تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۳۱۶۴۰۸

رنج و مرگ مردم در بلاتکلیفی اورژانس بیمارستان دهدشت / چه کسی باید پاسخگو باشد(+تصاویر)

۴۷
۰
کبنا ؛چه کسی پاسخگوی سلامت وجان مردم مظلوم کهگیلویه بزرگ می‌باشد؟
به گزارش کبنا، درحالی که طرح تحول سلامت به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ دولت تدبیر وامید در سراسر کشور به زیبای نقش خود راایفا نمود، به خصوص درمناطق کمتر توسعه یافته، مردمان این سرزمین نقش برجسته‌ی این طرح رالمس نموده‌اند، اما در شهر دهدشت به عنوان قلب کهگیلویه بزرگ این طرح همچنان عقیم مانده است.
پروژه تکمیل و احداث اورژانس بیمارستان امام خمینی دهدشت در سال ۱۳۹۳ مطالعات آن انجام و در سال ۹۴ موافقت اصولی اخذ و در همان سال به مناقصه رفت و پیمانکار هم مشخص شد.
این پروژه بهداشتی و درمانی قرار بود در مهرماه سال ۹۵ تحویل داده شود که به علت مشکلاتی که داشت ودر بدنه بیمارستان کار می‌شد به درازا کشید و بعداز گذشت چندماه و پیشرفت ۹۰ درصدی همچنان بلاتکلیف مانده است.
باتوجه به وعده وعیدهای علوم پزشکی استان مقرر شده بود که توسعه و بهره برداری از اورژانس، زایشگاه و ساخت کلنیک ویژه جهت استقرار پزشکان متخصص تا بهمن ۱۳۹۵ به بهره برداری برسد، دوباره مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان نیز وعده‌ی افتتاح این طرح‌ها رادر هفته دولت سال جاری داده بودند.
ولی متاسفانه هنوز هیچگونه اقدامات موثری در این زمینه صورت نگرفته است.
آقای ایلامی شما را مخاطب مستقیم قرار می‌دهم چون مسئول و نفر اول بهداشت و درمان استان هستید.
آقای ایلامی آیا این روند توسعه سزاوار مردم شریف ومحروم کهگیلویه بزرگ می‌باشد که بیمارانشان در راهروهای بیمارستان امام خمینی (ره) و اورژانس دهدشت بستری شوند و مادران زجر دیده انها به جای زایشگاه دهدشت به شهرستان‌های دیگر واستان های همجوار اعزام شوند، به طوری که درچند مدت اخیر شاهد مرگ مادر جوان و نوزادش در اثر نداشتن زایشگاه مطلوب در این بیمارستان بودیم.
چرا بیمارستان دهدشت به علت کمبود امکانات هر روز شاهد مرگ مردمان خود می‌باشد.
مرگ مادر چرامی در بیمارستان دهدشت در همین هفته‌های گذشته به علت کمبود اکسیژن و خالی بودن کسپول های اکسیژن در این بیمارستان را چه کسی پاسخگوست؟
آقای ایلامی شما باید پاسخگوی مردم شهرستان‌های کهگیلویه و چرام و لنده و بهمئی باشید که علت رکود و تعطیلی پروژه مهم اورژانس بیمارستان دهدشت با پیشرفت ۹۰ درصدی چیست؟
آیا با حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم این دیار مشکل دارید؟
آیا از کهگیلویه بیزارید یا دست‌های پشت پرده دیگری در کاراست؟
جناب دکتر ایلامی آیا می دانید با هر روز در تاخیر در افتتاح اورژانس ۷۰ تختخوابی بیمارستان دهدشت باید نظاره گر مرگ کودکان و جوانان و میانسالان این دیار باشیم چه کسی جوابگوی مرگ آن‌هاست؟
آقای ایلامی و مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان آیا می دانید در ساختمان نیمه اورژانس بیمارستان دهدشت که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد چه مشکلات اجتماعی و بهداشتی برای این بیمارستان به وجود آمده یا می‌آید؟
سوالی که وجود دارد چرا در زمان مدیریت دکتر چمن رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان همه پروژه‌ها فعال بود اما بعد از رفتن ایشان و سکانداری جناب دکتر ایلامی این پروژه‌ها راکد شد؟
آیا با وضعیت رکود پروژه‌های بهداشتی کهگیلویه به ویژه اورژانس نیمه تمام دهدشت می‌توان به جناب ایلامی لقب امیر کبیر داد؟
آیا به صدای اعتراض مردم و رسانه‌ها در خصوص مشکلات عدیده بیماران در اورژانس خاتم الانبیا بیمارستان دهدشت توجه کرده‌اید و شنیده‌اید؟
آقای ایلامی می دانید در راهروی اورژانس بیمارستان دهدشت مریض باید منتظرباشد تا تختی خالی شود و همچنین باید بیمار در اورژانس منتظر باشد تا تختی در بخش‌های بیمارستان خالی شود تا به بخش‌های تخصصی منتقل شود البته اگر زنده بماند.
