تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۱۳۶۴۶

دهبانی‌پور از مدیران خوب ما است / کسانی که برای مدیرکل ارشاد مطرح شدند، در این اندازه نیستند / این پنبه را از گوش‌تان در بیارید

۲۳
۰
کبنا ؛معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: آقای دهبانی‌پور از مدیران خوب ما است و بنای تغییر ایشان را نداریم.
سید هادی حسینی در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا به تشریح سفرش به استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: بنده سلام عرض می‌کنم خدمت مردم دیار دنا و زاگرس و همچنین تشکر می‌کنم از جامعه خبری استان و به طور ویژه از آقای استاندار و امام جمعه محترم یاسوج به جهت همکارهای خوبی که داشتند، نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد در ادامه با تشکر از مردم استان به دلیل استقبالی که نمایشگاه کتاب یاسوج داشتند و افزود: مردم این استان، مردمی فرهنگ دوست و کتاب دوستی هستند و با فرهنگ کتاب و کتابخوانی عجین هستند.
حسینی افزود: بنده برای حضور در افتتاح هفدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردم، کار بسیار قشنگ و ستودنی را همکارانم در مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دادند.
وی در ادامه با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از حیث برگزاری نمایشگاه و موفقیت‌هایی در حوزه کتاب جزء سه استان خوب و موفق کشور است، اظهار داشت: در این نمایشگاه گروه خوبی از ناشران کشوری و استانی حضور یافتند که آنها در راستای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رسالتی که بر دوش‌شان دارند، همواره در استان‌های مختلف حضور می‌یابند که زحمت خودشان را زیاد و زحمت مردم را کم می‌کنند، و از آنها نیز تشکر ویژه‌ای دارم.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد به دیدار خود با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار و حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان در جریان سفرهایش به این استان اشاره کرد و گفت: نشست‌های با حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه محترم شهر یاسوج داشتم و مذاکرتی خوبی صورت گرفت، و این نشست‌ها، نشست‌های خوبی بود، که امیدوارم نتیجه آنان برای حوزه فرهنگ و هنر استان کهگیلویه و بویراحمد مفید باشد.
حسینی در پاسخ به سووال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه سطح نمایشگاه (به لحاظ محتوا، عناوین کتاب و ...) چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: انواع کتاب، با عناوین مختلف در این نمایشگاه موجود بود، هم کتاب‌های علمی، فرهنگی و مذهبی و هم کتاب‌هایی در حوزه کودکان، نوجوانان و جوانان، خانه‌داری و به ویژه دیجیتالی در نمایشگاه دیده می‌شد و من خودم فکر نمی‌کردم که به این خوبی ناشران در هفدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج حضور پیدا کنند.
وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینکه جشنواره فیلم فجر را چگونه دیدید؟، گفت: برنامه‌ها و کارهای ستودنی زیادی در جشنواره فیلم فجر در حال انجام گرفتن بود، که بنده از آقای دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی می‌کنم.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های خوب این جشنواره انعقاد تفاهم‌نامه آموزش و پرورش و اداره‎کل فرهنگ و ارشاد استان بود که زمینه‌ حضور دانش‌آموزان و جوانان این استان را که به لحاظ محرومیت قادر نبودند در سینماهای مطرح کشور این فیلم‌ها را تماشا کنند، برای دیدن فیلم‌های جشنواره فیلم فجر فراهم کرده بودند.
حسینی اضافه کرد: خیلی از نوجوانان و جوانان ما به دلیل در دسترس نبودن سینماهای مطرح کشور، برای دیدن این فیلم‌ها شاید حسرت می‌خوردند که چرا فلان دانش‌آموز می‌تواند، فیلم‌ها را ببیند، اما من نمی‌توانم که این مشکل «من نمی‌توانم» در اینجا برطرف شد و فیلم‌ها در دسترس همه مردم قرار گرفته است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد به استقبال جوانان و دانش‌آموزان از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: استقبال خوبی که از این جشنواره در استان کهگیلویه و بویراحمد شده است، نشان می‌دهد که جوانان و فرزندان این استان چقدر به فرهنگ و سینما علاقه دارند.
