تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : ۳۱۵۷۳۲

احمدی: نیش نزنید / رسانه‌ها دغدغه جناح خاص را نداشته باشند / کهگیلویه و بویراحمد ناموس‌مان است / دل برایش بسوزانید

۸
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها نیش نزنند، نیش زدن اخوت و برادری‌ها را از بین می‌برد.
 

به گزارش کبنا از یاسوج، علی  محمد احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب پدیده‌ای بود که دگردیسی سیاست و تحولات را نه در حوزه منطقه‌ای بلکه در حوزه جهانی تحت تاثیر قرار داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴ دهه عمر پر برکت خودش، منشأ خدمات خوبی در کشور شد.
احمدی با بیان اینکه شماها بیش از هر کس دیگری از وضعیت پیشرفت‌ها و آمارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون آشنا هستید، بیان کرد: در گذشته وضعیت کشور ما چگونه بوده و الان ما در کجا قرار داریم.
وی با بیان اینکه در گذشته این سرزمین با کمترین امکانات و پیشرفت‌ها روبرو بود، اما الان پیشرفت‌های زیادی در تمام حوزه‌ها پیدا کرد، بیان کرد: باید بگویم، هر چه داریم و موفقیت‌هایی کسب کردیم، متعلق به فرزندان این جامعه است، اگر کاستی است باید تلاش کنیم کاستی‌ها مرتفع شود و توانمندی‌ها را تقویت کنیم.
مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چشم‌انداز روشنی در مقابل چشم ما است، اظهار کرد: کشوری که تا دیروز پایگاه قدرت‌های جهان بود، الان در منطقه خاورمیانه خود دارای پایگاه است.
احمدی تاکید کرد: باید به خوبی گذشته نسبت به الان مقایسه شود، باید نگاه کنیم که ایران اسلامی به برکت انقلاب در حوزه آموزش عالی، تعداد دانشجویان قبل از انقلاب کجا بود و الان کجا است.
وی افزود: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های یاسوج، باشت و بهمئی، تخت‌های بیمارستانی ما از متوسط کشوری می‌گذرد و به متوسط جهانی نزدیک می‌شود. که این خود همه از برکات نظام است.
وی گفت: رونق شهرک‌های صنعتی، واحدهای تولیدی و ده‌ها خدمات دیگر همه از برکات این انقلاب است و نباید چشمان‌مان را روی افتخارات ببندیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به رسانه‌ها گفت: هم‌توانمندی‌ها را ببینید، هم گذشته را، و هم الان را ببینید و اگر کاستی‌ها نیز هست، هم ببینید.
احمدی در ادامه به رسانه‌ها توصیه‌هایی هم کرد و گفت: رسانه‌ها به دنبال امید دادن به جامعه باشند و دغدغه مردم را داشته باشید و نباید دغدغه فرد خاص، جناح سیاسی خاص و گروه خاصی را داشته باشد. این استان دلسوزانی می‌خواهد که با سعه صدر تمام توان‌ها را بسیج کند و در مسیر پیشرفت قرار دهند و حرکت کنند.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بی‌بدیل است، اظهار کرد: بالا و پایین نکنید، کرت‌بندی نکنید، گرمسیری و سردسیری نکنید و ذره‌ای نگاه‌مان را از این سطح، بالا ببریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما هنوز در حوزه هوا فضا و نانو و حوزه زیرساخت‌ها و در حوزه آموزش عالی کجا بودیم و الان کجا هستیم، برای مثال با بهره برداری از بیمارستان‌های استان میانگین تخت‌های بیمارستانی ما برابر با میانگین جهانی می‌شود که این تنها یکی از دستاوردهای انقلاب است.

احمدی افزود: چه کسی فکر می‌کرد که گاز به قلعه رییسی و دیشموک برسد که ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و اکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: آن چه که امروز غرب را وحشت زده کرده قدرتی است که مانند هیچ یک از ابرقدرت‌ها نیست و مستقل و متکی به ملت خود در حال پیشرفت است که خبرنگاران باید در این راه توانمندی‌ها را برای مردم تبیین کنند و البته کاستی‌ها را نیز بگویند.

