تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۳۱۵۳۱۸

خطبه‌های نماز جمعه این هفته؛ پرهیز مسوولان از اشرافی‌گری تا مبارزه با فساد

۰
کبنا ؛خبرهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد
 
انقلاب اسلامی ظلم‌ ستیزی را به جهانیان دیکته کرد
امام جمعه کبگیان با بیان اینکه ۲۲ بهمن‌ماه روز عزت ملت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی با بر هم زدن معادلات جهانی مستکبران شرق و غرب توانست بیداری اسلامی و ظلم ستیزی و براندازی طاغوت را به جهانیان دیکته کند.
حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کبگیان ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: گاهی نهیب زدن بر کسی که بیراهه می‌رود و به مصلحت او و جامعه است نشانه تقواست. و از خصلتهای بارز انسان مومن، صبر دربلاست.
وحدانی‌فر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با همافران ارتش که ۱۹ بهمن هر سال برگزار می‌شود گفت: از مهمترین نکات راهبردی این دیدار می‌توان به بیانات معظم له در تبیین اهداف دشمن برای جلوگیری از استقرار و استقلال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: پول دادن به متفکرنماها و قلم زدن‌های قلمزن مزدور در سایه استفاده از فضای مجازی برای ضربه زدن و براندازی نظام است.
وی گفت: نگرانی مقام معظم رهبری از برخورد با کارگزاران حکومتی فاسد در خاستگاه مردم است که باید با شدت عمل بیشتر صورت گیرد.
امام جمعه کبگیان مبارزه با تبعیض، فساد و اجرای عدالت اجتماعی با برداشتن فاصله طبقاتی در مبارزه با ظلم راحرف دل ملت دانست و گفت: چون انقلاب اسلامی با قبل قابل قیاس نیست سخت است اما می‌توان با جدیت و پیگیری سه قوه این موضوع را حل و فصل کرد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن روز عزت و آقایی ملت ایران است زیرا انقلاب اسلامی با بر هم زدن معادلات جهانی مستکبران شرق و غرب توانست بیداری اسلامی و ظلم ستیزی و براندازی طاغوت را به جهانیان دیکته کند و دنیا به این نتیجه رسیده که بدون جمهوری اسلامی ایران کاری از پیش نخواهد برد و این از برکات حضور متحد و یکپارچه مردم با تبعیت از ولایت است.
خطیب جمعه کبگیان با تشکر از واکنش ریاست محترم جمهوری در موزه دفاع مقدس در برابر گفته‌های دشمن گفت: دشمن تلاش می‌کند که بعد از برجام و تخریب راکتورهای هسته‌ای به بهانه خطر موشک‌های ایران میزگردهای دیگر راه‌اندازی کند و ما را با آمریکا و حکومت آل سعود بر سر یک میز بنشاند که کور خوانده است.
وحدانی‌فر تصریح کرد: تلاش دشمن در این است که در توهماتش با برنامه ریزی در سفر آقای مکرون به کشورمان با ترتیب ملاقات با مسؤولان در میزگردی با حضور آمریکای حیله‌گر و آل سعود خائن برنامه موشکی سالم ما را به بهانه‌های واهی خدشه دار کرده و هویت دفاعی ما را مورد هجمه قرار دهد.
 
مسوولان از اشرافی‌گری پرهیز کنند
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسوولان از اشرافی‌گری بپرهیزند و وظایف‌شان را نسبت به مردم انجام دهند.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: مقایسه کشور و به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست، قبل از انقلاب اسلامی وضعیت کشورمان به لحاظ عمرانی، جاده‌ها، بهداشت و سلامت و علمی و از هر لحاظ دیگر مطلوب نبود و استان کهگیلویه و بویراحمد که از همه محروم‌تر و در وضعیت بسیار بدی قرار داشت.
امام جمعه موقت یاسوج در ادامه افزود: الان کشور ایران اسلامی از تمام جهت پیشرفت و جهش خوبی داشته که به برکت حمایت‌های نظام و مسؤولان بوده است.
وی با بیان اینکه همه ماها باید قدردان برکات نظام و انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: دشمنی‌های امریکا و غربی‌ها و صهیونیست‌ها با ما به دلیل همه این پیشرفت‌ها بوده و اگر پیشرفتی نداشتیم آن‌ها دشمنی نمی‌کردند.
موسوی‌اعظم افزود: مسوولان وظایفی در مقابل مردم بر عهده دارند و آنان باید همانند مردم زندگی ساده داشته باشند و از اشرافی‌گری بپرهیزند.
امام جمعه موقت یاسوج انقلاب اسلامی را بر پایه ارزش‌های دینی دانست و افزود: باید همه عامل به این ارزش‌ها باشیم و مسوولان در این راه وظایف سنگین‌تری دارند.
وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲۲ بهمن امسال نیز حضور متفاوت‌تری از خودشان نشان خواهند داد و مردم همیشه پای انقلاب خودشان ایستاده‌اند.
 
