تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۱۵۶۶۷

یادداشتی بر سخنان «کامرانی» در جمع جوانان؛ منم منم‌هایی که ما نمی‌شود / شکست اصلاح طلبان را با «منم منم»های خود رقم زده‌اید

۱۷
۰
کبنا ؛ 
رضا ترابی

خبر نشست صمیمی جوانان فعال اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ با یکی از اصلاح طلبان امروزی را در سایت کبنا نیوز[کلیک کنید] خواندم. نشستی که بیشتر به «منم منم» هایی ختم شد که بنا به گفته سخنران، نشست با بزرگان اصلاح طلب کشور و وزاری دولت دوازدهم اشاره می‌کند و بر این باور است که مردم نیز باید این «منم منم» ها را باور کنند.
سخنران جلسه، معنا و مفهوم بزرگ اصلاح طلبی را  تا حد به‌ کارگیری جوانان اصلاح طلب در سازمان‌ها و نهادهای دولتی، اعلام نگرانی از انتصاب و انتخاب برخی از وزرای کابینه، تبعیت و مشاوره گرفتن مدیران از جوان اصلاح طلبی که در ستاد آقای روحانی کار کرده‌اند و انتقاد از بزرگان اصلاح طلب به خاطر نشست و حمایت از استاندار اصلاح طلب سابق استان (دکتر خادمی) تنزل می‌دهد و در تلاش است تا با بیان سخنان و جملات احساسی، خود را به عنوان نماینده اصلاح طلبان  واقعی استان معرفی کند. این نامزد سابق مجلس در کهگیلویه بزرگ که شاید انتخاب ایشان بانی و باعث شکست اصلاح طلبان در این دور شده است چنان خود را بزرگ دیده و «منم منم» می زند که دیگر «ما» را از یاد برده است و احساس می‌کند با پا گذاشتن بر بزرگان اصلاح طلب استان و شهرستان  که برای این جریان هزینه داده‌اند می‌تواند خود را پرچم دار بزرگ اصلاح طلبان استان معرفی نماید.
اما باید گفت که اساس و اصل اصلاح طلبی تلاش برای بهبود وضعیت و اصلاح امور است و این اتفاق مهم یعنی اصلاح طلبی صرفاً با تکیه بر «ما» شدن‌هایی  اتفاق می‌افتد که دیگر جایی برای «منم منم» زدن‌های سادلوحانه نیست. همین «منم منم» ها بودند که جاده  صاف و زیر سازی شده اصلاحات را در سال ۸۴ به دست جریانی داد که تا کنون دولت‌های یازدهم و دوازدهم باید تاوان غلط بودن سیاست‌های نپخته و اشتباه آن‌ها را پرداخت نماید. سیاست‌های شعارگونه ای که مردم در پایان دولت اصلاحات به خوبی به آن‌ها پی برده بودند و خالی شدن اطراف رئیس جمهور اصلاحات را بانی و باعث شده است. جریان اصلاح طلبان باید بدانند که اگر بخواهند در ماراتن بزرگ انتخاباتی پیروز شوند باید دست از «منم منم» های ساختگی بردارند و به «ما» شدن بیاندیشند.
چند مدتی است که شایعات پست گرفتن کاندید سابق کهگیلویه بزرگ از سوی افرادی و شاید به  اشاره خودش در سطح جامعه مطرح می‌شود ازمعاونت در استانداری تا  مدیر کلی ارشاد گرفته و  فرمانداری بهمئی و .... هر چند که دیگر موضوع معاونت‌های استانداری به پایان خط رسیده است اما احساس می‌شود که هنوز اندیشه پست گرفتن از سر این فرد خارج نشده است و این هم باعث گردیده تا با چرخشی عجیب و باور نکردنی به تقبیح گذشته و تخریب استاندار بومی اصلاح طلب استان پرداخته و به دفاع تمام قد از علمکرد استاندار فعلی روی بیاورد.
اما باید گفت دکتر موسی خادمی از اصلاح طلبان با سابقه  و قدیمی این استان و کشور بوده است و همگان نیز این موضوع را به خوبی می‌دانند. هر چند که در برخی موارد شاید هم عملکرد اشتباهی نیز داشته است اما این گونه به حاشیه رینگ بردن نیروهای تاثیر گذار اصلاح طلب در استان منطقی نبوده و نیست. حال که  کاندید سابق کهگیلویه بزرگ  برای گرفتن پست به دفاع تمام قد از احمدی ایستاده است  و قصد دارد تا از جریان اصلاحات برای منافع شخصی خود هزینه کند باید بداند که احمدی اگر نگوییم اصولگرا که از نیروهای مستقلی است که  در مجلس حضور داشته و سابقه فعالیت سیاسی او بر همگان روشن است. حال که اینگونه «منم منم ها» برای رسیده به پست و مقام دولتی در استان منجر به تخریب بزرگان اصلاح طلب می‌شود باید گفت که «ما» شدن را در پای منافع شخصی خود به قربانگاه برده‌اید و شکست اصلاح طلبان را با سخنان تفرقه افکنانه خود رقم زده‌اید.