احمدی در ادامه از رسانه به عنوان مولفه اصلی جامعه مدنی یاد کرد و گفت: این رسالت به این بزرگی ملاحظاتی دارد و رسانه‌ای که به منافع ملی فکر می‌کند به مردم امید می‌دهد و به مفهوم این است که فراتر از دیگران می‌بیند و غایت آن توسعه و بالندگی جامعه است.

 
مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اما همیشه متذکر می‌شدند که ناامیدی در مسیر شیطان است و کسی که امید می‌دهد بستر حرکت و جهش را در جامعه ایجاد می‌کند.

احمدی عنوان کرد: اگر به دنبال امید دادن باشیم فراتر از لایه‌ها می‌بینیم و شرایط جامعه ایجاد می‌کند که با امید دادن بیشتر به دنبال وحدت و برادری و برابری برویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیاییم محرومیت‌های مردم را ببینیم، شما که دغدغه‌مند و قلم به دست هستید، نیروهای خودتان را روی چیزهای کوچک هدر ندهید و هدف‌های بزرگ را ببینید.
احمدی در ادامه افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد استان قابلیت‌های زیادی دارد، تحول یک موضوع ذاتی نیست، و یک استاندار به تنهایی نمی‌تواند استانی را از حالت غیربرخوردار به برخوردار تبدیل کند، بلکه خردجمعی می‌خواهد. دادن فرصت برابر به همه و عدالت اجتماعی و استفاده از توانمندی‌ها می‌تواند از راهکارهای پیشرفت استان باشد.
وی افزود: اگر خبرنگار به آن چیزی که می‌نویسد، اعتقاد دارد، مرد است. بینی و بین‌الله واقع بین باشید،  در گذشته کارهای خوبی انجام گرفته، اما با وضع مطلوب فاصله داریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد را همانند ناموس خودمان در نظر بگیریم. دل برایش بسوزانیم، برای ایجاد فضای کار و تلاش کمی تلاش کنید. نخبگان، روحانیون، فرهنگیان و همه باید بیایند و در کنار هم قرار بگیرند. و شماها باید این کار را انجام دهید.
امام جمعه چیزی دستش رسیده و گفته، شما نباید بلد کنید آن را
احمدی گفت: امام جمعه محترم چیزی دستش رسیده و بیان کرده و شماها هم گفته او را بلد کردید، شما نباید آن را بلد کنید، بلکه اول سووال کنید و بعد آن را منتشر کنید. نباید تسویه حساب کنیم.
وی افزود: نگاه ما باید نگاه وصل باشد، نه فصل کردن، نمی‌توان قلم به دست گرفت، شمال و جنوب کرد، گرمسیری و سردسیری کرد، این شکاف یعنی گرفتن فرصت خدمت از مردم. هر جا کاستی‌ است، دلسوزانه بگوییم تا مشکلات برطرف شود، نیش نزنیم، نیش زدن اخوت‌ها و برادری‌ها را از بین می‌برد. ما باید همه نیروها را برای کار در کنار هم بسیج کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار ما هم اعتقاد داریم استان ناموس ماست. اما نباید با شایسته سالاری حق برای همه برقرار بشه؟ آیا همه سهم مساوی دارند؟ آیا در بویراحمد فقط یک طایفه خاص حق دارند؟ جایگاه نخبگان کجاست؟ شعارهای شما برای مقابله با طایفه گرایی کی عملی میشه؟
مستند گو
Iran, Islamic Republic of
سخنی با مخالفان ؛ اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل :

ابتدا استادیوم ۱۵هزار نفری آزادی به نام شهید فوتبالیست شهید فتاحی شده بودکه با اعتراض اهالی محترم دولت آباد تغییر نام داده شدو به استادیوم آزادی و ورزشگاه بزرگ را هم در همان زمان گذاشتن شهدای دولت اباد ….. در رابطه با بیمارستان هم با همین جلو آمدن وادعای وقف زمین ونیم بها دادن آن را داشتن…. که مستندات وقولنامه محضری وحتی سند زمین نشان داد که علاوه بر اینکه قیمت زمین را بر اساس منطقه بندی فروخته اند ….تغییر کاربری زمین را هم به بنیاد مسکن د…. حق السهم شهرداری که چهل درصد از فروش زمین بوده را هم نداده اند…,,,بلواری به نام معزز شهدای دولت آباد وجود دارد…. به نام هریک از شهدای آن ها مدرسه…. درمانگاه….. پایگاه بسیج…. بلوار وخیابان…. وجود دارد… دراین میان سوالی که برای اکثر مخاطبان پیش می آید که این اهالی محترم به دنبال چه هستند؟؟؟؟؟?????

چرا پایبند به مصوبات قانونی شورای نامگذاری نیستید؟

چرا به بهانه فروش نیم بهای زمین که فقط در حد یک ادعا هست و دلایل محکمه پسندی نداریید و سند ثبتی و قولنامه محضری خلاف ادعایتان میباشد ، بدنبال استخدام ویژه فرزندان خود در بیمارستان هستید و نامه از آیت الله ملک حسینی نماینده معزز ولی فقیه در استان گرفته اید ؟

آیا به نظر خودتان شهدای دولت آباد از این گونه سهم خواهی شما راضی هستند؟

آیا به عواقب پایمال نمودن حقوق مردم بدلایل سهم خواهی در قوانین استخدام و قوانین نامگذاری اماکن ؛ می اندیشید؟

چرا آنزمان که در سال ۹۲ ،شورای نامگذاری اماکن بیمارستان شهید دکتر جلیل را مصوب نمود ، شما بدنبال اسم ورزشگاه برای شهدای دولت آباد بودید؟

در شعاع هزار متری از بیمارستان شهید دکتر جلیل؛ از شهدای عزیز دولت آباد ، اسامی خیابان شهید دهرابپور، خیابان شهید آیت الله محمدی، خیابان شهید عبدالخالق محمد زاده، دبستان دخترانه شهید علی پور و .....همچنین بلوار ۳۰ متری شهدای دولت آباد و ورزشگاه شهدای دولت آباد قرار دارد .

با توجه به اینکه تمامی مراحل و فرآیندهای قانونی نامگذاری بیمارستان شهید دکتر جلیل در چارچوب قانون صورت پذیرفته و تابلوی مزین به اسم شهید دکتر جلیل توسط نهادهای قانونی نصب شده و مهمتر آنکه شهدای عزیز اسلام متعلق به عموم بشریت هستند ؛ شایسته است از تعصبات نابجای طایفه ای و فامیلی پرهیز شود و تمکین به قانون در واقع احترام به خون شهدای عزیز اسلام میباشد
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
فرایند قانونی نامگذاری بیمارستان شهید دکتر جلیل عبارتست از؛

۱ - طرح در جلسه شورای نامگذاری مورخ ۹۱/۶/۷ و موافقت مشروط که بعد از اخذ موافقت بنیاد شهید و امور ایثارگران و علوم پزشکی استان در جلسه مورخ ۹۲/۲/۴ مورد تصویب نهایی قرار گرفت و مجدداً شورای اسلامی شهر یاسوج ضمن استناد به آن در بند ۷ جلسه ۱۳ مورخ ۹۲/۳/۴ اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل را مورد تصویب نهایی قرار می دهد و رئیس آن شورا طی نامه شماره ۲۲۴ تاریخ ۹۲ / ۴ / ۱۵ آنرا ابلاغ رسمی نموده است

