تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۳۱۴۹۳۶

اقدام عجیب آبفای شهری چرام /تخریب پیاده رو مدرسه ,بالارفتن از دیوار مدرسه دخترانه و قطع آب(+تصاویر)

۱۲
۰
کبنا ؛کارکنان آب و فاضلاب شهری چرام در اقدامی عجیب با بیل مکانیکی و بالارفتن از دیوار یک مدرسه دخترانه آب این مدرسه را قطع کردند.
به گزارش کبنا از چرام ,مدیر مدرسه غیردولتی دخترانه الزهرا چرام در گفت و گویی با اشاره اقدام نامناسب کارکنان آب و فاضلاب چرام گفت:ماموراین اداره در خارج از تایم اداری و بدون توجه به رعایت قانون از دیوار مدرسه و بدون اجازه بالارفته و لوله آب این مدرسه را تخریب و قطع کردند.
خانم کشاورز با اشاره به اینکه ما قبول داریم بدهی داریم و در ۱۵۰هزارتومان از بدهی ۶۰۰تومانی را ۱۲همین ماه واریز کردیم و به مدیر آبفای شهری چرام پیشنهاد دادم به توجه به هزینه های زیادی که ب ای ساخت این مدرسه متحمل شدم بدهی آب را قسطی کنید اما متاسفانه اصلا قبول نکردند.
مدیر این مدرسه دخترانه درمقطع ابتدایی و متوسطه دوم گفت:در جلسات شورای آموزش و پرورش چرام مصوب شد که ادارات خدمات رسان آب و برق و.گاز مدارس را قطع نکنند.
وی افزود:مدارسی غیردولتی که کاربری آموزشی و نقشه تیپ آموزشی دارن در کلیه مراحل و تخفیفات طبق ماده ۹مدارس غیردولتی باید مثل مدارس دولتی با آنها رفتار شود .
وی با اشاره به اقدام آبفای شهری چرام در این ایام که دهه فجر و پیروزی انقلاب است و باید ادارات با مردم همراهی داشته باشند بیان کرد:فرماندار و مدیرآموزش و پرورش چرام هم از این اقدام آبفای شهری چرام اظهار نارضایتی کردند اما متاسفانه این اداره بدون توجه به این مسائل آب مدرسه را قطع کرد.
وی با اشاره به اینکه نوع رفتار چنین مدیرانی با سرمایه گذران در شهر چرام باعث می شود که دیگر هیچ سرمایه گذاری جرأت ورود به شهرستان چرام را نداشته باشد.
خانم کشاورز گفت:در طول ۲سالی که مشعول ساخت این مدرسه بودم متاسفانه بدترین برخورد ها از طرف این اداره با ما شد و جگر ما را خون کردند و دوماه مهر و آبان امسال را هم آزاد حساب کردند.
وی در پایان با اشاره به اینکه کارکنان آبفای شهری چرام پیاده روی مدرسه را با بیل مکانیوی تخریب کردند و از دیوار مدرسه بدون اجازه بالارفتند و وارد حیاط مدرسه دخترانه شدند و لوله آب را تخریب و قطع کردند از مسئولان شهرستان تقاضا کرد که جلوی چنین رفتارهایی گرفته و برخورد نمایند.
براساس این گزارش مدرسه دخترانه الزهرا (س) واقع در مسکن مهر چرام با هزینه شخصی یکی از فرهنگیان چرام ساخته شد و غیردولتی می باشد.
پایگاه خبری کبنا نیوز,آمادگی انتشار جوابیه مدیریت آب و فاضلاب شهری چرام را در خصوص این گزارش دارد.
تصاویر:
نام شما

آدرس ايميل شما

مسکن مهر
Iran, Islamic Republic of
دزود بر مدیر قانون مند وتوانمند جناب مهندس حیدری که فقط قانون براش فصل الخطابه ضمنا این مدرسه غیردولتی بوده باید پول آب بهاشو پرداخت می کرد داره این همه شهریه از دانش آموزان می گیره پوا آب رو پرداخت کنه تا این طور نشه
م
United States
مگه میشه مگه داریم
فرهنگی
اینم یکی دیگه از ضعف های مدیرکل محترم آموزش وپرورش...
دبیر مدرسه
مشکل قطع آب این مدرسه را از آب وفاضلاب چرام نمیدانیم بی مدیریتی را از آموزش وپرورش استان میدانیم
اولیا دانش اموز مدرسه
به به ! عجب آموزشی در سطح استان داریم ! اقای مدیر کل خسته نباشی!!!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مدرسه دولتی و غیردولتی نداریم. همه مدارس زیرنظر آموزش و پرورشن. و فرزندان این مملکت توش درس میخونن. ..... اگر قانون بلد بود از دیوار دبیرستان دخترانه بالا نمیرفتن. ..... و مدیرکل و مسوول حراستش تو اداره کل اگر قانون بلد بودن......
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
با توجه به بدهکاری آببهای این مجتمع آموزشی تجاری و دادن چندین نوبت اخطار محترمانه توسط آبفای شهری و عدم واریز بدهی ، با حضور رئیس این مرکز (خانم کشاورز) کارکنان آبفای شهری از درب مدرسه وارد شده و اقدام به قطع آب نمودند و هیچ یک از کارکنان آبفا از دیوار وارد مدرسه نشدند
Iran, Islamic Republic of
سلام قطعی اب توسط ابفای چرام ساعت ۱/۳۰دقیقه بعدازظهر پنجشنبه بوده هیچ اخطاری نبوده هزینه اب روازاد نوشتن بادرخواست مدرسه و اقساط حیدری موافقت نکردحیدری این مدرسه روتجاری میدونه ولی مدرسه خواهر خودش (پگاه)رو مسکونی فیش بهش میده توعکسها مشخصه علیپورازدیوارداره بالا میره
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
کار مهنس حیدری و همکاران کاملا قانونی و مانند سایر شرکت های تابع وزارت نیرو و با هماهنکی با اداره کل اب و فاضلاب بوده.
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
قانون برا همه یکیان هست دولتی یا غیر دولتی فقیریاغنی بالا شهر یا پایین شهر نم شناسد هر شخص یا نهاد باید بدهی خود را به موقع پرداخت نمایند وطبق قانون ونظر علما تاخیر یا عدم پرداخت جرم محسوب وبا متخلف برخوردمیشد اتفاقا اداره ابفا طبق قانون و بخشنامه عمل نموده و لازم نیست که مدیرکل یا اداره چرام از کار خلاف قانون حمایت یا نگران شوند
چرام
Iran, Islamic Republic of
من با این دیدگاه موافقم که عدم پرداخت بدهی اب و برق و گاز که سرمایه ملی هستند خلاف شرع و قانون و تجاوز به حقوق مردم است و مسیولین مدیریتی باید با قانون و خلاف قانون اشنا باشند تا نگران کارهای خلاف نشوند
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
مدارس میتونن از دانش آموزان پول بگیرند ولی نمیتونن پول آب و برق و گاز بدهند؟؟؟؟
میتونن وسایل داخل مدارس رو نو کنند و بهترین صندلی ها رو برای مدیر عزیز بخرند؛ ولی نمیتونن هزینه های آب و برق و گاز را پرداخت کنند؟؟؟!!!!!!
در ضمن هزینه آب مدارس نصف تعرفه خانگی است و بسیار کمتر از برق و گاز هست...
حرف آخر اینکه مدیر یک مدرسه در جایگاهی نیستکه به سایر افراد توهین کنه؛ حتی کارگر...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1