تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۳۱۵۳۲۴

برگزاری المپیاد «طرح دادرس»در ۱۸ واحد آموزشی دهدشت(+تصاویر)

۱
کبنا ؛رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:طرح دادرس در سال تحصیلی ۹۶-۹۷  در ۱۸ واحد آموزشی دوره اول متوسطه با هدف توسعه و ترویج مهارت‌های خود امدادی در شهرستان کهگیلویه اجرا شد و در این برنامه دانش‌آموزان با قرارگیری در تیم های امدادی ۱۴ نفره با موضوعاتی از قبیل پناه‌گیری و خروج ایمن-ارزیابی و کنترل علائم حیاتی- احیای قلبی و ریوی- حمل مصدوم-اطفاء حریق-شکستگی و آتل بندی – خونریزی و پانسمان، بانداژ- شکستگی، آتل بندی و اسکان اضطراری آشنا و آموزش های لازم را فرا گرفتند.

عادل رهبریان عنوان کرد:در این المپیاد در شهرستان کهگیلویه تعداد ۳۷۵ دانش‌آموز در قالب ۱۸ مدرسه شامل ۹ تیم دختران و ۹ تیم پسران شرکت کردند که بعد از رقابت با یکدیگر دو تیم به مرحله استانی راه یافتند.
رهبریان گفت: از مجموع تیم‌های شرکت کرده در مرحله شهرستانی، دو تیم دبیرستان پسرانه نمونه جوادیه و دبیرستان دخترانه فروغ حائز بالاترین امتیاز شدند که این دو تیم به مرحله استانی المپیاد راه یافتند.
وی در پایان بیان داشت :مرحله استانی این المپیاد در اوایل سال ۹۷ برگزار و تیم های برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.









نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1