تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۱۵۸۹۵

اصحاب رسانه، یار مهربان نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه و خبرنگاران به‌عنوان یار مهربان نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه وبویراحمد یاد و تقدیر کرد.
امین درخشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب استان یک رویداد ممتاز فرهنگی است که می‌تواند پیشانی فرهنگی هر استان در طول سال باشد.
مدیر کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه به‌عنوان روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کردیم نقش رسانه‌ها در این نمایشگاه پررنگ دیده شود افزود: امسال برای اولین بار غرفه روابط عمومی، رسانه‌ها و خانه مطبوعات در نمایشگاه ایجاد شد به‌طوری‌که استاندار و سایر مسئولینی که از نمایشگاه بازدید کردند در این غرفه حضور یافتند و به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.
وی با اشاره استقبال چشم‌گیر مردم استان به‌ویژه شهر یاسوج از نمایشگاه کتاب بیان کرد: این استقبال بیانگر جایگاه فرهنگی مردم استان و نشان‌دهنده حضور و وجود چهره‌های علمی و اهل مطالعه و کتاب در استان است.
درخشان با تقدیر ویژه از اصحاب رسانه استان گفت: صداوسیمای استان، خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب، پایگاه‌های خبری و حتی فعالان فضای مجازی خبری، به‌عنوان یار مهربان نمایشگاه کتاب، این رویداد مهم فرهنگی را به‌خوبی پوشش دادند که وظیفه خود می‌دانم از تک‌تک آن‌ها قدردانی کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1