تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۱۶۵۹۵

جشن انقلاب در باشت / اگر ضعفی هست از مسوولان است / نباید به پای اسلام نوشته شود (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛به همت کمیته امداد امام خمینی «ره» شهرستان باشت و همکاری کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب، جشن بزرگ دهه دهه فجر با حضور مسئولین و مردم در حسینیه مرحوم کرمی این شهر یرگزار شد.
به گزارش کبنا از باشت، حجت الاسلام عبودی امام جمعه شهر باشت در این جشن با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: نظام اسلامی علی رغم ضعف ها و نقایصی که دارد در دنیا یک نظام الگو است و به این جهت که نظام ما بر مبنای اسلام است.
وی افزود: نمی خواهیم اقرار کنیم که همه کارها براساس اسلام است زیرا تا رسیدن به مقصد مطلوب فاصله زیادی داریم باید تلاش کنیم.
حجت الاسلام عبودی با بیان اینکه در هر دوران موانعی جهت اجرای صحیح دستورات اسلام وجود دارد ، ادامه داد: دوران پیامبر «ص»، و ائمه اطهار «ع» نیز علیرغم اینکه این بزرگواران شایسته ترین در دوران خود بودند امام به دلیل وجود موانع قادر به اجرای کامل اسلام به معنی واقعی کلمه نشدند.
وی علت این امر را مخالف بودن دین اسلام با دنیاگرایی، بی عدالتی، تبعیض و فساد دانست و گفت: به گواه تاریخ در همه دوران ها انسا نها منفعت طلب، فاسد و قدرت طلب وجود داشته و تا این انسان ها وجود دارند نمی گذارند اسلام به صورت کامل اجرا شود زیرا اسلام مخالف قدرت و منفعت طلبی آنان است.
امام جمعه باشت با ذکر مثال هایی از دوره های مختلف به زورگویی برخی حکام و افراد اشاره کرد و ادامه داد: این انسان ها قدرت طلب اند و از هر ابزاری برای رسیدن به قدرت استفاده می کنند.
وی وظیفه مسلمانان را دفاع از اسلام و مقاومت در برابر زورگویان دانست و افزود: به لطف خدا قریب به ۴ دهه از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و مردم آگاه و بصیر ایران اثبات کرده اند که همچنان به اسلام علاقمندند و اگر عیب و نقصی هم وجود دارد از ما مسئولین است و نباید به پای اسلام نوشته شود زیرا اسلام دین و دستور خداست.
وی خطاب به عموم مردم به خصوص قشر جوان ابراز داشت: دشمن امروز در پی ایجاد شبهه است و باید حواسمان باشد که هدف دشمن ضربه زدن به اسلام، نظام و انقلاب است و به یقین نمی توانند زیرا ملت ما با بصیرت جلوی توطئه ها خواهند ایستاد.
در ابتدای این مراسم نیز حبیب الله باقر پور مدیر کمیته امداد شهرستان باشت ضمن قدردانی از همکاری ادارات و دستگاه ها در برگزاری این جشن، گفت: از فرمانداری، تأمین اجتماعی، بانک مسکن، جمعیت هلال احمر، اوقاف و امورخیریه، بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید، دانشگاه پیام نور و سایر دستگاه ها تشکر و قدردانی داریم
وی تأکید کرد: با تمسک به فرامین مقام معظم رهبری و آرمان های امام و انقلاب ذره ای از حمایت انقلاب دست برنمی داریم.
خبر فتح الله پوران پور
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار
Iran, Islamic Republic of
سیاست ما عین دیانت ماست یعنی هر سیاست کاری طبق اصول اسلام باید باشد پس اگر بازخوردی ندارد یا مضر باشد هم مسلما در کارنامه حکومت اسلامی و اسلام نوشته میشود.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1