تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۳۱۵۸۹۱

احمدی: با نمایندگان رفیق هستم / به پیشنهادات غیرمنطقی آنها نه می‌گویم / برای انتخاب معاونینم خودم به جمع بندی رسیدم / مدیران غیربومی استان به مرز ۵ نفر می‌رسد

۱۵
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای انتخاب معاونیم خودم به جمع بندی رسیدم.
به گزارش کبنا از یاسوج، نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از ۱۴۵ روز در استان برگزار شد و در این نشست بعد از اینکه علی محمد احمدی خبرنگاران را از دامن زدن به مسائل گرمسیری و سردسیری، این جناح و آن جناح برحذر داشت، اظهار کرد: رسانه‌ها به مردم امید دهند، و نیش نزنند، چرا که نیش زدن اخوت و برادری را از بین می‌برد.
وی همچنین از رسانه‌ها خواست که سطح نگاهشان را بالاتر ببرند و گفت: باید فراتر از مسائل جناحی، قومی و گرمسیری و سردسیری عمل کنیم.
احمدی به موضوع مهم تغییر مدیران در نشست خبری خود اشاره کرد و گفت: تغییر مدیران را بعد از یک بازآرایی و صعه صدر تغییر خواهم داد.
در ادامه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سووالات خبرنگاران پاسخ داد.
احمدی به سووالی در باره زیرساخت‌های گردشگری پاسخ داد و گفت: زیرساخت‌ها مهم است و فرودگاه یاسوج را به لحاظ ایمنی تقویت کردیم و کارهای را برای افزایش پروازها در صبح و عصر انجام دادیم، اما هنوز در مدار قرار نگرفته‌اند و با شرکت ماهان هم دیدار خواهم داشت و به جد این موضوع را دنبال می‌کنم.
وی افزود: پیمانکار راه‌آهن یاسوج ۲۰ کیلومتر را کار می‌کند و در بودجه ۹۷، ۱۵ میلیارد تومان اختصاص یافت که ۲۰ کیلومتر بعدی را به پیمانکار واگذار کنیم و به جد دنبال این کار نیز هستم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه او مدیران را تحقیر می‌کند، اظهار کرد: بنای ما بر این نیست که ظرفیت‌های مدیریتی را زیر سووال ببریم، جای که کار مردم باشد، با صراحت و جدی برخورد می‌کنم. و رویه من اینگونه است و بدون تعارف مسائل مربوط به مردم را دنبال می‌کنم.
احمدی به تغییر مدیران گریزی زد و گفت: در این مدت ارزیابی‌های لازم را از مناطق مختلف استان انجام دادم و نقاط قوت و ضعف‌ها را شناختم،  و در این ۶ ماه ارزیابی‌های از دستگاه‌های اجرایی انجام داده‌ام، و ارتباط‌مان با وزرا هم خوب است، آرام آرام آنجایی که تشخیص دادم، عمل می‌کنم.
وی به موضوع استخدام‌های فله‌ای هم گریزی زد و گفت: در بحث استخدام‌های فله‌ای همه باید ورود می‌کردند و البته بخشی از این کار مربوط به فرهنگ ما است، این مدیر می‌آید، نیروهای خودش را به کار می‌گیرد و آن مدیر می‌آید، همینطور.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۹۹ درصد از مدیران این استان از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد و از مجموع ۱۰۲ نفر مدیران عضو شورای اداری، دو نفر از آنها یعنی آقای مهندس فیلی و آقای دکتر مرادی را من آورده‌ام و این حق بنده است.
احمدی اضافه کرد: تا مرز ۴ و ۵ نفر از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را از بیرون می‌آورم.
وی در ادامه به خبرنگاران اجازه داد که هر جا مدیرانش تخلف کرد، با او برخورد کنند.
مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به ابهاماتی در باره توزیع اعتبارات، اظهار کرد: اعتبارات یا اعتبارات نفت و یا اعتبارات ملی، استانی ویژه و استانی که در شورای برنامه‌ریزی توزیع می‌شود، می‌باشد.