ولایت فقیه وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها/دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
امام جمعه لنده با اشاره به تشکیل انقلاب‌های مختلف در عرصه جهانی گفت: آنچه انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌ها متمایز ساخته الهی بودن هدف و وجود شخص ولی فقیه در عرصه رهبری این انقلاب بوده است.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه امروز شهر لنده ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوایی الهی و توصیه به توجه به خداوند متعال و دل دادن به فضل الهی گفت: اگر به یاد خدا باشیم و خود را در معرض خداوند ببینیم برکات و رحمت الهی نصیب ما خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به ۲۲بهمن افزود: این روز سالروز پیروزی انقلابی است که با همه انقلاب‌هایی که در عرصه جهانی اتفاق افتاده متفاوت بوده و تا به امروز توانسته اقتدار خود را حفظ کند.
امام جمعه لنده تصریح کرد: علیرغم همه کارشکنی‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران توانسته اقتدار خود را در عرصه داخلی و بین‌المللی افزایش دهد و همین امر باعث ترس و هراس دشمنان شده که خود آنها نیز به این امر اذعان دارند.
محمودی اصل یادآور شد: همه انقلاب‌هایی که تا به امروز شکل گرفته‌اند به دنبال عدالت و آزادی بودند و شخصیتهای برجسته‌ای نیز آن را رهبری می‌کنند ولی وجه تمایز آنها با انقلاب اسلامی الهی‌بودن این انقلاب بوده است.
وی خاطر نشان کرد: تحقق وعده‌های دنیوی و شخصی، وسوسه دیکتاتوری را در این انقلاب‌ها تقویت کرده و جایگاهی در این عرصه‌ها خالی مانده که در انقلاب اسلامی از آن به ولایت فقیه یاد شده و در امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری متجلی شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده ادامه داد: یکی از نکاتی که در سایر انقلاب‌ها مورد توجه قرار نگرفته فاصله اقشار مختلف مردم با حاکمیت بوده که در انقلاب اسلامی وقتی به زندگی و سلوک و ساده‌زیستی رهبران نگاه می‌شود می بینیم که دشمنان از این همه ساده‌زیستی و همرنگی با ملت متحیر مانده اند.
محمودی‌اصل به تلاش دشمنان برای تخریب چهره و دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی اشاره و یادآور شد: دلیل ماندگاری انقلاب معنویت همراه با سیاست و بالعکس بوده که با محور قرار دادن مردم در عرصه‌های مختلف و پیوند و عهد ناگسستنی آنها با ولایت فقیه توانسته از فراز و فرود‌های مسیر انقلاب به سلامت عبور و راه و آینده روشنی را برای انقلاب و نظام ترسیم کند.
وی افزود: در طول چهار دهه گذشته باید به فواصل زمانی مختلف آسیب‌شناسی انقلاب انجام می‌شد و این امر باید در آینده نیز مورد توجه قرار گیرد تا بین اجزاء انقلاب فاصله‌ای انداخته نشود.
محمودی‌اصل به لزوم حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و گفت: ملت ایران با توجه به تعهد و ارادت خاص خود به امام و رهبری و شهدا و آرمان‌های نظام و انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از گذشته حضور خواهد یافت و سیلی محکمی بر استکبار خواهد زد.
وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد در سایه خدمت دولت و برکات نظام افزود: افتتاح ده مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و بیان موضع عزت مندانه ریاست محترم جمهور نشان از جایگاه و اقتدار نظام در عرصه داخلی و خارجی دارد.
امام جمعه لنده به لزوم حمایت از عرصه دفاعی خاطر نشان کر: ما ملت ایران اجازه دخالت و فضولی به هیچ کس در توان دفاعی را نخواهیم داد و همه توطئههایی که آمریکا و هم‌پیمانانش برای الحاق به برجام و توقف توان دفاعی و موشکی را دارند در نطفه خفه خواهیم کرد.
محمودی‌اصل به روز حفاظت اطلاعات در سپاه اشاره و گفت: تلاش این نهاد مقدس برای حفظ امنیت و آرامش و حراست از کیان قابل تقدیر است.
وی به حکم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خصوص ارتداد سلمان رشدی اشاره و افزود: هر کس به مقدسات دین و قرآن توهین کند حکمش ارتداد است.
امام جمعه لنده ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: درست است که شب ۲۲ بهمن برای ملت ایران خاطره‌انگیز خواهد بود ولی باید اجازه ندهیم برخی شادی‌های غیر ضروری این روز را برای ما تلخ کند.
 
