عملی صورت بگیرد.
به سووالات مطرح شده بدون شک مسوولان مربوطه باید پاسخ دهند تا افکار عمومی روشن شود.
اینگونه نوشت شد که «در گذشته نیروهای شرکتی مورد نیاز تمامی دستگاه‌های اجرایی استان بدون برگزاری آزمون و ضوابط خاصی جذب می‌شدند و این مسئله نگرانی و اعتراض مردم را نیز به همراه داشت اما اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصمیم گرفت با یک تابو شکنی رعایت عدالت را حتی در استخدام‌های شرکتی رعایت کند آزمونی که بنا به دلایل نامشخص ناتمام ماند.
مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچون گذشتگان می‌توانست بدون برگزاری آزمون، نیروهای سفارشی نمایندگان مجلس و سیاسیون را جذب کند و دیگر نیازی به دادن این همه هزینه و تقابل نباشد اما ماند تا برای مردم هر هزینه‌ای را به دل و جان بخرد.
البته نوشتن پلاکاردهای انتقادی در دست برخی داوطلبان و شاید غیر داوطلبان این مسئله را در ذهن متبادر می‌کند که احتمال یک برنامه از پیش طراحی شده نیز باشد زیرا حتی یک راننده نیز می‌توانست در روند برگزاری این آزمون هنگام انتقال سوالات خلل وارد کند.
شاید افرادی که در گذشته بدون هیچ ضابطه‌ای فامیل، دوست و بستگان خود را به بدنه دانشگاه به عنوان نیروی شرکتی اضافه می‌کردند نیز از این روند نگران بوده و خواسته‌اند گربه را جلوی حجله سر ببرند تا دیگری مدیری نتواند از برگزاری آزمون شرکتی حرفی بزند.»
ایلامی فرصتی است برای کهگیلویه و بویراحمد
«حضور مستمر و موثر در وزارتخانه، کلنگ‌زنی احداث دو بیمارستان پاتاوه و سی‌سخت که مطالبه ۱۰ ساله مردم این دو منطقه بود، راه‌اندازی مرکز آموزش زایمان طبیعی، راه‌اندازی ۳ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، تجهیز بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی شهید جلیل، راه‌اندازی مجدد کاروان سلامت در استان، استفاده از ظرفیت بالای خیرین سلامت کشور، فراهم کردن زمینه پذیرش دانشجویان بین‌المللی، ارتباط صمیمی، تعامل و هماهنگی با مدیران ارشد استان و به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و راه‌اندازی آزمایشگاه جامع تحقیقات سلامت در یاسوج را می‌توان از جمله اقدامات اخیر ایلامی برشمرد.

نهایتاً باید گفت که ایلامی هم سابقه اجرایی خوبی دارد و هم از پرستیژ شخصیتی و رفتاری بالایی برخوردار است و خوب هم از حق و حقوق این مردم دفاع می‌کند. و فعالیت‌های ثمربخش این روزهای او را باید به فال نیک گرفت و امیدوار بود با حضور این چهره در این عرصه کم کم شاهد نقطه مطلوب بهداشت، درمان و سلامت باشیم. ایلامی فرصتی است برای استان کهگیلویه و بویراحمد و نباید به راحتی از او عبور کرد.
غلام‌عباس سبز و رحیم استوار نیز باید در باره این دو اتفاق پاسخگو باشند و برای مردم دقیق روشن کنند که چرا این اتفاقات افتاده است و آیا آنها دخالتی نداشته‌اند. اگر چه عذرخواهی «استوار» خود نیز کار به جای بود ولی کافی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
و ضمن تشکر از جناب اقای دکتر ایلامی بابت تصمیم این ازمون برای برقراری عدالت گرچه روند اجرای خوبی نداشت اما انتظار هست با پیگیری مجدد این بزگوار این مشکل حل شود تا حقی از کسی ضایع نگرد .ان شاالله ما هم دعا می کنیم که خداوند هم بهشون بابت این تصمیم و پیگیری مجددشون عنایت ویزه بفرمایند
در ضمن یاداوری می گردد که اولین ازمون نیروهای شرکتی و خدماتی رو جناب اقای حاج طاهری رئیس سازمان اموزش پرورش سابق استان که واقعا یک مدیر کاردان و خدایی و پاک بود در سال ۹۱ برگزار کرده
احمدی
Iran, Islamic Republic of
آخی آخی
آرامش درزمان مدیریت استاد اخلاق بمدت سه سال برقرار بود کسی حق پارتی بازی وسفارش نداشت.. بر ما ....
