کبنانیوز؛ کبناخبر | جناب استاندار؛ دانشگاه‌های مادر استان (دانشگاه دولتی و آزاد اسلامی یاسوج) را از سیطره یک طایفه خاص آزاد کنید/ این شماره دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج (۲)

  • تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه, ۲۵ بهمن , ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۸ | کد خبر : 316787 |
  •   
    گزارشی مبسوط از وضعیت دانشگاه‌های استان:

    بلافاصله دکتر زاده باقری از سمت معاونت آموزشی استعفا داد و به شیراز و دانشگاه محل تدریس خویش عزیمت نمود. زیرا ایشان به امید تصدی ریاست دانشگاه، به یاسوج آمده بود و سمت معاونت آموزشی را متناسب با شأن خویش نمی‌دید.

    کبناخبر؛

    غلامعباس امیدوار – شماره دوم

    درآمد: بدیهی است که این نوشتار درصدد تقیبح و مذمت طایفه گرایی است و بر آن است که با تشریح این امر، افکار عمومی را نسب به آن بدبین نموده تا چنین امر مذمومی به صورت رویه و معمول درنیاید و آنگونه نباشد که مدیری یا نماینده‌ای (اعم از انتصابی یا انتخابی) از پلکان مردم بالا رود و درصدد طایفه گرایی و فامیل بازی برآید و هشداری باشد برای کلیه مدیران استانی تا بدانند افکار عمومی جامعه شاهد و ناظر بر اعمال آن‌ها هستند.

    ادامه شماره قبل……

    در شماره قبل تشریح شد که با تغییر دولت، و ضرورت تغییر مدیران دانشگاه آزاد، به موازات تغییر رؤسای دانشگاه یاسوج و دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد، تلاش شد که ریاست دانشگاه آزاد یاسوج نیز به این طایفه برسد که این امر محقق نشد و نهایتاً کاندیدای این مسئولیت (دکتر زاده باقری)، با نگاه به آینده و برای جایگزینی ریاست، به معاونت آموزشی و قائم مقام دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد. وی نیز با نوید به همین امر که نهایتاً ریاست دانشگاه بعد از دکتر بوستانی به وی خواهد رسید، حاضر به حضور در شهر یاسوج و تصدی معاونت این دانشگاه شد؛ چراکه وی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز است. به هر حال دکتر بوستانی به ریاست دانشگاه و دکتر زاده باقری به معاونت وی منصوب شدند و این امر تا مدت یکسال ادامه یافت. از آنجایی که ریاست این دانشگاه به این طایفه نرسید، علاوه بر سمت معاونت آموزش آن (دکتر زاده باقری)، در این مدت تلاش شد برخی دیگر از پست‌های مدیریتی این دانشگاه برای این طایفه در نظر گرفته شود؛ از این رو دکتر عبدالخالق غلامی با پسوند «همان طایفه» از وابستگان همین طایفه (که در واقع بزرگ شده منطقه‌ای در نورآباد ممسنی می‌باشد که از قدیم الایام از مناطق قشلاقی این طایفه است) به سمت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج منصوب شد و همچنین دکتر پناهی کردلاغری از همین طایفه به سمت معاونت پژوهشی منصوب شد. در همین دوره (دوره یکساله دکتر بوستانی)، دکتر کرم الله باقری فرد از همین طایفه مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌شود. گودرز صفرپور از همین طایفه مسئولیت امور آزمایشگاه‌ها (که این شخص در بسیاری از امور دانشگاه فعال و اثرگذار و به تعبیری آچارفرانسه هستند) می‌شود و آقای داراب جوکار (از همین طایفه) که از قبل مدیر حراست دانشگاه بود، در سمت خود ابقاء می‌شود و فرماندهی گروه موسوم به ۱+۵ را در قسمت اداری دانشگاه دارا است.

