تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : ۳۱۵۳۷۲

افتتاح پروژه روشنایی و سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل گچساران

۲
۰
کبنا ؛پروژه روشنایی امام‌زاده جعفر به ماهور باشت بااعتبار ۲۶ میلیارد و پروژه سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف بااعتبار ۱۴ میلیارد ریال با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده گچساران و باشت، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، فرماندار گچساران و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز دو پروژه اجرای روشنایی امامزاده جعفر به ماهور باشت و سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل ثبت تخلف با حضور استاندار، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، فرماندار گچساران و سایر مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
علی خوان‌پایه در حاشیه افتتاح این طرح اظهار کرد: احداث روشنایی امامزاده جعفر به ماهور باشت به طول ۱۳ کیلومتر بااعتباری به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال که در فاز اول و دوم ۹ کیلومتر آن بااعتبار ۱۸ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید و در فاز سوم ۴ کیلومتر باقی‌مانده در آینده‌ای نزدیک شروع بکار خواهد کرد.
وی افزود: همچنین افتتاح سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل دوربین‌های نظارت و ثبت تخلف به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبارات این دو طرح از اعتبارات ملی بوده است.
وی عنوان کرد: اجرای طرح روشنایی حدفاصل امامزاده جعفر به ماهور باشت در ۳ فاز اجراشده که هم‌اکنون امروز شاهد افتتاح فاز اول و دوم به طول ۹ کیلومتر بااعتباری به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.
خوان‌پایه ابراز کرد: همچنین نصب و راه‌اندازی ۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف ثابت در محور گچساران-باشت و گچساران-خیرآباد را نیز امروز شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.
وی بابیان اینکه جاده گچساران به باشت جزء پرترددترین محورهای استان است، اظهار کرد: در ده‌ماهه سال جاری ۲۰ میلیون تردد در سطح استان داشته‌ایم.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: از مجموع این تردد در سطح استان بیش از ۴ میلیون از محور گچساران به باشت تردد داشته که درمجموع ۲۱ درصد تردد در سطح استان است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
گچساران باید بشه شهر نور، چون تابستونه و شبهاش
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ناج گردون همه کار استان خوش به حال شهرستانهای تابعه اش
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1