بالغ بر یک ماه دیگر عید نوروز است و مسافران نوروزی به استان و دیار بلادشاپور و چشمه بلقیس می‌آیند علاوه برمسافران از استان‌های دیگر بخش عظیمی از مردم کهگیلویه و دهدشت که به سایر نقاط مهاجرت کردن برای بازدید و دوباره به زادگاه‌های خود برمی گردند آیا اورژانس فعلی و بیمارستان امام خمینی دهدشت جوابگوی این همه جمعیت است و البته باید مثل همیشه دعا کنیم که کسی مریض نشود.
علی پوزش فرماندار کهگیلویه در سفری که عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به دهدشت داشتند عنوان کرده بود که از زمان تصدی دکتر اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، پروژه‌های حوزه بهداشت شهرستان کهگیلویه تعطیل شده‌اند.
این‌ها نشان می‌دهد طرح‌های تحول نظام سلامت که یکی پس از دیگری از سوی دولت اعلام می‌شوند اما برخلاف وعده‌های داده شده شرایط و خدمات ارائه شده این طرح در دهدشت رو به کاهش است و با حضور در اورژانس دهدشت و عدم امکانات اولیه همه چیز نمایان است.
از استاندار محترم انتظار داریم که به صورت ویژه به بحث اورژانس بیمارستان دهدشت و بلاتکلیفی این پروژه که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ورود کند تا دیگر شاهد رنج و درد مردم کهگیلویه بزرگ بیش از این در بخش درمان نباشیم.
در گزارش‌های بعدی به دیگر پروژه‌های تعطیل  بهداشتی و درمانی در سایر نقاط کهگیلویه بزرگ می‌پردازیم.
تصاویر اورژانس نیمه تمام دهدشت:
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Europe
سلام بنده روز پنجشنبه گذشته یکی از اقوام رو از چرام به اورژانس بیمارستان دهدشت بردم،خدا وکیلی امکانات در حد ی روستا هم نبود،برخورد پرسنل و همراهی کادر پزشکی وپرستاری اصلا در حد وشان مردم کهگلویه بزرگ نیست لطفا به داد این مردم برسید
کهگلویه بزرگ
Canada
مرگ۱ نفرازهمشهریهای ما درکهگلویه مثل همین مادروکودک چرامی.. )هست وبایدجوابگوباشدوهرگزنمیتوانداین مرگ راچه دراین جهان وجهان دیگر دلیلی وپاسخی برایش داشته باش. این کار راحتما میبیند.ی د
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
خود کرده را تدبیر چیست ؟وقتی قدر نخبگان هم استانی خود را نمی دانیم که گوشت و خون و جانشان به دل مردم محروم بسته است به قول نویسنده که الحق بجا و درست نوشتند قرار براین بود که همین اورژانس و کلینینک تخصصی دهدشت در دهه فجر سال ۹۵ افتتاح شود و لی مدت یک سال است که تعطیل هستند .
از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مردم قضاوت می کنند و الان مردم آگاه و هوشیار هستند حتی زمان شروع طرح و خاتمه طرح و یا پروژه را هم بیاد می سپارند .
برخه
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز دکتر ایلامی کارش درسته مقصر اصلی شهر دهدشت خود مردمشه چون هنوز از رسم ورسومات وفرهنگ غلط قدیمی استفاده میکنند ..ومسعولان ....یکی مثل.آیا ایشون بدرد شهرداری میحوره ...میان معلمو میزارن مثلا فرماندار یا شهردار یا رییس یجای دیگه....
طبیعت
Iran, Islamic Republic of
درست میشه به امید خدا ویاری امام زمان
امید
Iran, Islamic Republic of
درود بر نگارنده عین حقیقت را نوشتید ولی متاسفانه این فریادها راه به جایی نمی برد و پروژه ها همچنان تعطیل هستند همانطوری که اشاره نمودی هم نماینده محترم در مجلس و هم فرماندار در جریان هستند.
میرحسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام مدیر محترم سایت.