۲- شورای نظرات بر نامگذاری اماکن شهرستان یاسوج ، چون طبق مفاد مادتین ۸، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳ دستورالعمل اجرایی آیین نامه نظارت بر نامگذاری اماکن ، در مقاطع زمانی سه ماهه از تاریخ تصویب اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل؛ مصوبه ای دال بر عدم انطباق نامگذاری مربوطه نداشته اند ، پس اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل مورد تایید شورای نظارت بر نامگذاری اماکن از مرحله شهرستانی، استانی و کشوری میباشد

۳- شورای فرهنگ عمومی استان در تاریخ های ۹۶/۵/۲۹ و ۹۶ / ۸ / ۱ با حضور اعضا ، بر نامگذاری اماکن مبنی بر اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل تمکین و صحه گذاشته و تصویب نموده است ؛ پس طبق ماده سوم آیین نامه نامگذاری و تبصره ماده ۱۰ دستورالعمل اجرایی آیین نامه نظارت بر نامگذاری اماکن ،مرجع اصلی نظارت بر حسن اجرای ضوابط نامگذاری اماکن؛ شورای فرهنگ عمومی می باشد و شورای نظارت بر نامگذاری اماکن موظف به ابلاغ و اجرای مصوبات آن شورا هستند
شورای فرهنگ عمومی استان دو مرتبه و در دو جلسه بر اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل صحه گذاشته و تایید نموده است

۴- طبق بند های دوم و سوم ماده اول آیین نامه نامگذاری اماکن، اسامی باید دارای تناسب اسم و مسمی بوده و رسا، سلیس، روان و کوتاه باشد که چون شهید دکتر جلیل اولین شهید پزشک استان و کارمند دانشگاه علوم پزشکی بوده پس اسم بیمارستان به نام شان با متن قانون تطبیق دارد

۵ - کمیسیون نامگذاری اماکن شورای اسلامی شهر یاسوج در بند ۲ صورتجلسه مورخ ۹۶/۹/۵ مصوب نمود که تابلوی بیمارستان شهید دکتر جلیل نصب گردد

۶ - مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه شماره ۳۱۳۷۹ مورخ ۹۶/۱۰/۱۲ ؛ به طور رسمی به ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان خواهان نصب تابلوی بیمارستان شهید دکتر جلیل شده اند

در نهایت نتیجه می گیریم اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل تمامی مراحل و فرآیندهای قانونی را گذرانده و شایسته است تمامی مسئولین، مردم و اصحاب فرهنگ؛ به احترام قانون و پاسداشت فرهنگ شهادت؛ اسم قانونی بیمارستان را به درستی بیان نمایند، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر
وجدان بیدار
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار ، آیا جنابعالی نداریید که اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل را به درستی و طبق قانون بیان نفرموده ای ؟!!!!!!؟؟؟

اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل در شورای نامگذاری اماکن شهر یاسوج در سال ۹۲ مصوب شده و شورای اسلامی شهر یاسوج مجدداً آنرا تصویب نموده است
شورای فرهنگ عمومی استان در مرداد ماه ۹۶ به رای شورای نامگذاری اماکن مبنی بر اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل تمکین نمود با حضور استاندار قبلی ؛ مجدداً شورای فرهنگ عمومی با حضور جنابعالی در تاریخ ۹۶/۸/۱ به رای شورای نامگذاری مبنی بر نامگذاری بیمارستان شهید دکتر جلیل ؛ تمکین نمود
آقای استاندار اگر جنابعالی به قانون ن چه انتظاری هست .
به خاطر داشته باشید که تابلوی مزین به اسم شهید دکتر جلیل را نهادهای قانونی به استناد مصوبات شورای نامگذاری اماکن بر پا نموده و حیثیت خانواده شهید نبایستی مورد با سیاست قرار گیرد