بهای برق مصرفی در دیشموک بسیار بالا است/خدمات کمیته امداد در دیشموک قابل تقدیر است
امام جمعه دیشموک گفت: برای بار دوم در خطبه‌ها اعلام می‌کنم فیش‌های برق در دیشموک بسیار بالا است مسؤولان در رفع این مشکل تلاش کنند.
حجت‌الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های امروز دیشموک ضمن تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: هر چند نظام و دولت به مردم خدمت‌هایی انجام داده اما مردم در جاهایی مشکلاتی دارند که امیدوارم مسؤولان پیگیر باشند
وی به خدمات کمیته امداد در دیشموک تقدیر و تشکر کرد و گفت: کمیته امداد خدمات زیادی در عرصه اشتغال‌زایی انجام داده و مسکن که جالی تقدیر دارد
امام جمعه دیشموک گفت: ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم و امیدوارم همه مردم این شهر شرکت کنند چون این ۲۲ بهمن ۲۲ بهمن دیگری است و حضور مردم نشانگر اقتدار از ولایت و رهبری است.
وی خاطرنشان کرد: ۲۵ بهمن سالروز صدور حکم قتل سلمان رشدی توسط امام بود و این حکم یک حکم تاریخی اسلامی بود که رهبر صادر کرد و نشانگر این بود که نقشه تهاجم فرهنگی و امریکا نقش بر آب شود.
وی خاطرنشان با حکم این رای قرار شد هر کس سلمان رشدی را پیدا کند بکشد و یا اعدام کند تا هیچ کس نتواند بار دیگر بر علیه انقلاب و قرآن و اسلام حرفی اضافی بزند.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک به فیش‌های نجومی برق در دیشموک اشاره کرد و گفت : برای بار دوم در خطبه‌ها اعلام می‌کنم که قبض برق در دیشموک مخصوصا در زمستان بسیار بالا است و از مسؤولان انتظار می‌رود این مشکل را رفع کنند.
 