دریغ از پارسال دریغ از پارسال
سینا
United Kingdom
چکار به این دونفر دارید
وقتی دو حوزه کاملا جدا دچار مشکلات اساسی شده اند دیگر معلوم است که باید فردی مافوق جوابگو باشد
فرد مافوق ....گرفتی جانم ،؟مافوق
شخص رییس پاسخ مردم را بدهد
United Kingdom
همه کارشان را بلدند. واردند درمان بهداشت پشتیبانی آموزش رییس دانشگاه پاسخ دهند نباید توپ را در زمین دیگران انداخت
مستوفی
United Kingdom
دوران اوج دانشگاه بخیر باد ..گذشت و گذشت و رسید به وضعیت فعلی متاسفیم برای جوانانی که آمدند و بی نتیجه از آزمون برگشتند
كارمند
Iran, Islamic Republic of
قطعا مدیر بودجه ضعیفه
قوانین را بخوانیم
United Kingdom
بخشنامه از تهران آمده شرکتیهاهم ازامسال آزمون دارند
بخشنامه از تهران آمده شرکتیها هم ازامسال آزمون دارند
بخشنامه از تهران آمده شرکتیها هم ازامسال آزمون دارند
جعفر
Iran, Islamic Republic of
هرگز اقتدار و ابهت اجرایی دکتر چمن تکرار نخواهد شد. او در برابر همه باج خواهی ها ایستادگی کرد و همه می دانند که فقط و تنها فقط به دلیل زیر بار حرف ناحق فلان و بهمان نماینده و فلان و بهمان سیاسی کار نرفتن از این استان رفت و البته به خاطر صداقتش خدا هم کمکش کرد و در دانشگاهی بهتر مسولیت پذیرفت.
او حاضر نشد به حتی یک مورد از سفارشات برای جذب نیرو خارج از ضابطه عمل کند و نتیجه اش را به قیمت عزلش به جان خرید.
بویراحمد
United Kingdom
این دونفرکارشان را میدانند بقیه باید پاسخ دهند .آنها که حاضرند اول. از قرارداد آزمون بگذارند.
چه کسی دستورش را داده است بنظرتان ...
باکلمات بازی نکنید
United Kingdom
مردم همه چیز را فهمیدند نیاز نیست کسی توضیح دهد
محسنی پزشک خانواده
Iran, Islamic Republic of
توصیه خیرخواهانه من به دکتر ایلامی این است که از منش دکتر چمن درس بگیرد و تنها از خدا بترسد و مدیریت علمی داشته باشد. دکتر چمن با شهامت مدیریت درخشان علمی داشت بی توجه به همه هیاهوی پارتی بازان و نتیجه اش اقدامات ماندگارش بود در اون همه پروژه کلینیک تخصصی و ساخت ۱۰۰ خانه بهداشت و تامین ۴۵ دستگاه آمبولانس و راه اندازی بخش های جراحی قلب و مغز و ....
حقگو
Iran, Islamic Republic of
ببخشید که امتحان توی دانشگاه برگزار شده و هر دانشگاهی ، انتشارات و مقوا و ماژیک داره! آخه پلاکارد از قبل تهیه شده کجا بوده! یعنی می خواین بگین همه چی با برنامه و نقشه قبلی بوده؟! نخیر ما کلا دوس داریم برأی خودمون دشمن بتراشیم و کم کاری های خودمونو گردن دیگران بندازیم
علیزاده گچساران
Iran, Islamic Republic of
ای..
عضو هیات علمی
United Arab Emirates
متاسفانه در این استان نمایندگان دخالت های بیش از حد در همه امور دارند و هر کس باهاشون تعامل نداشته باشه محکوم به برکناری خواهد بود. ولی انتظار از روسای دانشگاه مقاومت در برابر درخواست های سفارشی و ناعادلانه هست.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
یه مختصری از شاهکارهای .ل(پست در زمان پایداریها و پست اکنون) بنویسید جناب . کدامین شاهکارهای مدیریتی نه اینکه. محترم تشریف دارند .
نوروزنژاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده این مطلب و لازم بود که می نوشتید وزیر و وزارتخونه و حتی نمایندگان مهر تایید بر درستی راه و رفتار دکتر چمن زدند. و این شخصیت خودساخته در جایگاه بهتری به مدیریت عالمانه خودش می دهد.