حسینی در ادامه در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار، اما به لحاظ زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه است که چه تدابیر برای این مشکلات خواهد اندیشید؟، اظهار کرد: تالار مرکزی یاسوج یکی از بزرگترین مجتمع‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود و اتمام این پروژه در دستور کار است و بازدیدهای از آن نیز داشتیم در این خصوص نیز با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون عمرانی استاندار که از معاونان عمرانی خوب ما است، نیز مذاکراتی صورت گرفت و پیگیرهای هم شده و جلساتی در تهران در این خصوص هم داشتیم و با توجه به سماجت آقای دهبانی‌پور، استاندار و معاون عمرانی قطعاً مشکلات این پروژه برطرف خواهد شد.
وی گفت: بخشی از اعتبارات لازم تأمین شد و ما بقی اعتبارات را نیز تأمین و فراهم می‌کنیم که هر چه زودتر شاهد اتمام این پروژه باشیم و بدون شک با راه‌اندازی تالار مرکزی یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ زیرساخت‌های فرهنگی، سینمایی و هنری دیگر مشکلی ندارد.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد در پاسخ به این سووال خبرنگار کبنا مبنی بر اینکه شایعاتی در خصوص تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، شما چه نظری دارید؟، اظهار داشت: آقای دهبانی‌پور از مدیران خوب ما است و فعلاً بنای برای تغییر ایشان نداریم، به غیر از اینکه خودش بخواهد، جای مناسب‌تری و در استان بزرگتری خدمت کند، که قطعاً از ایشان استفاده خواهیم کرد، در غیر این صورت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد ماند.
حسینی افزود: نماینده محترم ولی فقیه و اهالی حوزه فرهنگ و هنر و همه کسانی که ما دیدیم، از آقای دهبانی‌‍‌پور رضایت دارند.
وی ادامه داد: شایعاتی شنیدم که کسانی می‌خواهند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد شوند، آنهایی که به این شایعات دامن می‌زننند، این «پنبه را از گوش‌شان» در بیاورند که ما از فضای بیرون فرهنگ و ارشاد اسلامی آدم داخل فرهنگ و ارشاد نمی‌آوریم.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه همه افراد برای ما قابل احترام هستند، تصریح کرد: آدم‌هایی را که من شنیدم برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نام برده می‌شود، در حد و اندازه این مسوولیت نیستند.
وی تاکید کرد: ما نمی‌خواهیم کارهای این اداره‌کل سست شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اون .رو به ویرانه تبدیل کرد.کاری کرد که همه ازش ناراضی شدن و با هزار زحمت و بدبختی بیرونش کردن از.
حالا میخواد بیاد بلایی رو که سر ک.. دراورد سر ما دربیاره.
جناب *قای زارعی تورو خدا نکنید از این کارا.صما نماینده همه مردم هستید.نماینده یه تیره و طایفه که نیستید.این .ه مدرسه رو هم‌نمیتونه اداره کنه.تورو خدا توی انتخاباتون دقت عمل داشته باشید.نزارید مردم از شما رو ون بشن به رقیب شما بپیوندند.خودتون‌رو خرج این . نکیند.ان شالله که این سخنان رو میشنوید و در این تصمیم بازنگری اساسی میکنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه استان کهگیلویه وبویراحمد سرنوشت مردم و سازمان ها از مدیران مهمتر است/ رسانه ها رویکرد خودشون وعوض کنن حقایق و ببینن
رهنمودی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش نمایندگان ما و ایت الله ملک‌حسینی از امثال اقای حسین پور در وزارتخانه ارشاد حمایت میکردند.
ایشان از انسان های شریف و از نیروهای خوب استان ما هست که با لیاقت خود به این جایگاه رسیده است و با کمک مسئولین و نمایندگان ما بچه های استان که در این جایگاه هستند می توانند به مقامات عالیه برسند که سود آن بسیار بیشتر از گذاشتن یک مدیر در یکی‌از دستگاههای اجرایی درون استانی است.
بشنو
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع خانم .......
دیده بان
Canada
دکتر دهبانی پور از نخبگان و سرمایه های جنوب هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مسئول محترم سایت کبنای عزیز.