یا نظرات رو تایید نکن یا کامل تایید کن.مگه در این نظرات فحش بهکسی دادن که نصف ونیمه تایید کردین؟
خب شخصی در مورد مسئله ای یه آگاهی داشته در اینجا بیانش کرده .
تایید یا تکذیب نظرتی که اینجا اعلام و بیان میشه با مردمه.
خواهشا فقط نظراتی که از الفاظ رکیک و امثال این بیان میشه رو تایید نکنید بقیه رو تایید کنید.مطمئن باشید اگه این رویه رو اجرا کنید بازدید از سایتتون چندین برابر افزایش پیدا میکنه.
با تشکر از سایت خوبتون
میرحسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر ایلامی
فردای قیامت در مقابل پیشگاه خداوند متعال باید جوابگو باشی
شما سوگند یاد کردید !!!!
میرحسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
از روند احراث مرکز درمانی شهر سوق که از این بدتره و با هزینه بخش خصوصی داره تاسیس میشه مطلبی بزنید.
Iran, Islamic Republic of
احسنت برنگارنده متن....جناب دکترایلامی اگه نمیتونیدانجام مسئولیت کنید بی زحمت مسئولیت روغصب نکنید.......چرا اینهمه با مردم شریف کهگیلویه ضدیت میکنید؟آیامیدونستین این اورژانس درصورت راه اندازی، مناطق دیشموک وچاروسا چرام لنده رو ساپورت میکنه.....پس تا سال جدید نرسیده استعفابدین تا یه کسی بیادکه بتونه این پروژه هارا به سامان برسونه.....آقای دکتر ایلامی از زمان مسئولیت شما همه چی به هم خورده.....اوضاع رو نمیتونید کنترل کنیدوبه سامان؛؛؛بی زحمت برید کنارتا یه کسی که مدیره بیاد
م
United States
که عدل درسش ایکنه
خسرو
Iran, Islamic Republic of
یکی جلوی این امیرکبیرهای اسمی و تصنعی بگیره تا دیر نشده ؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود بر نگارنده با صداقت و با شجاعت
حقایق را اکثریت مردم آگاه و حتی غیر آگاه میدانند و حداقل حقی که مردم کهگیلویه محروم به خود میبینند سپردن مدیریت حوزه سلامت به شخص یا اشخاصی است که فارغ از معاملات سیاسی باشند ، چرا باید .بجای برنامه ریزی جهت ارتقا کیفیت سطح سلامت استان حیاط خلوت نمایندگان مجلس باشد؟؟! ، باز بودن چشم ها به تنهایی کافی نیست ! باید دست بکار شد!
مهدويان
Netherlands
باسلام و خسته نباشید به دکتر ایلامی
بنده چندین مرتبه مراجعه داشتم به بیمارستان اورژانس قلب بینارستانه چرا الان قریب ٢ ساله معلق شده آیا .مردم استان بدین
مردم عمل میخوان نه شعار تورا بخدا از خدا بترسین !!!!!!!!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وای به حال مردمان سرزمین من که. شده اند.آیا بعداز چهل سال مردی لایقتر ا.برای احراز پست مدیریت نداریم. با وجود اینهمه تحصیلکرده و مدیران لایق در عرصه بهداشت و درمان مجدد نیاز به واردات مدیر داریم.
آقای .لطفا شما اگر بیلزنی باغچه خود را بیل بزن، شاید مردم نورآباد به شما احتیاج بیشتری داشته باشند.
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام و خسته نباشید
اینجانب یکی از افراد ساکن دهدشت هستم و از درست نشدن این اورژانس ضربه خوردم.تورو خدا تاکی میخوای این مردم بدبخت رو ایجور باهاشون رفتار بکنید...چرا دکتر ایلامی نمیزاری این مردم فقیر نشین دارای یه اورژانس خوب و شیک باشن..چرا هرچه خرجه تو یاسوج میشه و تمام پروژه های یاسوج تموم میشن اما دهدشت نباید یه اورژانس خوب داشته باشه..چرا. قائل میشین برا دهدشت و یاسوج..چرا همش دهدشت باید ضربه بخوره..فقط یه جمله اون هم تمام فوتی هایی که در دهدشت اتفاق میوفته همش.
دهدشت مظلوم
Iran, Islamic Republic of
سلام برسایت کبنا ی عزیز خبرخوبی بود فاتحه ازبهر بهداشت ودرمان کهگیلویه
چرام
Iran, Islamic Republic of
اصلا این کبیرامیرها گوششان به این حرفا بدهکار نیست !!
میرحسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
از سایت محترم کبنا خواهانیم که از دانشگاه علوم‌پزشکی استان جواب بخواد و وقت تعیین کنه برا تعیین تکلیف این پروژه ها
کارمند
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی با مدرک جامعه شناسی و صرفا بر اساس روابط و فعالیت های دوران انتخابات رئیس یه جای حیاتی به نام شبکه بهداشت یک شهرستان بزرگ میشود انتظاری غیر از این نمیتوان داشت ...
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشید سایت کبنا که این مشکلات رو پیگیری میکنه .امیدوارم که دکتر ایلامی این خبر و خونده باشه وفکری حال کهگیلویه بکنه تا پروژه های این شهرستان راکد نمونن
سحرخیز
Iran, Islamic Republic of
بابا کی بره دنبال اعتبار از وزارت
معاون پشتیبانی که تعطیل
مثلث تخریب دکتر ایلامی در دانشگاه هم که فعال هست....
پروژه معنا نداره دیگه
دکتر ایلامی مقصر نیست
دانشگاه معاونت پشتیبانی و درمان داره و باید جوابگو باشند
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
اورژانس دهدشت من آمده ام
حسینی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه از ماست که بر ماست بعد از رفتن دکتر چمن بزرگ همه پروژه ها نه تنها در دهدشت بلکه در کل استان تعطیل شده.
آیا می دانید که صد در صد پروژه هایی که این دو سال به بهره برداری رسید و صد در صد این پروژه های در حال احداث هستند مربوط به دوره دکتر چمن بود ولی با کمال تاسف مدیر شبکه کهگیلویه همه را به ناحق به اسم امیر کبیران جدید!! ایلامی و عدل هاشمی پور یند زده.
محمودی
Iran, Islamic Republic of
پروژههای عظیم و ارزشمندی درزمان ریاست قبلی دانشگاه درتمامی شهرهای استان درحال انجام بود در دهدشت هم همینطور جراحی مغز برای اولین بار در دهدشت و تجهیزات پیشرفته ام.آر.آی ، پروژههای بهداشتی درمانی ، حضور دهها پزشک متخصص دررشته های مختلف ، امادرحال حاضر دهدشت همه چیزرا از دست میدهد



دولتی از م
Iran, Islamic Republic of
والله نونیم چه خبره همه پیشرفت دارن ولی دهدشت متاسفانه .....
کارشناس دفتر فنی
Belgium
یکی به این امیر کبیرهای ساختگی بگه چرا از خدا نمی ترسید شما همه می دونید که بخش جراحی مغز و اعصاب دهدشت و بخش ام آر آی دهدشت زمان مدیریت استاد چمن به بهره برداری رسیدند و تقریبا تمام بخش های بیمارستان دهدشت را تعمیر و تجهزز کردند این پروژه های نیمه تمام مثل کلینیک و اورژانس و زایشگاه همه یادگار دکتر چمن هست که در زمان ایشون بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند و متاسفانه در این دوره مدیربت جدید تقریبا تعطیل هستند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این کاملا بدیهی است که دیگر دوران باعظمت دانشگاه تکرار نخواهد شد وقتی دانشگاه مدیری لایق و ارزشمند را از دست داد همه این اتفاقها قابل پیش بینی بود لطفا اینقدر این شرایط را با گذشته مقایسه نکنید .. گچساران هم وضع بهتری ندارد پیشرفت لاک پشتی دارد بقیه شهرستانها هم که در کل تعطیل هستند
ای وای برما
Iran, Islamic Republic of
ازماست که برماست زمانی که قدر مدیران دلسوز مان را ندانستیم همین است. وقتی وارد شهرمان میشویم مثل یک شهرجنگزده می ماند همه چیز بهم ریخته است .بهداشت و درمانش داشت کمی سرسامان میگرفت که آنهم بدترازهمه شد .
مصطفایی
Iran, Islamic Republic of
دنبال پاسخگو نباشید ..خدا به همه مان رحم کند .زمانی درشهرما جراحی مغز انجام شد بخش ویژه کودکان و نوزادان افتتاح شدکلینیک افتتاح شد اما الان چه_چه خبر است هیچ
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
با احترام برای همه مدیران کنونی علوم پزشکی
بهداشت و درمان الان بیش از یه ساله که هرکی خوش و زورش.
وقتی نماینده رئیس تعیین کنه نه وزارتخونه نتیجه اش همینه. دور قبل رئیس دانشگاه بین سه نفر معرفی شده توسط کمیته انتصابات وزارت کسی انتخاب شده بود که بالاترین امتیازات را کسب کرده بود و یک مدیر قوی با کوله باری از تجربه و دانش بسیار بالای علمی و اجتماعی سکاندار این مجموعه بود.
