تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۳۱۶۶۸۹

از این دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا آن یکی دفتر....

۲۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛کمال صالحیان‌فر
دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بحث صرفاً منظور اتاق منشی استاندار و یا اصطلاحاً دفتر دار نیست بلکه مجموعه‌ی بزرگی است که تحت عنوان حوزه استانداری شناخته می‌شود و مدیرکل این حوزه حتی در جلسات شورای معاونین استاندار حضور دارد.
حوزه‌ای که بخشی از مهم‌ترین بخش‌های استانداری ذیل آن تعریف می‌شود و از طرف دیگر نزدیک‌ترین حوزه به شخص استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.
نحوه عملکرد این حوزه در دوره‌های قبلی و تقلیل فعالیت‌های آن به کارهای جزیی دفتر داری و رفت و آمد چند شخص بخصوص مانع از دیده شدن این حوزه مهم شده است. در حالی که به جرات می‌توان گفت این حوزه از مهم‌ترین بخش‌ها و قسمت‌ها در ساختار اداری کل یک استان می‌باشد.

همزمان با معرفی استاندار جدید و عزیمت مدیرکل قبلی حوزه استاندار به استان لرستان گمانه زنی در مورد گزینه این جایگاه شدت گرفت ولی همان زمان هم همگان بر این نکته واقف بودند که این حوزه کاملاً متعلق به شخص استاندار است و وی قطعاً یک نیروی نزدیک به خود را برای چنین جایگاهی معرفی خواهد کرد.
مجتبی مرادی قبل از اینکه برای چنین سمتی معرفی شود در یک بازه کوتاه زمانی توانست به خوبی جوهر و توان خود را به همگان نشان دهد و خیلی‌ها همصدا با استاندار نظرشان بر معرفی همین نیروی جوان به عنوان مدیرکل حوزه استاندار بود. در نهایت نیز استاندار این نیروی جوان را به عنوان امین و مشاور و نماینده خود در منصب مدیرکل حوزه استاندار معرفی کرد.
در مدت کوتاهی که مجتبی مرادی در همان اتاق چسبیده به استاندار می‌نشیند چند نکته قابل توجه بوده است اول اعتماد شخص استاندار به ایشان و تفویض برخی امورات به ایشان و بعد شناخت خوب ایشان از نیروها و اشراف به گذشته و ظرفیت افراد و نیروی اسنانی استان است.
درب همیشه باز اتاق ایشان که بر خلاف گذشته‌ها که اولاً متعلق به یک گروه خاص نیست و ثانیاً وقتی وارد می‌شوی هرگز محدودیت و یا رودربایستی در جلوی خود نمی‌بینی امتیاز دیگر دفتر مدیرکل حوزه استاندار است.
شاید هنوز زود باشد که قضاوت کاملی در مورد این جوان مدیر داشت ولی آنچه که تا اینجا از این مدیر جوان دیدیم امیدوارکننده و رضایت بخش است.
اعتماد به مرادی را باید از یک زاویه دیگر نیز به تحلیل نشست و آن هم همان نکته‌ای است که احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روز معرفی همزمان مرادی و معاون عمرانی خود در مورد مجتبی مرادی به آن اشاره کرد و آن هم تاکید رئیس جمهور بر استفاده از نیروهای جوان درعصه های مدیریتی است.
دکتر روحانی در ایام تبلیغات انتخابات وعده استفاده از بانوان و جوانان در عرصه‌های مدیریتی را داده بود و خود نیز یک نیروی بسیار جوان یعنی آذری جهرمی را به عنوان وزیر معرفی کرد و قول داد که در سطوح میانی وزارتخانه‌ها و استان‌ها نیز باید از جوانان و بانوان بیشتر استفاده شود اتفاقی که تا حدودی در حال وقوع است ولی در کهگیلویه و بویراحمد از آنجا که اساساً تا کنون کم شاهد تغییرات مدیریتی بوده‌ایم پس باید امیدوار بود اگر قرار است تغییری در پیش باشد توجه بیشتری به جوانان و بانوان مبذول شود و ظرفیت این دو گروه مورد استفاده قرار گیرد.
این توجه دو بخش دارد یک مورد نیروهای جوان و بانوانی است که در ادارات و سازمان‌ها مشغول به کار هستند و این گروه از فرصت قانونی خوبی برای ارایه توانایی‌های خود و از طرف دیگر مورد توجه قرار گرفتن از سوی تصمیم گیرندگان برخوردارند. در بخش دوم دختران و جوانانی هستند که با وجود تمام شایستگی‌ها متاسفانه به‌واسطه شرایط استخدامی و محدودیت‌هایی که در این حوزه وجود دارد باید راه چاره‌ای برای آنان اندیشیده شود و بهترین راه هم در این میان بهره گیری از سواد و ظرفیت این جوانان در قالب مشاور است موضوعی که در دوره قبل مورد توجه قرار نگرفت و حتی استاندار قبلی زحمت معرفی مشاور جوانان، هنری و فرهنگی به خود نداد.
انتظار آن است که در این دوره این مسئله نه تنها از سوی استانداران که از سوی فرمانداران و سایر مدیران کل در تمام دستگاه‌ها به نیروهای جوان توجه بیشتری شود.