دو ویژگی مهم انقلاب، مردمی و اسلامی بودن است/ تلاش مسؤولان در گازرسانی به منطقه جاورده قابل تقدیر است
امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: دو ویژگی مهم انقلاب، مردمی و اسلامی بودن است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.
صلواتی به روز ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: این انقلاب و نظام دو ویژگی خاص دارد یکی اسلامی بودن و یکی هم مردمی بودن است و همین دو ویژگی انقلاب را با سایر انقلاب جدا کرد و بزرگترین ارزش این انقلاب اسلامی بودن آن است و آنچه امروز این نظام را حفظ کرد همان اسلامی بودن و مردمی بودن این نظام است و حضور مردم باعث ناکامی و یاس دشمنان شده و تمام توطئه‌های ستمگران و حیله‌گران را خنثی کرد و حضور مردم باعث امید و حرکت رو به جلو می‌شود.
وی تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن روز یاوری حق و دین خدا است و روز پاسخ به ندای هل من ناصر مهدی فاطمه است و این روز سیلی به دشمن و عامل اقتدار کشور و بیعت مجدد با امام و رهبری است، و بزرگترین دلیل کارآمدی نظام وجود خود نظام و ماندن این نظام است و از اهداف و آرمان‌هایش کوتاه نیامده و در مقابل دنیای استکبار و کفر با تمام وجود ایستاده است.
امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: در این حدود ۴۰سال انواع و اقسام تهدید، توطئه، فتنه را جهت ساقط کردن این انقلاب طراحی کردند اما نتوانستند و همچنان راهمان را ادامه دادیم و این نقطه قوم ما است و نقطه قوت دیگر ما گسترش خدمات به ملت است که خدمات انقلاب و نظام با قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست و در همین استان ما به طور خاص همین منطقه تا قبل از انقلاب هیچ نداشتیم ولی امروز ما هر چه داریم به برکت این انقلاب و نظام است و نقاط قوتی مانند پیشرفت‌های علمی، ساخت های فنی و مهندسی، صنعتی، وجود نقاط قوتی همچون انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل دوم و سوم که نمونه آن شهید حججی، احمدی روشن و مدافعان حرم است وجود اعتکاف‌ها، شب قدرها، ایام محرم و حرکت اربعین از نقاط قوت است ما رویش‌های فراوانی داشتیم در عین حل ریزش‌های هم داشتیم که توبه کار از نظام و پشیمان از انقلاب هم داشتیم.
صلواتی به وجود نیروهای فرسوده و پیاده از انقلاب اشاره و یادآور شد: در عین حال که رویش‌های زیادی داشتیم ریزش‌های هم داشتیم که خودشان را از قطار انقلاب پیاده کردند و از صراط مستقیم پیاده شدند اما در حرکت عمومی امت خللی ایجاد نشد.
وی به تاثیرگذاری ایران در منطقه و جهان اشاره و گفت: امروز ما یک کشور اثرگذار هستیم آری جمهوری اسلامی هم در منطقه و هم در جهان اثرگذار است که نمونه آن در سوریه که تمام دنیا گفتند بشار اسد برود اما جمهوری اسلامی گفت نه و ماند و همین بس که امروز مسائل منطقه و جهان بدون ایران حل نمی شود.
امام جمعه قلعه رئیسی به راه حفظ دست آوردهای نظام و انقلاب اشاره و تاکید کرد: راه حفظ این دست آوردها این است که هم ملت و هم مسولان خط و نشانی که امام راحل با عمل خود کشیده و در وصیت نامه امام است و متجلی است در مواضع و بیانات خلف صالح امام، رهبر معظم انقلاب که همان خط ایستادگی در مقابل یاوه گویی مستکبرین است و در مقابل دشمن ایستادن است کوتاه نیایم.
صلواتی به راه برون رفت از مشکلات کشور هم اشاره و اضافه کرد: شناخت و پایبندی به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و انقلابی ماندن و مدیریت جهادی و تداوم روحیه انقلابی و جهادی، شناخت سرمایه های انسانی و اتکای به آن و اعتماد به نیروی جوان و قطع امید از بیگانگان و عدم اعتماد به دشمن است و عمل به نسخه شفا بخش اقتصاد مقاومتی است و مردمی کردن فرهنگ اقتصاد است.
وی به موضوع افتتاح قسمتی از گازرسانی به منطقه چاروسا اشاره و یادآور شد: وجود این نعمت الهی هم از برکات نظام است که همه مردم باید قدردان آن باشند که جا دارد از همه کسانی که در این امر مهم تلاش کردند تا به روستای جاورده برسد از همه مسولان و مردم که همکاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
حضور مردم مهم‌ترین عامل استمرار نظام
امام جمعه دهدشت گفت:حضور مردم مهم‌ترین عامل در استمرار نظام مقدس جمهوری است.
خطیب جمعه شهر دهدشت در خطبه‌های نمازحضور مردم مهم‌ترین عامل در استمرار نظام امروز این شهر با تبریک دهه فجر و اهمیت گرامیداشت این ایام گفت: دهه فجر و ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را باید برای تمامی نسل‌ها به ویژه نسل جوان تبیین کرد و این ایام خجسته باید هر ساله باشور و نشاط بیشتری گرامی داشته شود.
حجت الاسلام سید نصیرحسینی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های دشمن برای جلوگیری از استمرار و استقامت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان این انقلاب با تحریم‌های ظالمانه و تهاجم فرهنگی می‌خواهند روی زندگی مردم اثر بگذارند و جلوی حرکت انقلاب رابگیرند.
وی اضافه کرد:آن‌ها نمی‌دانند عشق به این انقلاب چنان عکس العملی در مردم به وجود می‌آورد که با شور و حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.
 
