تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۳۱۵۳۰۰

علوی: شناسایی ۱۷ ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد برای بازی‌های جاکارتا / کناری: بویراحمد هنوز مشکلاتی به لحاظ فضای ورزشی دارد + هدایای ویژه زارع برای زنان فوتسال

۷
۰
کبنا ؛نشست هم‌اندیشی جامعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان استانی و کشوری بر گزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، نشست هم‌اندیشی جامعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فریبا محمدیان معاونت امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا، مدیرکل امور ورزش و جوانان، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان برگزار شد.
شناسایی ۱۷ ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد برای بازی‌های جاکارتا
در این نشست که روسای هیئت‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد بر گزار شد، سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان در نشست با بیان اینکه دو مقوله را در اداره‌کل ورزش و جوانان پیگیری می‌کردیم، یکی ورزش همگانی و دوم شناسایی ورزشکاران استان را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: اکنون ستاد بازی‌های آسیایی جاکارتا که ردیف مسابقات مهم جهان به شمار می‌رود، را در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل داده‌ایم. در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی ما تنها یک نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد را در بازی‌های آسیایی داشتیم، اما امسال با تشکیل این ستاد و رونمایی از پیراهن بازی‌های جاکارتا در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۷ ورزشکار خود را برای این مسابقات آماده‌ کرده‌ایم تا در المپیک ۲۰۲۰ کهگیلویه و بویراحمد نمایندگان شایسته‌ای داشته باشد.
علوی در ادامه به بحث زیرساخت‌های ورزشی استان پرداخت و گفت: با پیگیری مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد، و نمایندگان محترم مجلس فضاهای ورزشی خوبی از محل اعتبارات مختلف به ویژه نفت ایجاد شده است. و با اعتبارات جدیدی که وزیر محترم پیگیر آن هستند از محل ماده ۹۴ و روزانه هم موضوعات مختلف ورزش را رصد می‌کنند، می‌توان زیرساخت‌های ورزشی استان را توسعه خواهیم داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی فضاهای ورزشی را بر اساس ماده ۸۸ را در دستور کار داشتیم و موفقیت‌های هم حاصل شد و بخشی از فضاهای ورزشی را به امور بانوان اختصاص داده‌ایم.
وی به حضور معاونین وزارت‌خانه و ۹ رئیس فدراسیون هیئت‌های ورزشی به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: حضور مسوولان ارشد ورزش به استان فرصت مناسبی بود تا ما بتوانیم، داشته‌های خودمان را به مسوولان معرفی کنیم.
علوی به ظرفیت بانوان اشاره کرد و گفت: چهار پست مدیریتی اداره‌کل ورزش به بانوان اختصاص یافت و مدیر یکی از ادارات شهرستانی از بانوان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقای سیستم اتوماسیون اداری و اجرای آن از دیگر کارهایی بود که در این اداره‌کل دنبال کردیم.
وی افزود: در بحث تجهیز پایگاه قهرمانی تلاش کردیم و به دنبال تجهیز کامل آن هستیم و اولین بار میزبانی همایش آموزش و پژوهش منطقه‌ای کشور را داشتیم.
ورزشکاران باید حمایت شود
 
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این نشست با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر مربوط به هیچ جناحی، گروهی، بخشی و یا شهرستانی و یا استانی نیست، اظهار کرد: از همه مردم عزیزمان دعوت می‌کنم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.
وی با بیان هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: باید ورزشکاران را مورد حمایت قرار داد. و ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد با دست‌های خالی موفقیت‌های خوبی به دست آوردند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه در حوزه ورزش نیاز به فرهنگ سازی داریم، افزود: باید ورزش قهرمانی و ورزش همگانی را مورد حمایت قرار دهیم.
 
زارعی افزود: تلاش‌های زیادی برای ایجاد زیرساخت از جمله افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج شد. و با استفاده از اعتبارات نفت ۳۰ پروژه ورزشی را در شهرستان‌های بویراحمد و دنا کلنگ‌زنی و افتتاح کردیم. و انشاالله با جذب اعتبارات جدید فضاهای ورزشی جدید را تعریف خواهیم کرد.
 
نماینده بویراحمد و دنا قول داد به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) ۱۲ دست لباس ورزشی به تیم فوتسال ستارگان بانوان هدیه بدهد.
کناری: بویراحمد پیست اسکی و دوچرخه‌سواری ویژه بانوان ندارد / بویراحمد به لحاظ فضای ورزشی مشکلاتی را دارد
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد به لحاظ سرانه فضای ورزشی به وضعیت مطلوب نزدیک شده است، اما هنوز مشکلاتی وجود دارد.
وی نبود اسپانسر را از مشکلات تیم‌های ورزشی و ورزشکاران دانست و افزود: باید تیم‌های ورزشی و ورزشکاران حمایت شوند.
کناری با بیان اینکه اکثریت فضاهای ورزشی شهرستان بویراحمد بین آقایان و بانوان مشترک است، گفت: نبود پیست اسکی و دوچرخه سواری ویژه بانوان در شهرستان بویراحمد وجود ندارد. که برای این موضوع باید چاره‌اندیشی شود.
زیرساخت‌های ورزش بانوان در استان توسعه یابد/ کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت برگزاری همایش‌های ملی را دارد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد کمبود زیرساخت‌های ورزشی را یکی از مشکلات بانوان جامعه عشایری و روستایی استان برشمرد و گفت: انتظار می‌رود زیرساخت‌های ورزش بانوان در استان توسعه یابد.
آذرصفایی نیا اظهار داشت: حضور زنان وجوانان لازمه توسعه و پیشرفت و در راستای اصلاح امور است و امروز زنان که نیمی از جمعیت جامعه هستند را نمی‌توان فراموش کرد.
وی تاکید کرد: ورزش‌ و پیاده‌روی و مصرف انرژی زیاد، علاوه بر کاهش استرس و تخلیه فشارهای عصبی، موجب شادی و نشاط در زنان می‌شود و فرد را به زندگی خوشبین و امیدوار می‌کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار برگزاری همایش‌های ملی ورزشی در استان شد و گفت: این استان ظرفیت برگزاری همایش‌های ملی را دارد.
وی با تاکید بر اینکه بانوان روستایی حافظان هویت‌های بومی هستند، گفت: زنان و دختران جامعه روستایی دارای استعدادهای بالقوه‌ای هستند که باید با شناسایی استعدادهای آنها نسبت به توانمندسازی این قشر اقدام شود.
صفایی نیا به برخی از فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای بانوان قابل تقدیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
United States
.. آبروی هرچه . برد
جمعی از ورزشکاران
Iran, Islamic Republic of
از زحمات شایان استاندار محترم و نماینده پرتلاش کهگیلویه و همچنین مدیر کل متخصص و باتجربه و پرتلاش ورزش وجوانان استان که زحمات ووقت زیادی در جهت پیشرفت ورزش استان دارند سپاسگزاریم.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
لطفا معاون منابع انسانی اداره ورزش و جوانان که قبلا معلم ورزش بوده هر چه سریعتر به مدرسه خودش برگردد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از مدیرکل پرتلاش ومتخصص وزحمتکش و اخلاق مداراستان کمال تشکر راداریم
باشتی
Iran, Islamic Republic of
این معاون ورزش اداره کل ورزش بره ادامه معلم ورزشی رودرمدسه اینو چه برسه به اداره و اونهم معاونت
فرشید
Iran, Islamic Republic of
درود بر استانداروفرماندار
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده فعال و ورزش دوست حاج زارع ،سپاس.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1