تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۵
کد مطلب : ۳۱۵۰۳۶

تشریح عملکرد شهرداری لیکک در ماه‌های اخیر/آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهر لیکک(+تصاویر)

۰
کبنا ؛شهردار لیکک عصر امروز در مصاحبه تفصیلی با خبرنگاربا تبریک گرامیداشت ایام الله دهه فجر، به تشریح آخرین وضعیت پروژه ها و برنامه های مختلف عمرانی، فرهنگی و مالی شهرداری لیکک در ماه های اخیر پرداخت.

سید عبدالستار تقوی تصریح کرد: در حوزه آسفالت معابر شهری خیابان های گلستان ۱۱ تا ۱۸ ، هفت تیر، زکریای رازی،  سعدی ۱، ۲، ۴ و ۵ با سطح پوشش ۵۰ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال زیرسازی و آسفالت صورت گرفت که در داخل شهر نیز صورت گرفت که قیر این خیابان ها به صورت یارانه ای توسط سازمان همیاری شهرداری ها تخصیص داده شد.

وی با تقدیر ویژه از تلاش های مهندس پیرامون، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، گفت:۶میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار از حوزه عوارض نوسازی چاه های نفت شهرستان بهمئی برای شهرداری لیکک در سال ۹۶ مصوب شد که مبلغ ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال آن تخصیص داده شد و بقیه آن در مرحله پرداخت می باشد.

تقوی با اشاره به افزایش قابل قبول میزان جدول گذاری در سطح شهر لیکک، افزود:جدول گذاری محله پشت دادگستری به میزان ۸۴۰ متر ، خیابان دین و دانش به طول ۱۲۰۰ متر، خیابان رهبری، گلستان های ۱ و ۱۰در مجموع ۶۰۰ متر و خیابان منتهی به هفت تیر به طول ۶۰۰ متر جدول گذاری داشتیم.

شهردار لیکک ادامه داد: جدول گذاری خیابان های سرلیکک شمالی و فرعی های خیابان هفت تیر در مجموع ۸۲۰ متر جدول گذاری کار شد.

وی گفت: پروژه جدول گذاری معابر شهری در محله پشت سالن پوریای ولی، جنب ساختمان بسیج و کوچه‌های منشعب از خیابان زکریای رازی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در محل برگزاری مناقصه می باشد.
تقوی  خاطرنشان کرد: در حوزه بهسازی معابر شهری شامل خاکبرداری، خاکریزی، تراکم و بیس ریزی سطح پوشش بیش از ۶۰ هزار مترمربع در شهر لیکک داشتیم.
وی گفت: با توجه به لزوم تعریض برخی از خیایان ها و معابر شهر لیکک سه مورد تعریض و بازگشایی در معابر خیابان های عشایر، جمهوری اسلامی و دین و دانش داشتیم.

شهردار لیکک تصریح کرد: با تهیه مخلوط رودخانه ای با حجم بیش از ۳۰ هزار متر مکعب، خوراک کارخانه سنگ شکن شهرداری تامین شد.

وی گفت: حقوق معوقه کارمندان  شهرداری لیکک تا آذرماه و  حقوق معوقه کارگران خدماتی شهرداری تا مهرماه به طور کامل تسویه و پرداخت شد.
شهردار لیکک در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به پیشرفت مناسب پروژه احداث ساختمان اداری شهرداری لیکک، افزود:این ساختمان در سه طبقه و با تکنولوژی کوبیاکس آلمان در حال احداث می‌باشد.


تقوی خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ساختمان شهرداری در فاز اجرای اسکلت بیش از ۷۵ درصد می باشد که اعبتار آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شد.
شهرداری لیکک با بیان اینکه واحدهای مختلف شهرداری در منازل استیجاری مستقر بوده که این پراکندگی ها باعث کاهش راندمان کارمندان  و نارضایتی ارباب رجوع در طول سال‌های اخیر شد ؛لذا این شهرداری در نظر دارد برای تکریم ارباب رجوع و رفاه حال شهروندان با استعانت از خداوند متعال و در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید تا پایان سال ۹۷ نسبت به تکمیل و بهره برداری از ساختمان جدید اقدام کند.
تقوی تصریح کرد: نکته قابل توجه در طرح معماری ساختمان، تقسیم فضای مناسب و متناسب با چارت سازمانی شهرداری می باشد.

[gallery size="full" columns="1" ids="315037,315038,315039,315040,315041,315042,315043,315044,315045,315046,315047,315048,315049"]
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1