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
چرا پروژه های عمرانی تعطیل هستند و هر چه نماینده کهگیلویه داد زد و هر چه فرماندار کهگیلویه گفت پروژه ها یک سال است تعطیل شده اند هیچ مشکلی حل نشد این هم آزمون برگزار کردن و پرداخت نشدن مطالبات یکساله پرسنل . چرا حقیقت را نمی نویسید که وضعیت بهداشت و درمان استان مطلوب نیست .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
از استاندار محترم استان خواهانیم که با مدیریت جهادی خود علوم پزشکی استان را سامان بخشد .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر چمن عدالت در سلامت را قربانی زدوبندهای سیاسی نکرد افسوس که قدرش را ندانستیم.
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
اینطوری که شما نوشتید هیچ کس مقصر نیست مردم آگاهند و خودشان قضاوت می کنند اوج بی تدبیری در علوم پزشکی .
محمد زاده
Hungary
آری برادر حسن پور
دکتر چمن بخاطر قانونمداری و عدالت خواهی مورد کم مهری قرار گرفت در حالیکه پیشرفت دانشگاه در حدی بود که حتی پذیرش دانشجوی تخصصی در رشته زنان و جراحی عمومی را هم برای یاسوج گرفتند و همین ۶۵ پروژه در حال اجرا و صدها پروژه تمام شده و به بهره برداری رسیده حاصل تلاش دکتر چمن و تیمش بود و همه شاهد بودیم که همون طور که نویسنده این یادداشت گفته بی توجه به فشارهای درونی و بیرونی دانشگاه فقط برای خدمت به مردم کمر بسته بود اما زیاده خواهان تحملش نکردند اما بعد از اون اتفاقات وزیر از کم مهری در حق دکتر چمن ازشون عذرخواهی کردند و قدرشناس شخصیت دکتر چمن هستند که در عمل نشان دادند و با اقتدار ایشان در یک دانشگاه دیگری ریاست می کنند ولی دود اون کم مهریها به چشم ما مردم استان رفت.
باید دانشگاهیان اجازه ندهند که اهل سیاست دانشگاه را حیاط خلوت خودشان کنند همین
محسن
Iran, Islamic Republic of
در مورد ازمون نمیدونم ولی اعتصاب پزشکا سراسر کشور بوده وربطی به دکتر ایلامی و دکتر سبز نداره و اونا اصلا نمیتونستن اونو متوقف کنند وقتی اطلاعاتتون ناقصه کور کورانه ننویسید پزشکای طرحی حتی حقوق هم نگرفتن کارانه که یکسال عقبه اورژانسها فعال بود و کارهای اورژانسی بیماران انجام شد ولی اعمال غیر اورژانس متوقف شد
مهرشاد اکبری
Iran, Islamic Republic of
با سلام تعداد افراد که میخواستن استخدام کنن ۶۰۰نفر بوده که تو اگهی زدن ۳۸۰ نفر که با مداخله بعضی ها جریان رو بردن پیش اقایه فلانی که اون به اقای . گفتن ۲۰ نفر سهم من تا چیزی نگم اقای ایلامی هم قبول میکنن و هر نماینده ای سهم خودش رو اعلام میکنن وه یه لیست میدن به ریس دانشگاه بعد جالب تر اینه که اون ۳۸۰ نفر رو هم .مشخص میکنن و قبل از آزمون میان باهاشون هماهنگی میکنن و یه دوره برگزار میکنن و یه گواهی براشون صادر میکنن جالب تر اینکه در شرط پذیزش میگن که باید این گواهی رو داشته. هم نیست که پیگیری کنه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
بیش از صد بار از همین طریق به آقای دکتر ایلامی تذکر داده شد که یکی از معاونین تان با برگزاری جلسات متعدد درون سازمانی و برون سازمانی در حال تخریب ایشان هستند...بارهای بار گفتیم ونشنیدند که جناب دکتر "چراغ سبز"نشان دادن تبعاتی دارد.
دو نماینده از سه نماینده مجلس مخالف سرسخت حضور شما هستند که همانئ معاون نیز از یکی از آنها خط میگیرد.....الان هم دیر نشده...یک روز مدیریت با عزت وقدرت بهتر از صد سال مدیریت با ترس ولرز وعدم توانایی در اقدام می باشد..اقدام بفرمایید..اقدامی عملی....سلامت مردم نمیتواند بازیچه دست سیاست زدگی و خیمه شب بازان سیاست زده شود.....