هرگونه .در این خصوص محکوم می شود و آگاه باشید که اگر خدای نکرده اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل ؛ به هر بهانه ای ملغی یا دواسمی. و اولین فردی که پاسخگو باید باشد شخص استاندار خواهد بود ، چون قانون تصویب نموده و تابلو بالا برده شده است و امروز روز اجرای قانون است تمامی مراحل تجدید نظر نیز سپری شده و اسم بیمارستان شهید دکتر جلیل تایید شده است

مگر قانون مسئولین ، قصد دارند به هر شیوه ای فقط اسم شهید دکتر جلیل نباشد و موافق هر اسمی هم هستند چه بزرگمهر و چه ………………. ………

اگر معیار از قانون خارج شد و مباحث .ی ملاک شد اون موقع خواهید دید که. خواهد داد

آقای استاندار ، مقداری تاریخ کهگیلویه و بویراحمد را بخوان تا با واقعیات بیشتر آشنا شوی از جمله دلایل تشکیل استان کهگیلویه و بویراحمد و تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به منطقه جلیل در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای استاتدار طایفه بازی و سیاسی کاری در استخدامها و ارائه خدمات باعث این مسایل گرمسیری و سردسیری و علیا و سفلی شده. ریشه این مسائل نماینده ها هستند. جلو اونا را بگیر. در استان فارس زمانی تمامی نماینده ها با استاندار مخالفت کردند اون محکم ایستاد آخر کار تسلیم شدند. ریشه ها شناسایی بشه و برخورد بشه. با توصیه مشکل حل نمیشه. دانشگاههای استان شده جولانگاه فامیلی. ادارات کلا سیاسی کاری میکنن. مردم از اینهمه بی عدالتی در ادارات خسته هستند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای احمدی - استاندار محترم

جنابعالی به واسطه آشنایی با طایفه گرایی و سیاسی کاری در مناطق قومیتی از وضعیت این استان شناخت دارین. خوب می دونید که مسئولیتها امانت الهی هستند، اصلاح امور مردم جز با رعایت عدالت به سرانجام نمیرسه.
ریشه نارضایتی مردمی از وضعیت استان به دلیل تضییع حقوق بواسطه غالب بودن مسائل طایفه ای و سیاسی بر عدالت است.
جوان تحصیل کرده و دارای توانمندی به دلیل نداشتن واسطه یا حمایت نمایندگان در ادارات باید بیکار بمونه در عوض از یک فامیل و طایفه خاص در ادارات بکارگیری نیرو رایج شده.
در دانشگاهها اعضای هیات علمی آرامش روانی و فکری خودشونو از دست دادن. جای بسی تاسف است در دانشگاه هیات علمی تحصیل کرده بواسطه استخدام فله ای و فامیلی ارامش روانی خودشو از دست بده. عدم شایسته سالاری داد همه را در اورده.
در انتصاب مدیریتها آیا واقعا شایسته سالاری هست؟ آیا اینطور امور اصلاح میشه؟ فساد بزرگ زمانی شکل میگیره که فرد شایسته و کاربلد بدلیل عدم حمایت سیاسی زیر دست اشخاص ناتوان قرار بگیرند.
دادن امتیازها و تسهیلات شده رابطه ای و سیاسی کاری.

جناب دکتر احمدی، امانت بزرگی دست شماست- خداوند اصلاح امور مردم را در دست شما گذاشته، وظیفه سنگینی است. ریشه بسیاری از بی عدالتی ها حمایتهای سیاسی نماینده هاست و دخالت آنها.
قوه مجریه با دخالت نمایندگان نمی تونه وظیفه شو به خوبی انجام بده

با توکل بخدا محکم و قاطع جلوی خواسته های ناحق آنان مقاومت کن. مطمئن باش حمایت مردمی پشت سرتان خواهد بود. موفق باشی
.........
Iran, Islamic Republic of
جالبه!شما که خودت از سیاسی بازی بر حذری و شاکی رابطه بازی هستی،
چراخودت رادر سایتها بانام اصلاح طلب معرفی میکنی؟☘️
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
امانت الهی را تحویل شما بدن چه طوره
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1