مبارزه و جهاد برمبنای دین اساس انقلاب اسلامی
خطیب جمعه دوگنبدان گفت: اساس انقلاب، مبارزه و جهاد برمبنای دین و خداپرستی است.
امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نمازمبارزه و جهاد برمبنای دین اساس انقلاب جمعه این شهر گفت: اگرهمه امکانات و لوازم زندگی مردم در نظام جمهوری اسلامی و زمان طاغوت را مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم معلوم خواهد شد که این یاوه گویی‌های دشمنان هدفی جز دشمنی با انقلاب چیز دیگری را بیان نمی‌کند.
حجت الاسلام حجازی افزود: کینه دشمن به دلیل اقتدار و رشد ملت ماست و همه وظیفه داریم به نسل جوانمان اطلاع دهیم و نسل جوان را از وضعیت تأسف بار کشور در زمان طاغوت آگاه کنیم تا حقایق را بدانند.
وی گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند: «یکی از بزرگ‌ترین امتیازات جمهوری اسلامی مردمی بودن انقلاب است»، مردم مؤمن انقلاب کردند و خواست مردم هم این بود که حکومت دینی حاکم شود.
حجازی افزود: عزیزان همین مردم به جبهه‌ها رفتند و به شهادت رسیدند، اما شکایتی نکردند، چون در راه خدا و برای انقلاب بود، یعنی اساس انقلاب، مبارزه و جهاد برمبنای دینی و خداپرستی است.
امام جمعه دوگنبدان افزود: مردم اگر دست از حمایت مسئولان بردارند طبیعی است که مسئولان ضعیف می‌شوند و چشم طمع دشمن باز می‌شود، باید توجه کنیم با دقت بیشتری به مردم خدمت کنیم تا دلگرم شوند و نظام را حمایت کنند.
حجت الاسلام حجازی با اشاره به سفر وزیر نفت به گچساران گفت: از وزیرنفت خواهش کردم که اگر قرار است کسی را استخدام کنید قانونی، علنی و آشکارا این کار را انجام دهید و به شرط اجرای عدالت این کار انجام شود که اگر چنین شود اعتماد مردم به مسئولان بیشتر هم می‌شود.
 
حراست از انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و مسئولان
امام جمعه موقت چرام گفت: مردم و مسئولان باید از انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کنند.
امام جمعه موقت شهر چرام در خطبه‌هایحراست از انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و مسئولان نماز جمعه این شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نعمتی است که باید در همه احوال پشتیبان آن باشیم گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که با خون هزاران شهید و جوانان این مرز و بوم آبیاری شده تا الان به دست ما رسیده است، لذا باید از آن حفاظت و پاسداری کنیم.
حجت الاسلام شیخ مجتبی فرهمند با اشاره به اینکه کشوری که در قسمتی از تاریخ پر فراز و نشیبش در استعمار بلوک شرق و غرب عالم بوده و در بین آن‌ها دست به دست می‌شد افزود:به مدد الهی و تکیه بر نیروی ایمان و امدادهای غیبی به جایی رسیده‌ایم که باید شیوه همان کشورهایی که تا دیروز بر گرده این ملت سوار بودند و خون مظلوم ایران را می‌مکیدند امروز در مقابل ما بنشیند و برای محدود کردن قدرت‌های نظامی و علمی و سایر حوزه‌ها دست دامان معاهده و برجام بشوند.
وی گفت: سلطه جویان باورشان نمی‌شد که روزی ایران اسلامی در بین ابر قدرت عالم حرفی برای گفتن داشته باشد، اما امروزه می‌بینند که همان جمهوری اسلامی در تمامی معادلات جهانی و منطقه‌ای نقش اول را ایفا می‌کند.
فرهمند افزود: در غزه، لبنان، عراق، فلسطین و سوریه و هر کجای این منطقه و جهان که ورود می‌کنند با جمهوری اسلامی مواجه می‌شوند.
امام جمعه موقت چرام گفت: شنبه ۲۱ بهمن مصادف است با پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر شکستن حکومت نظامی در سال ۵۷ که این یک سرآغاز برای روز موعود ۲۲ بهمن بود.
وی اضافه کرد: یکشنبه ۲۲ بهمن مصادف است با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، اتفاقی که در عالم بی نظیر بود، یک ملت با دست خالی، اما قلبی آکنده از ایمان به خدا در مقابل یک رژیم تا دندان مسلح پیروز شدند و حماسه‌ای شگرف آفریدند.
 
