تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۳۱۳۵۹۱

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد حفظ آثار مقدس با میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
به گزارش کبنا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در این جلسه با اشاره به اینکه در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم اظهار کرد: شهدا نقش تاثیرگذاری در جامعه امروز دارند و باید فرهنگ شهدا بیش از گذشته در جامعه ترویج داده شود.
سرهنگ امیر عباس آسمند تصریح کرد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمینه های تورهای گردشگری با موضوع راهیان نور، نوسازی و مرمت یادمان شهدای می تواند با ما همکاری داشته باشد.
وی از ساخت مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس در محل پارک مهروزی شهر یاسوج خبرداد و افزود: این مرکز بزرگ فرهنگی به منظور نمایش آثار به جا مانده از رزمندگان، شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ساخته می شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه بویراحمد تصریح کرد: این تفاهم نامه به منظور همکاری مشترک فرهنگی و تبلیغی برای ارتقا سطح آگاهی و تقویت فرهنگ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منعقد شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این نشست با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت، اضافه کرد: تحقق این مهم موجب می‌شود تا مسؤولان و مردم از مسیر شهدا و آرمان‌های آن‌ها دور نشوند و در راستای احیای اهداف شهدا در جامعه گام بردارند.
محمود باقری با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون شهدا و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس هستیم گفت: آمادگی کامل جهت همکاری برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت را داریم.
وی افزود: در هرجایی که یادمان شهدای کهگیلویه وبویراحمد نیاز به مرمت داشته باشند آمادگی داریم تا کارشناسان میراث فرهنگی جهت باسازی آنها همکاری داشته باشند.
عضو شورای فرهنگ عمومی در کهگیلویه بویراحمد همچنین آمادگی این اداره کل را در برگزاری تورهایی که یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده نگه دارد اعلام کرد.
در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بنیاد حفظ آثار مقدس با میراث فرهنگی کهگیلویه بویراحمد منعقد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهندس
Iran, Islamic Republic of
درود بر سرهنگ اسمند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1