تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۱۳۹۹۹

تاجگردون سخنران ۲۲ بهمن ماه در گچساران

۷
۰
کبنا ؛

فرماندار گچساران گفت: رئیس کمیسیون تلفیق و بودجه سخنران ۲۲ بهمن ماه امسال شهرستان گچساران خواهد بود.

به گزارش کبنا، عبدالرحیم رحیمی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی و دعوت همه آحاد مردم به حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از مشخص شدن سخنران این روز در شهرستان خبر داد.

رحیمی اظهار داشت: طبق اعلام مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری و همچنین قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ،نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به عنوان سخنران روز ۲۲ بهمن شهرستان گچساران معرفی گردید.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مراسمات مخصوص این ایام و تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر انقلاب اسلامی ابراز داشت :در عین توجه ومد  نظر قرار دادن برنامه های متناسب با این دهه باید اهداف و فلسفه دهه فجر و افتخار آفرینی ملت ایران اسلامی برای نسل جوان و نوجوان و همچنین نسل انقلاب بازگو و یادآوری گردد.

رحیمی از برگزاری جشن‌ها و آیین‌های مخصوص دهه فجر در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد، و گفت:  برگزاری جشنواره غذاهای سنتی،  نشست بصیرتی، برپایی پیاده روی خانواده با جوایز ارزنده، برگزاری یادوارهای شهداء ، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، مراسمات دانش آموزی مختلف در سطح مدارس ، تجلیل از فعالان قرآنی، عطرافشانی گلزار شهدای انقلاب اسلامی، رژه موتورسواران و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با سخنرانی دکتر غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از مهمترین برنامه های آغاز چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گچساران برشمرد.

وی  با بیان به این که پیروزی ملت ایران در بهمن ۵۷ دستاورد مجاهدت های پیر فرزانه انقلاب اسلامی وحدت و مشارکت جوانان و مردم است افزود: جشنها و برنامه های انقلاب این شهرستان مثل همیشه و به یاد ایام مبارزات رژیم ستم شاهی با محوریت و مدیریت مردم انقلابی شهرستان صورت خواهد پذیرفت .

فرماندار گچساران از همه آحاد مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان ،ورزشکاران ،دانش آموزان ،اساتید ،فرهنگیان ،دانشجویان ،بازاریان ،مهندسین ،جامعه پزشکی بویژه خانواده معظم و معزز شهداء و ایثارگران و همه و همه خواستند تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال با شکوهتر از سالهای گذشته حضور خود را به رخ جهانیان بکشانند.

نام شما

آدرس ايميل شما

.برای را
Iran, Islamic Republic of
و سخنرانی !!!!جالبه .هم برای تهرانی ها سخنرانی میکنه حتما
نفتی هوادارتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
باعث افتخار است.
حاج غلام بیانی شیوا دارد و سخنرانی برجسته است.
دکتر تاجگردون یکی از مفاخر این استان است که در این مدت خدمت اش در مجلس شورای اسلامی باعث تحولات عظیمی در این منطقه گردیده است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دیگه تمام کنید از بس حرفا ی تکراری ایشان رو شنیدیم
قربانی
انتخاب بسیار منطقی و بجایی بود
مسلم
Iran, Islamic Republic of
درود .. چه کسی در حال حاضر بهتر از تاجگردون هست که بخواد برای ما سخنرانی کنه .. تا کی باید چوب بی فکری و تعصب و سیاسی گریمون رو بخوریم... بزرگ مردی که با تمام داشته های که داشت چه از ثروت و چه از موقعیت شغلی همه را داشت امام برای آبادانی شهرش اومد ولی کوتاه فکرانی فقط وفقط بلدند حرف مفت و یاوه بگن و تخریب...درود بر بزرگ مرد گچساران و باشت .. خسته نباشید خدا قوت
گچسارانی اصیل
بازم داره انتخابات نزدیکه میشه اما اینبار .
جواب رها
United Kingdom
تاج گردون در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کند بسیار عالی هست نباید از مردم فاصله گرفت وخود کامه شد عواقب دوری از مردم سنگین هست
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1