    نهایتاً پس از سپری شدن یکسال از ریاست دکتر بوستانی بر دانشگاه، به طور ناگهانی ایشان استعفاء دادند و اگرچه ظاهر امر استعفا قلمداد شد، ولی با توجه به شواهد و اظهارات گنگ و مبهم ایشان با رسانه‌ها و جلسه تودیع، به نظر می‌رسد تحت فشارهایی عطای این پست را به لقای آن بخشیده است؛ چراکه ایشان از سابق (در دولت سازندگی) در زمره مدیران دارای سابقه در ساختار دانشگاه آزاد بوده و تحقیقاً جز با وجود نارضایتی باطنی و فشار بیرونی و برخی درخواست‌های غیرمنطقی، ناچار به استعفاء نشده است. اما علیرغم خوشحالی برخی از استعفای دکتر بوستانی، ریاست دانشگاه به دکتر زاده باقری که اضطراراً معاونت آموزشی دانشگاه را پذیرفته بود تا در وقت مقتضی به سمت ریاست منصوب شود، نرسید و ریاست دانشگاه به حجت‌الاسلام دکتر آل بویه رسید. در پی این اتفاق، بلافاصله دکتر زاده باقری از سمت معاونت آموزشی استعفا داد و به شیراز و دانشگاه محل تدریس خویش عزیمت نمود. زیرا ایشان به امید تصدی ریاست دانشگاه، به یاسوج آمده بود و سمت معاونت آموزشی را متناسب با شأن خویش نمی‌دید.

    به هر حال دوره کوتاه ریاست دکتر آل بویه بر دانشگاه آزاد یاسوج نیز آغاز شد و ایشان حمایت بسیاری از چهره‌های سیاسی را نیز با خود به همراه داشت. در دوره وی مسئولیت‌های رسیده به این طایفه محفوظ ماند و صرفاً با بازنشستگی دکتر پناهی کردلاغری، دکتر صمد نجاتیان از همین طایفه جایگزین وی در سمت معاونت پژوهشی دانشگاه شد. (در شماره‌های آینده به وضعیت پژوهشی دانشگاه و عملکردهای آن خواهیم پرداخت) اگرچه دکتر آل بویه مقبول جریان اصلاح طلبی بود و عملکردی مناسب و بی‌حاشیه داشت، اما از ریاست دانشگاه کنار گذاشته شد تا در نهایت، ریاست دانشگاه به این طایفه خاص برسد. با انتصاب دکتر آرمین محمودی به ریاست دانشگاه آزاد، برنامه بلند مدت تصاحب کرسی ریاست دانشگاه با انتصاب معاونت‌ها و پرورش نیرو و زمینه‌سازی برای تصاحب ریاست دانشگاه به اتمام رسید و سرانجام تلاش‌ها برای تصدی این کرسی از سوی این طایفه و نماینده مجلس به بار نشست.

    دکتر محمودی در دولت قبل ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گچساران را بر عهده داشت و موفق شد در این دولت نیز به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دست یابد؛ واضح است که امکان این موفقیت جز در سایه انتساب به یکی از نمایندگان و یا سایر مقامات میسر نمی‌شد. تحقیقاً این امر در خصوص دیگر مدیران سابق و لاحق (جدید و آینده) اتفاق نخواهد افتاد؛ جز اینکه برخی از آن‌ها بدون انقطاع مدیریتی همچنان در سمت خود فعالیت داشته باشند. از این رو سؤال پیش می‌آید که آیا سایر مدیرانی که در دولت قبل بوده‌اند و نسبتی با نماینده‌ای و … ندارند، نیز می‌توانند در این دولت از صفر و از نو مسئولیت جدید بگیرند و یا مدیران فعلی (جز در موارد خاص و استثنائی) در آینده چنین امکانی را خواهند داشت؟ (قابل ذکر است که کارنامه سیاسی مبهم دکتر محمودی خود قصه‌ای دیگر خواهد بود)

    در این دوره، حاکمیت نگرش طایفه‌ای در دانشگاه شتاب فزآینده‌ای گرفت و دایره آن تا گروه‌های آموزشی و مدیریت‌های اداری توسعه یافت و حتی دروس حق التدریس دانشگاه را نیز تحت الشعاع خود قرار داد که به دلیل تطویل کلام از ذکر جزئیات این امور صرفنظر خواهد شد و در گزارش مبسوط و مستند تهیه شده برای دستگاه‌های نظارتی دولتی و قضایی، به کلیه موارد اشاره خواهد شد. تنها از باب مثال به صورت اجمالی به وضعیت گروه حقوق در این دانشگاه پرداخته خواهد شد:

    ادامه دارد (همچنان با ما باشید)…….

