تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۳۱۵۲۲۴

برگزاری مانور جستجو و نجات در کهگیلویه/ مرگ یک قایق سوار در خرسان

۰
کبنا ؛خبرهای هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد
 
برگزاری مانور تیم‌های bhcu
تیم‌های درمانی bhcu. Rdh؛ و جستجو و نجات استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در روستای جاورده شهرستان کهگیلویه نسبت به اجرای مانور و خدمات پزشکی دارو و درمان، مادر و کودک، تغذیه اقدام کردند.
در این برنامه جهان‌بین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان، غفاریان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت استان، پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه، نماینده و ارزیاب کشوری و سایر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.
همچنین مانور rdh با همکاری جمعیت هلال‌احمر خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد با موضوع زلزله، رهاسازی، انتقال مصدومان و بستری آن‌ها در بیمارستان احداث‌شده محل مانور اقدام کرد.
 
برگزاری مانور تیم bhcu استان لرستان در روستای سواری از توابع شهرستان چرام
تیم‌های bhcu استان‌های لرستان و  ایلام در روستاهای سرفاریاب شهرستان چرام و ده شیخ شهرستان لنده برگزار شد.
 
برگزاری مانور تیم bhcu استان ایلام در روستای مال شیخ بخش مرکزی شهرستان لنده
در این برنامه روستاییان از خدمات درمانی و پیراپزشکی جمعیت هلال‌احمر به‌صورت رایگان بهره‌مند شدند.
عملیات نجات و انتقال دو قایق‌سوار تهرانی در رودخانه خرسان منطقه دورگ سادات محمودی پس از یک دره نوردی ۶ ساعته با موفقیت انجام شد.
این دو فرد دیروز در تنگه دره شور با واژگون شدن و پاره شدن قایق دچار حادثه شدند، که یکی در دم جان باخت و دیگری امروز با تلاش امدادگران به اورژانس تحویل داده شد.
 
برگزاری مانور تیم‌های درمانی bhcu و rdh؛ و جستجو و نجات
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ضمن تبریک ایام‌الله مبارک دهه فجر گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای علمی. آموزشی و فرهنگی نظام به نسل جوان و ایجاد نشاط و امید در میان مردم است.
سید امان‌الله جهان‌بین برگزاری مانورها را نیازمند تعامل همه دستگاه‌ها در برگزاری آن‌ها دانست.
وی با اشاره به اینکه سه مانور بزرگ درمانی در روستاهای جاورده کهگیلویه سواری چرام و مال شیخ لنده برگزار شد، اظهار کرد: این مانورها با حضور و مشارکت استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان باهدف افزایش توان عملیاتی و درمانی در بروز حوادث برگزارشد.
داودی ناظر آموزشی معاونت درمان و توان‌بخشی هلال‌احمر کشور که در محل این مانورها حضور پیدا کرده بود، بیان کرد: مانورهای منطقه‌ای برای آشنایی با شرایط فرهنگی، اجتماعی و خدمات بهتر در مواقع بحران در استان‌های مختلف و محروم برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، و چرام به همراه معاونین و بخشداران در طول اجرای مانور در محل مانور حضور پیدا کردند.
در ادامه حکمتی معاون درمان جمعیت استان به خدمات انجام‌شده به تعداد ۳۸۷۶ نفر از اهالی روستاهای سه‌گانه یادشده، در طول مانور اشاره داشت، و گفت: تعداد ۲۹ پزشک، پیراپزشک، ماما، پرستار، بیناسنج و تکنیسین در اجرای مانور bhcu.rdh؛ و تعداد ۳۰ نجاتگر در اجرای مانور جستجو و نجات شرکت داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1