تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۳۱۵۳۷۱

دیدار مدیرکل هواشناسی با خانواده شهید ترحمی در گچساران (+تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد  به همراه جمعی از پرسنل هواشناسی گچساران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با خانواده شهید سید باقر ترحمی در شهرستان گچساران دیدار کرد.
فرج الله شکوهی پوردر دیدار با خانواده شهید ترحمی با اشاره به رشاد ت ها و دلیر مردی های شهدا در راه پیروزی انقلاب اسلامی گفت : شهدا برای حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از بهترین سرمایه خود گذشتند و امروز ما باید قدردان دلاورمردی‌های شهدا باشیم.
شکوهی پوریادآور شد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران علاوه بر گسترش فرهنگ شهید و شهادت، زمینه رسیدگی به مشکلات آنان را فراهم می‌سازد.
وی به هدف والا و پر ارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: اعتلای ارزشهای بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود.
مدیرکل هواشناسی استان با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت، اضافه کرد: تحقق این مهم موجب می‌شود تا مسؤولان و مردم از مسیر شهدا و آرمان‌های آن‌ها دور نشوند و در راستای احیای اهداف شهدا در جامعه گام بردارند.
شکوهی با بیان این که صاحبان اصلی این انقلاب مادران، پدران و خانواده‌های شهدا هستند، گفت: این دیدارهایی که انجام می شود به دلیل نیاز ما به خانواده شهداست وگرنه آنها نیازی به ما ندارند.
در پایان این دیدار از خانواده  شهید سید باقر ترحمی تجلیل بعمل آمد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهین
Iran, Islamic Republic of
امبلا مدیر کل .دنبال چتع
م
United States
که اقای . رامیشناسی کشاورزی مردم بدبخت داره خشک ویبو یه درخواستی بره وفرمانده دلیرسپاه تا یه کاری کنه سی مردم درزمینه ابرهای بارانزای مصنوعی که به خدا به دینت ازبیکاری وام گرفتمه وزمین اجاره کردمه وگندم کاشتمه خدابین اربخی کوتاهی کنی نا سی خمم سی مردم بیچاریم که موقعی که ایرن گندملشونه ایبینن دودستشونه اینن من سرشو وایان سی مال ولته صحبت ایکنن وایگون هونم چول وابی ره
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
........که بودجش برگشت خورده وای از این استان محروم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1