تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۳۱۵۳۳۷

جشن انقلاب در شهر مادوان برگزار شد / پیام: روحیه مطالبه گری مردم از مسئولین باید تقویت شود (+تصاویر)

۰
کبنا ؛جشن انقلاب اسلامی به همت شهرداری مادوان در حسینیه سیدالشهدا علیه الاسلام شهر مادوان و با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای اسلامی شهر مادوان، پرسنل و خانواده‌های شهرداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تبریک دهه فجر و انقلاب اسلامی دعوت مردم جهت راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، اظهار کرد: تهاجم فرهنگی غرب در کشور و تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه فرصتی دانست برای تبیین ارزش‌های والای اسلام و خدمات نظام اسلامی.
حجت‌الاسلام حمید برازش در ادامه به ویژگی‌های حضرت زهرا سلام‌الله علیها پرداخت و گفت: آن بانوی مکرم اسلام الگوی زنان جهان اسلام است و او در دفاع از ولایت رنج‌ها و بلاهای زیادی را به جان خرید.
پیام: روحیه مطالبه گری مردم از مسئولین باید تقویت شود
در ادامه این مراسم حاتم پیام عضو شورای اسلامی شهر مادوان ضمن گرامیداشت دهه فجر، یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای فجر و فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز طلوع بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ بعد از صدر اسلام است و دهه فجر یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی تاریخ بشریت است.
وی در ادامه افزود: امروز آوازه انقلاب اسلامی در سراسر جهان طنین‌انداز هست و آرمان‌های مقدس انقلاب نه‌تنها مسلمانان جهان بلکه برای تمام مستضعفان و رنج‌کشیدگان جهان نویدبخش پیروزی بر مستکبران و ستم‌پیشگان است.
پیام با اشاره به اینکه این انقلاب که ملت ایران به رهبری پیر مرشد خود، امام خمینی (ره) خلق کردند، حاصل خون شهیدان و مجاهدت‌های ایثارگران هست، تصریح کرد: همه امروز باید در هر شرایطی حافظ ارزش‌ها و برکاتی که به‌واسطه انقلاب اسلامی به‌دست‌آمده، باشیم.
عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد بابیان اینکه در ۳۹ سال پیش در چنین ایامی که امام خمینی (ره) به میهن بازگشت و اهداف انقلاب را پشتیبانی می‌کرد، در بدو ورد خویش به میهن اسلامی ایران با شهدا بیعت کرد، گفت: این حرکت امام یک درس مهم به ما داد و آن‌هم اینکه در همه حال ما باید یاد خاطره شهدا را زنده نگه‌داریم، چراکه حیات و ظهور انقلاب اسلامی را مدیون جان‌فشانی‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا هستیم.
وی افزود: همه خدمت گذاران و کارگزاران این نظام باید در همواره توجه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران راه انقلاب را سرلوحه اهداف و برنامه‌های خویش قرار دهیم و راه شهدا را زنده نگه‌داریم.
عضو شورای شهر مادوان در این نشست نیز کار فرهنگی، خنثی‌سازی توطئه دشمنان و توجه ویژه مسئولان به مردم را سه عامل مهم برای زنده نگه‌داشتن راه شهدا عنوان کرد، و گفت: کار فرهنگی اساس و بنیان سلامت و توسعه جامعه هست و راه‌حلی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیش‌زمینه‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی و اجتماعی است.
پیام، غتشاشات اخیر عده‌ای قلیل در کشور را ناشی از توطئه دشمنان دانست و افزود: روحیه مطالبه گری مردم از مسئولین باید تقویت شود، اما مردم باید هوشیار باشند، که دشمنان در تجمعات حق‌طلبی و مطالبه گری آن‌ها نفوذ نکنند.
این عضو شورای شهرستان بویراحمد اظهار داشت: اغتشاشات و اعتراضات عده‌ای اندک ناشی از توطئه دشمنان ملت ایران بود، که با آگاهی همراه با بصیرت دینی ملت انقلابی به‌خوبی خنثی شد، تا نقشه شوم دشمنان بار دیگر نقش بر آب شود.
وی با اشاره به اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) در مبارزه با حکومت‌های استبدادی و دیکتاتوری افزود: فلسفه اندیشه سیاسی امام خمینی (ره) در مبارزه با حکومت‌های دیکتاتوری و شاهنشاهی، استقرار نظام مردم‌سالاری دینی و حکومت دموکراسی بود.
پیام تصریح کرد: برکات ارزشمند انقلاب اسلامی تحقق همین اندیشه سیاسی امام رحمه الله علیه بود و امروز ملت ایران صاحب اراده و اختیار تفکر، تدبیر، حق رأی و انتخاب در اداره سرنوشت خویش هستند.
وی با توجه به اینکه جشن انقلاب با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر مادوان برگزار شد، افزود: بسیج از بازوهای قوی و توانمند انقلاب اسلامی است و همواره به‌عنوان یک ذخیره تمام‌نشدنی در کنار مسئولین و مردم بوده و دستاوردهای فراوانی در ابعاد مختلف زندگی برای ملت ایران داشته است.
این معاون اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان بابیان اینکه فلسفه مسئولیت پیدا کردن این است که برای مردم کارکنیم و نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتیبانی ملت کارها و اقدامات بزرگی انجام داده، افزود: مجموعه شورا و شهرداری مادوان پیشتاز بوده و تمام تلاش خود برای دفاع از حق مردم و شهروندان و بستر مناسب زندگی شهرنشینی برای شهروندان بکار گرفته است و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولین شاهد رونق و توسعه شهر باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1