    ……………………………………………………………….

    پی نوشت:

    • آحاد جامعه (شهروندان عادی، مقامات سیاسی، اداری، قضایی و …) خوشحال باشیم که رسانه‌ها برای تقبیح این مسائل و اصلاح آن‌ها تلاش می‌کنند. مسرور باشیم که چهره‌های دانشگاهی در عرصه رسانه‌ها به نقد و بررسی مسائل آموزشی و پژوهشی می‌پردازند و مجادله دانشگاهی در عرصه عمومی را زیبا بدانیم تا شاید بتواند به ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی استان منجر شود که به تعبیر آن پیر فرزانه (امام خمینی)؛ اگر دانشگاه اصلاح شود، کشور اصلاح می‌شود.
    • دانستن حق مردم است و خوشحال باشیم که رسانه‌ها حقایق را فریاد می‌زنند و برای اصلاح امور پیشگام‌اند و در راستای تحقق عینی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد به وظیفه خود در ماده ۱۷ این قانون که دولت را به حمایت از رسانه‌ها موظف می‌کند، تلاش می‌نمایند.
    • شرح قضایای دانشگاه دولتی یاسوج نیز بسیار جذاب و البته پرغُصه خواهد بود که نوید شرح آن به‌زودی داده خواهد شد.

    برای دیدن مطلب شماره یک کلیک کنید «جناب استاندار؛ دانشگاه‌های مادر استان (دانشگاه دولتی و آزاد یاسوج) را از سیطره یک طایفه خاص آزاد کنید/ نگذارید این شائبه ایجاد شود که دولت تدبیر و امید مروج طایفه‌گرایی دانشگاهی است!/ این شماره دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج (۱)»

    انتهای پیام/1010 / ک
  • ۳۵ نظر “ تایید شده است ”
    زمینه سبز:دیدگاه محبوبیت دارد/
    زمینه زرد:دیدگاه محبوبیتی ندارد/
    زمینه صورتی:اختلاف سلیقه در اینباره زیاد است


    حمید
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۲:۵۹:۴۳
    1

    این صحبت هایی که در بویراحمد میشه منشأشون از دهدشتی ها و گچسارانی های ساکن بویراحمد هستند،و هدفشون چیزی نیست جز تشنج

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 4

    حسینی
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۰۱:۵۹
    2

    اوضاع علوم پزشکی یاسوج از این دو تا خیلی بدتر هست. باید سازمان بازرسی هم به عزل و نصب هاشون و هم جذب نیروهاشون و هم واگذاری پیمان هاشون بطور دقیق رسیدگی کنند.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 1

    یاسوج قدیم
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۰۸:۲۵
    3

    عالی بود
    بسیار دقیق و منطقی
    مشخص است نویسنده مستند و مستدل نوشته

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 3 Thumb down 2

    راسخی
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۳۱:۱۹
    4

    متاسفانه . میکنه. .! روز قیامت باید پاسخگو باشی.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 2

    رضا
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۳۶:۳۷
    5

    انشاالله که و داغ ای طایفه خاص تماما دق ایکنیت و عقده ای ویبیت

    هرچند شماها از قبل عقده ای بودید و میمانید

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 4

    همشهری
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۳۹:۲۴
    6

    کاملا به جاست
    هرگاه کسی مسئولیت میگیرد باید به اسم از وی یاد کرد
    چه در سابق مسئول بوده باشد که الان چه اینده
    مثل استاندار تا….. مسئول روابط عمومی یک اداره فرق نداره

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 1

    دانشجوی دانشگاه ازاد گچساران
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۵۹:۲۱
    7

    احسنت درود

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 13 Thumb down 13

    ناشناس
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۳:۵۹:۳۴
    8

    زنده باد زنده باد. احسنت

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 12 Thumb down 12

    سعید
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۱۱:۰۵
    9

    فقط باید نیرو غیر بومی باشد تا از شر طایفه و قبیله وسردسیر گرمسیر این استان نجات یابد

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 1

    آشنا
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۱۹:۴۳
    10

    جناب دکتر عبدالخالق غلامی هیچ نسبتی با این طایفه ندارد و شما با توجه به پسوند فامیلی، ایشان را از این طایفه میدانید؟ لطفا موثق بنویسید .ایشان اصالتا از طایفه ی بزرگ گنجه ای هستند .