شما کامنتی که هیچ مشکلی نداشت رو اونطور سانسور کردید.واقعا خود شما از سانسور هر روز مینالید اما یه کامنت عادی رو اونطور سانسور میکنید.کامنت اولی اللن با این همه سانسور چرا گذاشتین.
خطاب ما به آقای ز و خ ق بود.
ولی شما اصل مطلب رو کلا حذف کردید.
تورو خدا نکنید شما رکن سوم دموکراسی هستید.از ارزشها و مسئولیت و ارمان های خودتان اینطوری طرفداری میکنید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب اقای حسینی معاون محترم وزیر فرهنگ و ارشادلطفا بفرمایید شما و دیگر معاونان وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از چه دستگاهایی وارد بدنه وزارت ارشاد شده اید؟؟؟؟؟؟پس چطور مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی اصفهان از نیروهای ارتش میباشد؟؟؟؟؟با تشکر لطفا اگر کسی میداند جواب بدهد
در جواب ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نیازی به گلایه شما از کمایی نیست
همه میدونن منظور شما. است که البته همه هم می دونن شما دشمنان قسم خورده ای. توانمند هستید
. را بزرگان استان قبول دارند و در مقابل یاوه گویی شما . چیزی از ارزش. توانمند کم نخواهد ؟؟؟؟
با یک تلفن ساده بپرسید تا کنون چند پست به ایشون پیشنهاد شده و نپذیرفتند
اصحاب فرهنگ
Iran, Islamic Republic of
اگر ما اصحاب فرهنگ هستیم نظر ما غیر از این است
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حاج زارع نماینده محترم بویراحمد و دنالطفا پاسخگو باشید....چراکه شایعاتیست که نیروی شما قصدمدیرکلی ارشاد را دارد!!!!!!!
سلمان
Iran, Islamic Republic of
فرزندان این استان از ادب و فرهنگ غنین باید از انها استفاده شود
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
دهبانی به درد این استان.
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر ما گزینه های توانمندی تو یاسوج واسه این پست داریم. تغییر در ارشاد لازمه گزینه های توانمندی تو استان داریم .
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
ما مهره های خوبی تو استان داریم. چرا ازشون استفاده نکنیم. مهره های ما توانمندی لازمو دارن.
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی لحن شما اصلا خوب نیست ما داخل استان مدیران با تدبیری داریم. تغییر در ارشاد لازمه.گزینه های مطرح شده همه توانمندن. شما میگوید مدیران مطرح شده در این حد نیستن. ولی حرفتو کاملا اشتباهیه
علی
Iran, Islamic Republic of
به کار برده معاون وزیر ارشاد
دانشجویان اصلاح طلب و اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
.توانایی حرکت از مدرسه راهنمایی تا مدیر کلی را داشته
اخه ما بهترین دفتردار را داشتیم چرا رفت ارشاد
همشهری مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
سرنام گذاری بیمارستان بزرگ شهر ۵ساله دعواست مسئولین نمی تونند حلش کنند و....
رضا
خانم قربانی گزینه بسیار مناسبی میتونن باشن برای این پست

عملکرد ایشون در کتابخانه های عمومی استان نشون دهنده همین حرف میتونه باشه..

از ظرفیت همه مدیران باید استفاده بشه..
جوان بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا و کیلی. چه کاری انجام داده-همه این کارا در حد انجمن ها ست نه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی
علی
Iran, Islamic Republic of
باور کنید اگر کاره ای بودم سلام مدیر کل و مسئول رده بالا رو بومی قرار نمیدادم.ما بجز تخریب کاری برای هم استانی هایمان انجام نمیدیم.قصد دفاع از آقای دهبانی پور را ندارم. زدگی ویژگی بارز مردمان استان ماست.هر چند میدانم ایشون در هر استان دیگری موفق تر از اینجا خواهند بود
بویراحمدی
این کی بوده ؟ چطور به نیروهای خوب این استان ! مردم استان مگه ! استاندار باید جوابگو باشد ...
درجواب رضا
. به درد لای جرز هم نمی خوره
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1