تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۳۱۴۵۸۴

نظر آیت‌الله ملک‌حسینی در باره پتروشیمی دشت سقاوه و چاه‌های پلمپ شده بویراحمد/ به ظرفیت نفتی «بهمئی» توجه شود

۲
۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما نفت خیز است و نام نفت بر آن است و این امید وجود دارد که از نتایج این ظرفیت بهره مند شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ظهر پنجشنبه در دیدار با وزیر نفت در یاسوج افزود: رشد و پیشرفت استان با بهره گیری مناسب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان میسر خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از تلاش برای مهار آتش سوزی در "رگ سفید" تصریح کرد: در حالی که نیروهای متولی در حال تلاش برای مهار آتش بودند و خطراتی در این عملیات وجود داشت، عده‌ای با هوچی گری به دنبال مقصر حادثه بودند.
آیت الله ملک حسینی بر تسریع در روند اجرای پتروشیمی گچساران تاکید کرد و بیان داشت: این حوزه باید متولد و هدفگذاری های لازم برای توسعه آن انجام شود.
وی با اشاره به پروژه پتروشیمی دهدشت، گفت: تحقق این پروژه به حمایت‌های ویژه نیاز دارد.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پتروشیمی دشت سقاوه بویراحمد نیز در حال شکل گرفتن است، اظهار داشت: در شکل گیری این پروژه، با حفظ حقوق مردم و توجه به اصول می‌توان شاهد رشد و عملیاتی شدن آن باشیم.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به لزوم بهبود و تقویت گازرسانی در استان تصریح کرد: توسعه گازرسانی به مناطق دیشموک و چاروسا مورد تاکید است.
ملک حسینی با تاکید بر موضوع توسعه گازرسانی، عنوان کرد: در مسیرهایی از استان، لوله‌های گاز وجود دارند که توسعه وضعیت جاده‌ای را با مشکل روبه رو کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان بر بهبود وضعیت اشتغالزایی در استان تاکید کرد و گفت: استان ما صنعتی نیست و نگاه ویژه به استان در جذب نیرو توسط حوزه‌های مختلف مورد تاکید است.
آیت الله ملک حسینی گفت: استان ما نفت خیز است و نام نفت بر آن است و این امید وجود دارد که از نتایج این ظرفیت بهره مند شود.
وی افزود: تحول شهرستان‌هایی مانند گچساران با مشارکت و همکاری شرکت نفت با هدفگذاری حمایتی در حوزه‌های مختلف مورد تاکید است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به ظرفیت‌های نفتی شهرستان بهمئی اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر به این شهرستان شد.
آیت الله ملک حسینی گفت: فرزندان این استان در راستای کسب شغل به سمت استان‌های جنوب کشور سوق پیدا می‌کنند که بومی گرایی ها در این مناطق به معضلی تبدیل شده و امید است نگاه‌ها در به‌کارگیری نیروها به مانند گذشته باشد و از ظرفیت جوانان استان استفاده شود.
وی این پدیده بومی‌گزینی را زشت خواند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: همچنین چاه‌های پلمب شده نفت در شهرستان بویراحمد ظرفیت مناسبی برای توسعه حوزه نفتی در آینده است.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به هدفگذاری وزارت نفت برای ایجاد مجموعه گردشگری در پارک جنگلی یاسوج، ابراز داشت: اگر مسائل طبیعی و فرهنگی در این مسئله حفظ شود، تحقق این پروژه کار بسیار خوبی است.
وی خواستار نگاه ویژه شرکت نفت در توسعه و بهبود وضعیت مصلی ها، مساجد، حوزه‌های علمیه و بخش‌های فرهنگی شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کریمی
Iran, Islamic Republic of
بیش نیست و هدف از ان فقط زمینهای بکر آن منطقه توسط .ر طرح میباشد
جواب رها
United Kingdom
چاههای پلمپ شده چه صیغه ای هستش
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1