مردم
Iran, Islamic Republic of
مثلث ایلامی، داوری، عدل هاشمی باید جوابگو باشند که نیستند. یکی را انشاالله از رفتن دوباره به مجلس ناکام می گزاریم و دو تای دیگه هم بزودی خواهند رفت و به نفع خودشون هست که تا دیر نشده بروند.
میرحسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
اصلا دکتر ایلامی باید بگه چرا این پروژه ها خوابیده دلیل قانع کننده بیاره
اگه مشکل از کادر فنی دانشگاه است برخور قاطعانه بکنه
اگه مشکل از پیمانکار پروژه هایت پیمانکار رو عوض کنه
اکه مشکل هم نزد خودشه سه بار ایه الکرسی بخونه
سخنگو
Iran, Islamic Republic of
ما مردم بی چاره دهدشت تا کی باید برای همه چی بنالیم. مگه گناهه ماچیه که در همچی به ما کم لطفی میشه. والله بیمارستان و اورژانس دهدشت فاجعه هست . چرا به داد ما نمی رسین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دوست
Iran, Islamic Republic of
داوری فقط بلده بزرگ نمایی کند .امیرکبیر کحاو این کجا .فقط بخاطر تمدید بازنشستگی هستید
تاجگردون از گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر ایلامی به عنوان نفر اول بهداشت و درمان استان هیچ گونه گام مثبتی در راستای بهداشت و درمان در شهرستانهای در حال توسعه باشت و گچساران بر نداشته اید حتی این چند پروژه درمانی که در حال اجرا و یا این مدت به پایان رسید از برکات وجود شرکت ملی نفت در این شهرستان و یا پیگیری های جناب اقای تاجگردون بوده
محمدي از سوق
Iran, Islamic Republic of
دکتر ایلامی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شما به عنوان ریاست مجموعه درمانی این استان ایا تا کنون حتی برای یکبار وارد اورژانس فعلی بیمارستان امام خمینی دهدشت شده اید که ببینید برای بیست دقیقه بستری شدن سرپایی و گرفتن یک سرم باید دهن و چشمان خود را ببندی تا از دیدن این مکان و این بوی بد حاکم بر این اورژانس حالت از انسانیت و وجود ادمی بهم بخوره متاسفم متاسفم بر مدیران نا لایق که فقط به فکر خودشون هستن نه مردم بدبخت و بیچاره استان
کاضمی —طولیان
Iran, Islamic Republic of
خودشون با پیمانکار ها میخورن و میبندن کار ها را هم خو الحمد الله رها کردن ،اسمشون هم خو امیر کبیر شده ، معلوم نیست که روی چه چیزهایی زدن به تیپ تار همدیگر و‌حالا یه ساله که پروژه های مهم عام المنفعه رو هم خوابوندن ،ضررش را فقط مابیچاره ها میبینیم اسمشون هم آقای دکتر و جناب مهندسه ،بخورید و بیاشامید ولی اصراف نکنید حالا هم معلوم نیست کی چیز گیرش نیومده که پروژه های به این مهمی را خوابوندن و این مراکز را فدای اهدافشون کردن !!!
عدل هاشمی با تمام عدالتت پیگیری کن !!!
بنده خدا
آقای داوری یه مدیر بسیار .............. هستن از وقتی ایشون شدن مدیر شبکه آمار مرگ و میر در بیمارستان بسیار شدکه نگاه از مدیریت ضعیف ایشون میکنه در شهرستان
مظلوم
Iran, Islamic Republic of
آخ از بخت مردم محروم کهگیلویه بزرگ که از همه نظر محروم است .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مبارک اقای تاجگردون که از مدیران ضعیفی مثل.حمایت میکنه .جناب اقای تاجگردون نیاز به اعتبار اوردن نیست بذار کسانی مدیر شوند که دست پاک . کاردان باشند .به خدا مشکل از بی پولی نیست مشکل از مدیران. است .همین
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
مشکل. هست که قدرت تصمیم گیری نداره
علیزاده گچساران
United Arab Emirates
نیروهای خدماتی بیمارستان بی بی حکیمه چی شد پیمانکار قرار داد بست ولی...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اوژانس دهدشت امتحان استخدامی مدیران مسءله دار .ی دارد چکار میکند؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با مدیریت ایلامی بهتر از این نمیشه
روزبهی
Iran, Islamic Republic of
امروز۹۷،۶،۱۷من اومدم برا نصب کنسول های اکسیژن اورژانسی بیمارستان دهدشت
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1