احمدی افزود: اعتبارات استانی ویژه بر اساس احکام بودجه‌ای که مشخص می‌کند، پولی که می‌آید، در کجا و یا با چه مکانیزمی توزیع شود و نهادهای نظارتی بر روی آن نظارت می‌کنند، گاهی نماینده‌ای حکمی را تغییر می‌دهد و پولی را جذب می‌کند که در همان جای مورد نظر استفاده می‌شود، لذا همیشه نباید نیمه پر لیوان را دید، و در توزیع اعتبارات هر جا قانون رعایت نشود، بنده اولین کسی هستم که برای اصلاح وارد می‌شوم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بنده به همان اندازه که بر روی مسائل اقتصادی اهتمام دارم، بر روی مسائل فرهنگی تاکید دارم. و فرهنگ اساس و لازمه کارها است و اگر فرهنگ باشد، پارتی بازی در استخدام‌ها، مصرف بی‌رویه منابع و ... وجود ندارد.
احمدی در پاسخ به سووالی که دسترسی مردم به شما سخت است، بیان کرد: ۴۰۰ ساعت در برنامه‌های مختلف شبکه‌های تلویزیونی حضور پیدا کردم و هیچ وقت با کاروان در این برنامه‌ها شرکت نکردم و ما سامانه ارتباطات با استاندار را راه‌اندازی کردیم که از طریق با مردم در ارتباط هستیم.
وی افزود: در این مدت مسوولیتم بیشتر وقتم را در بین مردم بوده‌ام، بنده اهل حرکت‌های پوپولیستی نیستم و دست کسانی که پیشنهادهای عمومی را بدهند، را می‌بوسم و ملاک را باید حرف مردم بگذاریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انتخاب مدیران، اظهار داشت: در انتصاب مدیران، ملاحظات منطقه‌ای داریم و مبلمان سیاسی وجود دارد، من استاندار هستم و برای انتخاب مدیران نظر نمایندگان را می‌گیریم و یک سیستم اطلاعاتی داریم که اطلاعات را در اختیار ما قرار می‌دهند.
 
احمدی گفت: نظرنهایی و جمع بندی نهایی را در انتخاب مدیران خودم می‌دهم. در مورد معاونین نظرات نمایندگان و همه را گرفتم و خودم به این جع بندی رسیدم.
وی اشاره‌ای هم به انتخاب عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کرد و گفت: آقای نیک‌اقبالی زحمات زیادی کشید، اما برای ساماندهی وضعبت پروژه‌های عمرانی و پیمانکاران به مدیری با طراز مدیریت ملی لازم بود، که در نهایت فیلی را انتخاب کردم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با نمایندگان استان رفیق و دوست هستم، اظهار داشت: از مشورت‌ها و پیشنهادات آنها استقبال می‌کنم، اما هر جا با پیشنهادات آنها مخالف بودم، صریحاً می‌گویم نه و هر جا هم پیشنهاد خوبی بود، قبول می‌کنم.
وی افز ود: دست روی هر کسی که بگذاریم، می‌گویند؛ سردسیری و گرمسیری کرده است. آیا مدیری هست که دست روی آن بگذارید و متعلق به یکی از حوزه‌های سردسیری و یا گرمسیری نباشد.
احمدی تصریح کرد: هر کدام از نمایندگان استان ظرفیت‌های خوبی دارند که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.
این مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی می‌روم در اداره‌ای ۱۰ نفر در حیاط ایستاده‌اند و سیگار می‌کشند، بطوریکه همه فکر می‌کردند اینها ارباب رجوع هستند، و با اینها برخورد کنم، آیا آنان را تحقیر کرده‌ام، افزود: مردم ما با این همه عزت درد فقر می‌کشند، بعد عده‌ای پول بیت المال را می‌گیرند که دست‌ توی جیب‌شان کنند و بگردند.
احمدی در پاسخ به سووالی در باره انتخاب معاونین خود اینگونه بیان کرد که ۹۰ درصد اعتبارات و تسهیلات ما در حوزه کشاورزی است، لذا در انتخاب آقای گوهرکانی که هم تجربه کافی دارد و هم از فرزندان بومی استان نیز هست، دقت لازم صورت گرفت و در انتخاب ایشان خودم به جمع بندی رسیدم، آقای گوهرگانی در ده جلسه صنعتی ما عضو بود.