تغییر لازم است
اگر میتوانید بسم الله
نمیتوانید مردانه کنار بکشید
باوی
اقای سبز شما که ادعا دارید اصلاح طلب هستید چطور از پس برگزاری یه ازمون بر نیومدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما چقد ....که شما میخواید جونمون رو نجات بدید!!!!!!!!!!!!!!!
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
. اصلا لر نیست و دغدغه ای هم برا این استان نداره. درسته در یاسوج بزرگ شده اما یک غیره بومیه. از طرفی، کسانی که. میدونن که. و فقط براساس این که اصلاح طلبه به این پست رسیده وگرنه هیچ.نداره.
ياس
Iran, Islamic Republic of
انچه رخ داده بیانگر همه چیز هست
شما هم انچه خودت دوست داری مینویسی
هم می بری به اسمانها هم به زیر اب هم امید میدهی
شرکت کننده ای که حق ثبت نام پرداخت کرده به امید ازمونی پاک میاد سر جلسه
اما. این را ندارین که حتی حرف حق را بزنید
آرش
Iran, Islamic Republic of
حیف دکتر ایلامی که بصورت . معاونش هستند
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
حیف صندلی چمن که.ه زدند
کارشناس ستاد
Iran, Islamic Republic of
چمن. از خود بود فقط دنبال مطرح کردن خود بود دکتر ایلامی یک انسان کاملا خاکی هست ضعف از مدیر . هست درست میگم دکتر.
علی
Iran, Islamic Republic of
.دیگه. بسه
رحیم پور
Netherlands
نماینده گچساران قبلا به رییس دانشگاه تذکر داده بودو ازانتخابش هم .ی داشت حالا معلوم شد همه چیز
Netherlands
از این دوتا بدبخت تر پیدا نکردید؟! رییس دلنشگاه باید پاسخگو باشد
Netherlands
خدا رحم کنه چطور امور درمان وسلامت مردم دست اینهاست ؟!
باشت
Netherlands
ضعف شدید همه مدیران بوضوح معلوم شد
درمان
Netherlands
اینهمه در تلویزیون گزارش میدهند نتیجه اش این شده ؟!برهم خوردن یک آزمون ساده ،، واقعا بیدادمیکند
ساسان
Netherlands
بقیه معاونین هم بهتر عمل نمیکنند ، برنامه ندارند .محرابی بازتقریبا خوبست ولی بقیه همینقدر درانجام امور ناتوان هستند دلم برای مردم میسوزد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام احترام اتفاقا دکترایلامی فردمحترمی هستندوایشان دنبال کاربرای محرومین هستندخداوکیلی بی مهری میکنیدبخدابه پیربه سه نفر.. هستندکه دنبال منافع شخصی هستندودرزمان پایان دوره دکترچمن عزیزهم . شدشخصی که. را داردازهمه. میکندچراالکی میگیدکی شرکت اون شخصی که چندسال بودکاردردانشگاه مال خودش بودامسال شرکت بهش ندادندوپشت پرده این . هست ویک سرش . ویک سردیگرهم..میخوان دکترایلامی را بدنام کنندچون عمرشان تمام هست وهمین . پیش از۵۰نیرو گذاشته سرکارشماها فقط ناحق میگید
مروت
United Kingdom
این اتفاق در آزمون کاملا نشان داد در استخدامها . که نمیشود ی یک سیستم دولتی. را دراستان بردند
United Kingdom
خداراشکر. شد خدا کریم است اگرچه بشدت دلم برای جوانان مایوس خیلی میسوزد
پزشک دستیار شیراز
United Arab Emirates
درود بر کبنا ولی چون یک نفر حرف نادرست زده بعنوان کسی که سی سال هست از زمان دانشجویی تا الان دکتر چمن را می شناسم باید عرض کنم که حق دکتر چمن خیلی بالاتر از اینهاست و واقعا ایشون لیاقت وزارت را دارند اما به دلیل کله شقی در برابر صاحبان قدرت مورد کم مهری قرار گرفته.
کارهای بزرگی در زمان مدیریت ایشون در همه بخش ها از دورترین نقاط روستایی تا مرکز استان صورت گرفت.
حسن دکتر چمن اینه که در برابر افراد ضعیف و مظلوم خاضع و متواضع هست و در مقابل اهل سباست لجباز و یک دنده.
مشکل جامعه ما اینه که یکصدا حامی این نخبگان که استقلال فکری دارند نیستیم.
الان هم باید در برابر زیاده خواهی ها از هر کس که بخواهد عدالت را رعایت کند حمایت کنیم بشرط آنکه مدیران کنونی تسلیم فشارهای بیرونی نشوند.