۲۲ بهمن روز اقتدار و همبستگی ملت ایران
امام جمعه شهر لیکک گفت: ۲۲ بهمن روز اقتدار، همبستگی و اتحاد ملت ایران است.
امام جمعه شهر لیکک در خطبه‌های نماز۲۲ بهمن روز اقتدار و همبستگی ملت ایران امروز این شهر گفت:۲۲ بهمن روز اقتدار و همبستگی ملت ایران است.
حجت الاسلام افروغی به اقتدار و موقعیت شناسی حضرت امام (ره) اشاره کرد و اخلاق مداری همراه با شجاعت را از ویژگی‌های منحصر ایشان دانست.
افروغی اضافه کرد: ملت ایران با بصیرت همانند همیشه در روز یکشنبه ۲۲ بهمن جواب محکم و دندان شکنی را به یاوه گویان داخلی و در رأس آن استکبار جهانی خواهد داد.
وی مسئولان را به رفع مشکلات مردم دعوت و ملت ایران را نمونه صبر و استقامت در بین تمام ملت‌های جهان دانست.
امام جمعه شهر لیکک گفت: حضور حداکثری در مراسم امسال، انقلاب را در برابر دشمنان بیمه خواهد کرد.
وی ادامه داد: وجود مکیروب‌ها در بدن انسان دلیل بر نابودی انسان نیست همان طوری که وجود افراد ناسالم در بدنه انقلاب دلیل بر ناکار آمدی انقلاب نیست.
حجه الاسلام افروغی از همه مردم شهرستان بهمئی خواست باشکوه‌تر از گذشته در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب شرکت کنند.
 
آمریکا مصمم به ریشه کنی مقاومت در غرب آسیا
خطیب جمعه سی سخت گفت: آمریکا قصد داشته و دارد مقاومت را در منطقه غرب آسیا ریشه کن کند.
امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نمازتصمیم آمریکا برای ریشه کنی مقاومت در غرب آسیا امروز مرکز شهرستان دنا به جشن بلوغ انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل سالگی اشاره کرد و گفت: چهل سالگی این انقلاب شکوهمند را باید به ملت سرافزار و وفادار ایران اسلامی تبریک گفت.
حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد با بیان اینکه حفظ انقلاب به منزله خود انقلاب است و کار مهم و دشواوری است که جای تحسین برای ملت ایران دارد افزود: ملتی که توانسته در این چهال سال با تمامی دشمنی‌های این انقلاب را زنده نگه دارند، تا ظهور منجی بشریت امتداد خواهد داشت.
مصباح نژاد به پیچ‌های تاریخی سیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید در این پیچ‌ها مراقبت فتنه‌ها و توطئه‌های دروغین دشمن و انحرافیون باشیم.
امام جمعه شهر سی سخت اضافه کرد: آن‌هایی که به دروغ شایعه پراکنی می‌کنند باید بدانند که حضور مردم در حماسه ۲۲ بهمن یعنی تجلی مردم سالاری و دموکراسی دینی و این ایده‌ای بوده که دشمن از‌آن عصبانی است.
مصباح نژاد با بیان اینکه دشمن امروز می‌خواهد اسلام را حذف کند و آن‌ها از اسلامی می‌ترسند، بیان کرد:دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که مردم از اسلامی پیشتبانی و از ولایت و رهبری حمایت می‌کنند.
وی بر حضور پر شور مردم در این روز تأکید کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در ۲۲ بهمن امسال با مشت‌های محکم و گره کرده به رئیس جمهور دیوانه آمریکا و اسرائیل پاسخی معنار دار خواهند داد.
مصباح نژاد به سخنان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در جمع همافران نیرو‌های هوایی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار فرمودند: "حضور مردم امسال بیشتر از گذشته خواهد بود و برخی در اتاق شیشه‌ای خود برای این مردم طرح می‌ریزند و می‌گویند این مشکلات حضور مردم را سرد می‌کند و این در صورتی است که آن‌ها مردم ایران را نشناخته اند".
امام جمعه شهر سی سخت بیان داشت: رهبر به صراحت تصریح کردند، امکانات فضای مجازی و استفاده از دلقک‌ها در این فضا‌ها از سوی دشمن همه برای این است که به این سد محکم ایران اسلامی ضربه بزند.
مصباح نژاد با بیان اینکه عشق به انقلاب اسلامی عکس العمل خوبی در مردم به وجود خواهد آورد، ادامه داد: رهبر فرمودند: عدالت اجتماعی و برداشتن فاصله‌ها بین قشر‌های مختلف مردم از عقب ماندگی‌های است که باید برطرف شود.
خطیب جمعه سی سخت در ادامه به آئین کلنگ زنی دو بیمارستان در شهر‌های سی سخت و پاتاوه اشاره کرد و گفت:مردم صبور این شهرستان برای این دو پروژه سال‌ها منتظر ماندند و به حول قوه الهی این طرح نیز در روز‌های اخیر کلنگ زنی شد.
وی به وعده استاندار برای ایجاد یک مرکز بزرگ قرآنی در سطح شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: استاندار قول دادند که یک مرکز قرآنی در سطح مرکز شهرستان دنا احداث کنند و این موضوع برای این شهرستان یک هدیه نور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1