وی با بیان اینکه فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد که در استان نمانده‌اند، دیگر به نوعی از استان دل کنده بود، افزود: اما فردی که در استان مانده هنوز به عزت این مردم پایبند است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای انتخاب معاونت سیاسی هم گزینه‌های مختلفی بود، اما ما در نهایت بر روی آقای نظری به جمع بندی رسیدیم.
وی بیان کرد: نگاه ما، نگاه کار است، ایرادی شاید در کارم باشد.
احمدی افزود: توسعه مقوله فراگیر است و باید اهداف‌مان را گام به گام جلو ببریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
احمدی با همه نمایندگان رفیق است و با برخی رفیق تر
(قلعه.)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
سلام
امیدوارم استاندار محترم صادقانه بگوید.
!!!!
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
بی برنامه ترین استاندار بعد از انقلاب
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که ارتباط شما با نمایندگان فقط همان رفاقت نمونه. مشکل از دخالت بیش از حد همین نماینده هاست
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار مگر در نطرسنجی ۸۵درصد مخاطبین به معاون سیاس شما رای منفی ندادند پس چرا اورا انتخاب کردی پس به مردم
حقگو
Iran, Islamic Republic of
سراسر
...
Romania
از استاندار خواهش میکنم مامورین رو به ادارات خودشون برگردونید، مگر استانداری و فرمانداریها نیرو ندارند که کارمند از اداره دیگه واردشون شدن و پست های مهمی گرفته اند، لطفا به فرمانداری دهدشت نگاهی بیندازید
سرپ
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احمدی
بگو برنامه مدون شما برای توسعه استان چیست
فقط .
اول برنامه تو بده بعد از مدیران بخواه روی برنامتون کار کنند و اجرایی کنند
. که در جنگ شرکت دارید و اما مسلح نیستید و دشمن مسلح است میزنید هی بگیرید هی ببندید
مدیریت این نیست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از تلاشهای بی وقفه دکتر احمدی استاندار زحمتکش سپاسگزاریم
‌پاسخ به باباحیدر
Iran, Islamic Republic of
حسرت چه پستی رو دلت مانده تا استاندار بهت محول کنن!
درود بر استاندارپرتلاش.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم خودت هم تو . کارهای حاشیه ای انجام می دهی
دانشجو
United States
حقیقتاً با شناختی که ما از ایشان در طول این مدت پیدا کردیم انسانی دلسوز و مردم دار که در استان به دنبال خدمت صادقانه و نهادینه کردن عدالت در استان هست همه وظیفه داریم این شخصیت ارزشمند را حمایت کنیم. چرا که ویژه های علمی و اجرایی خوبی دارد بلاخص قدرت لابی گری بالایی با وزرا جهت تخصیص اعتبار ات به استان را دارد
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
استاندار به جای این حرفها مامورین به وزارت کشور را به ادارات خودشون برگردونید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با تاجگردون رفیقتر
علیرضا اکبری
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جنای آقای استاندار
ما مردم لر آستاندار نمی خواهیم. خواهیم، ما استانداری می خواهیم که استاندارها را بداند رعایت کند و بکار گیرد. مصاحبه با شما را خواندم خیلی خوب و شفاف مطالبی را عرض کردید که الحق و الانصاف محکم و کوبنده بود. بر شما بیش از پیش درود می فرستم اما جناب آقای احمدی عدالت را پایه و اساس کار خود قرار بده و نیروی کاری بکار گرفته شود و نه افراد سیگاری نه افراد سیگاری . ارباب رجوع گناهی نکرده که منتظر اتمام سیگار کشیدنها باشد که آیا کار انجام بدهند و یا نه!!!!! مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه و گچساران چه گناهی کردند که براب انجام کوچکترین کاری باید حتما عازم یاسوج شوند و خدای نکرده با بلایای بیشمار طبیعی آیا سالم برگردند، کارشان انجام شود!!! هزینه های سرسام آور جای خود. چرا از طرف هر اداره ای ی مامور گماشته نمی شود در شهرستانهای مزبور برای سهولت انجام کارهای مردمی که ولی نعمت هستند!!!... انشاالله که مد نظر قرار بگیرد.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1