شاید برای تحقق این مهم نیز باید بیش از هر کس دیگری به مدیرکل حوزه استاندار و جناب آقای مرادی امیدوار بود که نشان داده است پیگیر و علاقه مند به کار هستند و خوب است خود ایشان برای شروع این کار و ارایه نمونه کار از حوزه خود شروع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
این جناب دکتر مرادی جوان ، تحصیل کرده ، باهوش ، عادل ، نیکو می باشه الحمدالله خیلی سریع و صادق هم مطالب را متوجه و به جناب استاندار منتقل می کند ، مطمئنا این موضع گیری ها ی صحیح و اقدامات قوی استاندار نتیجه جنع بندی صحیح اعلام شده به ایشان ( جناب استاندار محترم ) از سوی دفتر محترم است .
هم صدا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس مرادی
غریب
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز آقای مرادی برادر خانم استاندار هست . هیچ سمت اجرایی هم نداشته تاکنون که به اینجا اومده . جنابعالی هم نیاز نیست براش پیاز داغش بزنی اگه قول و قراری داری برو دنبالش عزیزم .
آقای فیلی هم باجناق استاندار هست . استاندار قبلی سرشو تکان نمیداد تا انتقاد کردین اقواماشو پست داده . حالا انتقاد کنید و دنبال حقتون باشید در صورتی جرات ندارین حرفتونو بزنید.
بویراحمد
آقای صالحین فر واقعا دروغ گفتی . درب اتاق ایشان به روی همه باز نیست و هروقت دلشان بخواهد هرکی بخواهد می بیند
لوداب همیشه در صحنه
Iran, Islamic Republic of
واقعا" این همه تعریف و تمجید کردن خیلی زوده بزار زمان بیشتر بگذره ، از طرفی اون دیگه از استان رفته چه مشکلی باهاش داشتی که این همه ناراحتی برادر عزیز
گچساران
دکتر مرادی چه قولی بهت داده که اینجوری براش نوشتی
پژوهشگر
Iran, Islamic Republic of
دکتر مرادی شخصیتی است باتقوا، با صداقت، توانمند، علمی و اجرایی است که صداقت و مردم داری که ایشان دارد روز به روز محبوبیت استاندار ی به لحاظ خصوصیات فردی که دارد بیشتر میشود برای ایشان از صمیم قلب آرزو ی توفیق دارم.
باران1
نمیدونم آقای صالحیان فر هدفتان از تشریح امور حوزه استاندار چی بود؟؟؟؟/ ولی اطمینان خاطر دارم بیشتر شبیه یک خودشیرینی بود تا تشریح شریح وظایف حوزه استاندار ....
همه کسانی که اداری هستند و غیره اداری هستند با یک بار مراجعه می تونند تشخیص بدن که کارش چیه !!!
ولی شما یه خورده خودتون را خسته کردید!!!!!
مرد
تعریفش سی سایت کبنا نیوز ...
علی
Iran, Islamic Republic of
من هم بودم دامادم یا بسرخواهرم رو میگذاشتم ایشون هم همین کار رو انجام داد
.
Iran, Islamic Republic of
واقعا مدیر دفتر خوبیه
دیگه رابطه بازی و فامیل بازی و .... نیست
قلی پور
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به موحد پور بخدا مرادی همیشه دفترش بسته هست
سیف
Iran, Islamic Republic of
اقای صالحیان فر یادم میاد اوایل که موحد پور اومده بودند همین مطلب را برای او نیز نوشتید،جناب مرادی مواظب اقا کمال باش!!!!!
هالو
دروود بر محمد شریف اسلامی عزیز.هم نیت خوبی است و هم متن جالبی است و حضور شما در جبهه هر چند تا استاندار حکایت از توان شما دوست فرزانه است.
نظری شورای شهر سی سخت
Iran, Islamic Republic of
انتخاب ایشان و تداوم مدیریت ایشان مورد تقاضا و امیدبخش ما بوده و هست. مهمترین ویژگی های مدیریتی ایشان وجود پارامترهای اشراف کامل بر حوزه تحت مدیریت، جوهره پیگیری تا حصول به نتیجه، جوان بودن و حسن برخورد توأم با متانت ایشان است. سرافرازی و تعالی ایشان را در راستای اهداف عالیه خدمتگزاری آرزومندم.
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
از کلمه به کلمه سخنانتان، . میکند...
خداوند نیامرزد کسانی که این صفت ناپسند را در ایران، نهادینه کردند...
همکار
Iran, Islamic Republic of
اقای حکمتیان اگه ما کارمند استانداری هستیم ، این حرفهای را که زدید را کاملا رد میکنم
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
عملکرد دکتر مرادی بسیار امیدوار کننده و رضایت بخش بوده.
سی سخت
Romania
درایت و مدیریت دکتر مرادی را رضایت بخش دیده ایم و حمایت می نماییم.
حق گو
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترمرادی جوان وتیزهوش اینده خوبی درانتظارش هست
Iran, Islamic Republic of
چه زود ذوق زده شدی بذار جوهرش خشک بشه بعد قضاوت کن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1