بزرگان اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه از سید ضیاءالدین رضاتوفیقی گرفته تا منطقیان و لاهوتی تا دیر نشده است پا جلو بگذارند و اجازه ندهند که  تفکرات اصیل اصلاح طلبی با «منم منم» زدن‌های بی مورد به مسلخ برده شود. اجازه ندهند ریشه‌های درخت سی ساله اصلاح طلبی در شهرستان به دست کسانی بیفتد که  نه تنها برای توسعه و پیشرفت اصلاح طلبی گام بر نمی‌دارند بلکه با رفتارها و سخنان نسنجیده خود به خشک شدن این درخت اقدام می‌کنند. همگان باید بدانند که اصلاح طلبان شهرستان برای موفقیت باید «ما» شوند چرا که از این «ما» نشدن سالهاست که رنج برده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
United States
یه طوری میگن کامرانی انگار بلد اصطلاحات تعریف کنه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
چندگرفتی .دفاع بد از اقای خادمی
جاوید
Iran, Islamic Republic of
جناب ترابی. اصلاح طلب نبوده و نیست
یاداشتی در یکی از سایت های استان مبنی بر *موسی خادمی توسعه گرا یا قوم گرا *نوشته شد که . بروشنی اشکار شد.
Iran, Islamic Republic of
کرو بلمو جون خوت!
منصور
Iran, Islamic Republic of
آحسنت
کهکیلویه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اقای کامرانی ظرفیت ندارد مهندس رستاد از ایشان بیشتر رای آورد اما .
دیلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کامرانی. خدایی کامرانی قابل مقایسه بر خادمی و خادمی ها نیست. خادمی چه هزینه ای در راه جریان اصلاح طلبی داد؟
م8
Iran, Islamic Republic of
نویسنده بفرماید تا کنون کجای اصلاحات تشریف داشتند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دایه مهربانتر از مادر شده ایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جل الخالق!!!!!!!!
خادمی ریشه اصلاح طلبی به خصوص در کهگیلویه را خشکاند!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
سایت خیلی از اطهارنطرها واقعی وحقیقت دار را به نمایش نمی گدارد چندین بار این حقیر وامتال من گفتند بارها اطهارنطر کردیم ولی سایت شما بی توجهی می کند
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
شما هم از اصلاح طلبی دفاع نکردی ازخادمی دفاع کردی پس مشخص است هر کس درفکرخویشه هیچ کس درعمل به فکر مردم نیست
گل اقا
Iran, Islamic Republic of
واقعا. شده ارزش قلم....باور کنین دکتر کامرانی انسان وارسته ای هستن...بابا همه ما میدونیم که خادمی فقط قومیت گرا بود ولاغیر....
صادقی
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی و منطقیان و رضا توفیقی خودشون اند منم منم هستند و هیچ حرفی برای گفتن هیچ وقت نداشتند و اینها عامل بدبختی اصلاحاتند. حالا کامرانی که تازه نیروی رده میانی اونهاست معلومه که هیچ کاری ازش بر نمیاد.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه گیری پایانی خیلی نادرست هست و الا بقیه مطالبتون در مورد کامرانی درسته اما این سه نفری که ازشون اسم بردید با خودخواهی و دانش کم سیاسی و تکیه بر مسایل قومی تا کنون مسبب بیچارگی جریان سیاسی کهگیلویه بزرگ بوده اند و اتفاقا باید نتیجه می گرفتید که با کدخدامنشی خیالی و منیت های توخالی ره به جایی نبرده اند و نمی برند.
سرپ
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده
کامرانی که ادعای اصلاح طلبی داره در چرام و سوق و شهرستان کهگیلویه ۴هزار رای آورد حالا اومده برای اونها تصمیم بگیره
تمام آرای ایشان قومیتی بوده که در لیکک و دیشموک به ایشان داده شدند
سلام
Iran, Islamic Republic of
البته بنده اصلاح طلب نیستم اما باید گفت فاتحه اصلاح طلبی در کهگیلویه بزرگ خیلی وقت پیش خوانده شده و ارتباطی به سخنان کامرانی و امثالهم ندارد همان کسانیکه شما تأکید میکنید به پا خیزید باعث نابودی جریان اصلاح طلبی گردیده اند برادر اگه نمیدانی بدان
كارگر
Iran, Islamic Republic of
پس همون اصلاحطلباتی که درچرام وکهگیلویه بودندبه کی رای دادندمشخصه که ناسیونالیسی به عدل رای دادندازمنطقیان بگیرتابه پایین
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1