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 0

    آشنا
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۲۱:۴۶
    11

    جناب دکتر عبدالخالق غلامی هیچ نسبتی با این طایفه ندارد و شما با توجه به پسوند فامیلی، ایشان را از این طایفه میدانید؟ لطفا موثق بنویسید .ایشان اصالتا از طایفه ی بزرگ گنجه ای هستند .ولی محل زندگیشان ممسنی بوده.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 1

    دانش
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۲۹:۵۳
    12

    رحمت بر پدر و مادرت با این مطالب که زدی

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 3 Thumb down 1

    احسان
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۲۹:۵۳
    13

    تا کور شوند کسانی که از حسادت در حال سوختن از درون هستند

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 16 Thumb down 14

    دانش
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۲۹:۵۶
    14

    رحمت بر پدر و مادرت با این مطالب که زدی

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 4 Thumb down 1

    مهرشاد اکبری
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۵:۴۹:۳۹
    15

    خدا شده از یه منبع تو .شنیدم میگفت تو سال ۹۶ حدود ۶۰ نفر اومدن سر کار حتی دانشحو رو به عنوان راننده گرفتن اخه تا کی

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 13 Thumb down 11

    یاسوج
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۶:۱۹:۴۵
    16

    درود بر صاحب صادق گذشته شناس و آینده نگر این قلم . احسنت . احسنت … درود خدا بر این مرد شجاع

    -نظرات در اینباره داغ است، نظر شما چیست؟ Thumb up 15 Thumb down 13

    فریدون
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۶:۲۹:۳۰
    17

    برادر نویسنده انتصاب اینطوره نه اینطوری نوشتی انتساب

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 2

    مطلع
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۶:۳۴:۰۵
    18

    دکتر غلامی از طایفه ی غیور گنجه ای و محل سکونت خانواده اش ممسنی میباشد.اول خوب تحقیق کنید بعد خبر درست رو به خورد مردم بدید..ایشان از طایفه ی تیرتاجی نیستند.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 1

    مطلع
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۷:۰۳:۳۳
    19

    این بنده خدا یه جایی ازاین طایفه خورده خدا میدونه شدتش چقد بوده

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 3

    حسن زاده
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۰:۱۹:۲۹
    20

    یه گزارش از اوج نارضایتی از مدیریت علوم پزشکی استان تهیه کنید. لطفا

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 3 Thumb down 0

    همشهری
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۲:۱۲:۱۷
    21

    درود به شرف نویسنده باجرات…

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 4 Thumb down 1

    ندای ازادی
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۲:۴۳:۴۰
    22

    سلام .
    لطفا اولا اطلاعاتتون رد درست کنید.بعد چرا مغرضانه مینویسید??
    اقای دکتر غلامی که نوشتید از زیردوی ممسنی هستند هیچ ارتباطی با تیرتاجی ها ندارد و این منطقه هیییچ زمانی قشلاق ایل تیر تاجی نبوده و نیست.در ضمن شما هر پیامی که مخالف نظرتون باشه رو اصلا چاپ نمیکنید براتون متاسفم.یا حق

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 1

    اشنا
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۲:۴۴:۰۵
    23

    سلام .
    لطفا اولا اطلاعاتتون رد درست کنید.بعد چرا مغرضانه مینویسید??
    اقای دکتر غلامی که نوشتید از زیردوی ممسنی هستند هیچ ارتباطی با تیرتاجی ها ندارد و این منطقه هیییچ زمانی قشلاق ایل تیر تاجی نبوده و نیست.در ضمن شما هر پیامی که مخالف نظرتون باشه رو اصلا چاپ نمیکنید براتون متاسفم.یا حق

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 1

    یاسوج
    تاریخ : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۳:۱۲:۰۱
    24

    با سلام. داستان دانشگاه یاسوج شما نوش داروی بعد از مرگ سهراب خواهد بود. درج هر مطلبی در ظرف زمانی خود ارزش دارد. لااقل این هفته مطلب دانشگاه یاسوج را بزنید

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 0 Thumb down 1

    وحید
    تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۰:۰۸:۰۵
    25

    خدا ریشه هرچی ادم کوته فکر رو تش بنه منش..