علی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که خواستند به پارتی بازی برن سر کار نظم آزمون را بهم زدند
Iran, Islamic Republic of
جالب بود ممنون بابت رعایت انصافی که در نوشتن داشتید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
باز هم دوتا گچسارانی را زیر سئوال بردید؟ چه دشمنی با گچسارانی ها دارید؟ چقدر نسبت به گچسارانی ها حسادت دارید؟ چقدر به گچسارانی ها رشک می برید؟ هر کاری کنید استان بر سر انگشتان دستان پرتوان گچسارانی ها میچرخد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر ایلامی بعد تغییرات معاونت پشتیبانی درمان و بیمارستانها رو نجات بدید۰
باشتي
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به معاونت درمان داره آخه؟؟؟
درتمام این مملکت حق اعتراض برای اقشارمختلف جامعه آزاده.حالا چون متخصصین بودن معاونت درمان بایدجواب بده؟؟؟
اگه زمان یکسالگی دوره ریاست دانشگاه بوده زمان یک سالگی معاونت درمانم بوده.معاونت های دانشگاه باریاست دانشگاه گوشت واستخونن ازهم جدانمیشن.آسیب به ریاست آسیب به تمام معاونت هاست.آیا کسی به خودش صدمه میزنه!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام با ب.است خیلی از این نیروها الان شش ماه بیشتر است .
شاپور
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دکتر سبز از معاونین لایق می باشد . مدیریت ربطی به بومی یا غیر بومی بودن نداره.
دکتر قاعدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمامی هم استانیهای عزیزم..هیچ مدیری مثل دکتر ایلامی برای استان مه دلسوزی وفعالیت نداره...لطفا جو سازی نکنید .ایشون فردی فداکار ومورذد تایید وزیر میباشند...عدهای از مردم استان دارن خراب میکنند دارن توتعه میکنند به خدا زشته دست از این کارا بردارید ووبزارید مدیرا کارشون را به نحو احسن انجام دهند......با تشکر دکتر قاعدی
دکتر
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمامی هم استانیهای عزیزم..هیچ مدیری مثل دکتر ایلامی برای استان مه دلسوزی وفعالیت نداره...لطفا جو سازی نکنید .ایشون فردی فداکار ومورذد تایید وزیر میباشند...عدهای از مردم استان دارن خراب میکنند دارن توتعه میکنند به خدا زشته دست از این کارا بردارید ووبزارید مدیرا کارشون را به نحو احسن انجام دهند......با تشکر دکتر قاعدی
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمامی هم استانیهای عزیزم..هیچ مدیری مثل دکتر ایلامی برای استان مه دلسوزی وفعالیت نداره...لطفا جو سازی نکنید .ایشون فردی فداکار ومورذد تایید وزیر میباشند...عدهای از مردم استان دارن خراب میکنند دارن توتعه میکنند به خدا زشته دست از این کارا بردارید ووبزارید مدیرا کارشون را به نحو احسن انجام دهند......با تشکر دکتر قاعدی
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
. یک نیروی تحمیلی به دکتر ایلامی میباشد که بر علیه دکتر ایلامی .
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
. درمان را به.ی کشانده است
طرفدارتاجکردون
Iran, Islamic Republic of
سلام اولین نفری که جواب .است که دم از مدیریت کلان مبزنه
کریمی
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه تیم اشتباه میکنه سر مربی اخراج میشه نه عوامل
قوام
Iran, Islamic Republic of
به هر حال این دو نفر که نویسنده نوشته از نیروهای خود دکتر ایلامی هستن اگر ضعیف هستن خود ایلامی باید توضیح بده
عادل
Iran, Islamic Republic of
نماینده خاص می خواهد همه معاونت ها را خودش نصب کند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترایلامی ودرودبردکترقایدی واینها باقدرت کارمیکنندوجناب .ردارنددانشگاه را به جنجال میکشانندومیخواهندنیروی خودرابه دکترایلامی به زورواجبارونقشه تحمیل کننداگراین دنفرنباشنددانشگاه علوم پزشکی هیچ. پشت پرده همه این قضایا هست
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
استاد دکتر قاعدی( قائدی) عزیز : تو طئه نه توتعه .... و بذارید نه بزارید.... درست بنویسیم . در ضمن مدیرا کارشون را ؟دارن انجام میدن که شده این.. برای شما آرزوی توفیق دارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1