تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۳۱۴۸۲۵

هاشمی‌پور: پتروشیمی دهدشت بهمن‌ماه ۹۹ افتتاح می‌شود / مردم انتظار دارند، نتیجه سفر را ببینند

۳
۰
کبنا ؛بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت از پتروشیمی دهدشت در دشت کلاچو بازدید کرد.
به گزارش کبنا از دهدشت، عصر امروز بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با همراهی مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم کهگیلویه از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد.
«زنگنه» در این بازدید از روند عملیات اجرایی پتروشیمی اعلام رضایت کرد و گفت: از این پتروشیمی حمایت خواهیم کرد و اعتبار پتروشیمی دهدشت از محل صندوق توسعه ملی و فاینانسور داخلی و خارجی تأمین خواهد شد.

عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در دهدشت، با بیان اینکه برای دومین بار از وزیر نفت برای بازدید از پروژه مهم و بزرگ پتروشیمی دهدشت دعوت کردیم، اظهار کرد: عملیات خاکبرداری این پتروشیمی ۹۵ درصد پیشرفت دارد و تا ابتدای سال ۹۷ به اتمام می‌رسد.
وی افزود: در این بازدید از وزیر محترم نفت خواستیم که پتروشیمی دهدشت باید از زمین بالا بیاید و از خاک بلند و به ساختمان‌های صنعتی و غیرصنعتی تبدیل شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در جلسه بررسی پتروشیمی دهدشت، مصوب شد که این پتروشیمی تا بهمن‌ماه سال ۹۹ افتتاح و به بهره‌برداری برسد.
هاشمی‌پور گفت: ۴۰۰ میلیون دلار به پتروشیمی دهدشت اختصاص یافت که از محل صندوق توسعه ملی و فاینانسورهای داخلی و خارجی تأمین خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مردم انتظار دارند اثرات این سفر را ببینند و اجرای پروژه مطابق زمانبندی تعریف شده را تاکید و انتظار دارم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه ماهیانه این پروژه را کنترل خواهیم کرد، گفت: خرداد ماه سال آینده کار به صورت EPC به پیمانکار صورت می‌گیرد و عملیات ساختمان‌های صنعتی شروع خواهد شد. و بعد از اتمام پتروشیمی و بهره‌برداری از آن، شرکت‌های پایین دستی را در این منطقه رونق می‌دهیم که اشتغالزایی زیادی را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش کبنا، پتروشیمی دهدشت در دشت کلاچو به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار در شهرستان کهگیلویه واقع شده است که با بهره‌برداری از این پروژه  نه تنها به اقتصاد کهگیلویه کمک می‌شود، بلکه فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

...من
Iran, Islamic Republic of
منتظر بو تا ۹۹
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل ان‌شاءالله
دانشجویان اصلاح طلب و اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
در خواب بیند پنبه دانه

.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1