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 2

    رضا
    تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۹:۲۶:۵۶
    26

    تا کور شود هر انکه نتوان دید

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 2

    بویراحمد گرمسیر
    تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۹:۳۱:۵۷
    27

    دکتر عبدالخالق غلامی با پسوند «همان طایفه» از وابستگان همین طایفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! اینهمه آسمون و ریسمون بافتی که بگی همه نیروها از طایفه نماینده هستن !!!!!!!!!
    دکتر غلامی هیچگونه ارتباطی با طایفه نماینده ندارد و صرفاً خواهرزاده سادات ساکن چنارستان وسطی هستن .واقعاً این سایت خیلی مغرضه . اگر توان بیان حقیقت را داشتی چرا با اسم خودت دروغ پراکنی نمیکنی؟؟؟؟؟

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 1

    تیرتاجی
    تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۰۹:۵۵:۱۸
    28

    درود بر طایفه با اصالت تیرتاجی درود بر دکتر مسعود زاده باقری ،درود بر دکتر صمدنجاتیان، درود بر دکتر باقری فرد درود بر دکتر خالق غلامی، درود بر دکتر محمودی ، درود بر دکتر پناهی ،تیرتاجی همیشه سربلند

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 3

    ناشناس
    تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۰:۱۹:۱۱
    29

    مگه با سوادتر از این طایفه که میفرمایید هستند؟

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 4

    مهدی
    تاریخ : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۰:۳۰:۱۴
    30

    اندکی صبر سحر نزدیک است . دکتر زاده باقری مدیر و مدبر هستن که میتونن دانشگاه آزاد را از این حالت رکود خارج کنن

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 2

    م ح
    تاریخ : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۲۰:۰۱
    31

    بهرحال این طایفه از قذیم بیشترین تحثیلکرده رو داشته و با توجه به جمعیتش و حقوقی که طی سالیاتگن دراز از همون طایفه گرفته شده این ها طبیعی ست

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 4

    ناشناس
    تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۰:۵۵:۰۴
    32

    ایل نگین تاجی خدمتگذار مردم هست

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 3

    صادق
    تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۰۸:۵۵
    33

    برادر فریدون انتساب درسته به معنی نسبت داشتن است شما اشتباه می کنید

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 0

    صادق
    تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۱۴:۱۰:۳۴
    34

    برادر فریدون انتساب به معنی نسبت داشتن و منسوب بودن است شما اشتباه می کنید.

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 2 Thumb down 0

    همشهری
    تاریخ : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
    ساعت : ۲۳:۴۶:۰۶
    35

    اون کسی که مثلا با نامهای «آشنا» و«ندای آزادی» مطلب گذاشته، حداقل دو تا جمله را متفاوت می نوشتی اینقد تابلو نباشه.

    افکار کسانیکه مثل آقای «رضا» با اون کامنت قرون وسطایی جای تاسفه. قرن ۲۱ باید تاسف خورد با این دیدگاه.

    اون شخصی که به نام «مطلع» مطلب گذاشته، با این طرز تفکر امثال شما باید جامعه عقب بمونه. مردم رای دادن که مکان مقدس علمی. اونم با اون؟ خورد به این طرز تفکر.

    قرن ۲۱٫ برید حداقل چند تا مطلب در ارتباط با رسالت دانشگاه بخوانید. دوران. تمام شد. ۱۴۰۰ سال قبل

    -نظرتان درباره این دیدگاه چیست؟ Thumb up 1 Thumb down 0

    توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی منتشر نخواهند شد./لطفا از نوشتن نظرات به صورت حروف لاتین(فینگلیش)خودداری نمایید.

    امروز یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶

    بدرود؛ مسافـــران آسمانــی...