تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۱۳۳۳۰

برزین زاده خبرداد:اعتبار ۲۱میلیاردتومانی برای راه اندازی ایستگاه اصلی برق چرام

۲
۱
کبنا ؛مدیرشرکت توزیع برق چرام گفت:برای راه اندازی ایستگاه۶۰مگاوایتی برق چرام ۲۱میلیاردتومان اعتبار نیاز هست.
به گزارش کبنااز چرام، سیدمحمد برزین‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چرام به ارائه گزارشی از عملکرد اداره برق چرام طی دو ماه اخیر پرداخت.

 
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام از اصلاح شبکه چرام طی ۷۰ روز خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از چشم‌اندازهای اصلی شهر، مبلمان شهری است و ظرافت شبکه‌های برق در مبلمان شهری تاثیر خوبی دارد که در همین راستا کار اصلاح شبکه خیابان مالک اشتر و نصب یک دستگاه ترانس در خیابان امام حسین صورت گرفت.
وی با اشاره به عملیات اجرای شبکه ۱۳۲ کیلو ولتی در چرام، ظرفیت مصرف برق چرام را در حال حاضر ۲۰مگاوات ذکر کرد و عنوان داشت: ظرفیت ایستگاه اصلی چرام، ۶۰ مگاوات بوده که ۳۰ مگاوات در سال ۹۷ و ۳۰ مگاوات دیگر در سال ۹۸ اجرا می‌شود که اگر به نتیجه برسد بخش عظیمی از مشکلات شهرستان رفع خواهد شد.
برزین‌زاده اعتبار لازم جهت تکمیل و راه‌اندازی این ایستگاه را ۲۱ میلیارد تومان عنوان کرد و در بحث فضای اداری و تکریم ارباب رجوع نیز به ۱۳ میلیون خرید وسایل اداری، توسعه ساختمان و انبارها اشاره داشت و گفت: در بحث روشنایی معابر شهرستان که یکی از معضلات اصلی و روشنایی مطلوبی ندارد، برای معابر اصلی و فرعی تشکیل پرونده شده که پس از طی کردن مراحل اداری به مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار می‌رسد.
این مسئول، اضافه کرد: برای بلوار اصلی ۶۰ پایه تلسکوپی و معابر فرعی ۶۰۰ چراغ در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پایان سال یا خرداد ۹۷ به پایان برسد.
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام، ابراز کرد: در بحث ضعف ولتاژ شبکه‌ای، نقاطی که تابستان گذشته مردم با آن مواجه بودند، ۱۰ دستگاه ترانس برای شهرستان طراحی کرده و به استان ارسال شده است.
برزین زاده بیان کرد:۱۵۰میلیون تومان وسایل روشنایی خریداری و تمامی چراغ ها را تعمیر و روشن کردیم.
وی با اشاره به نبود بالابر در چرام گفت:خوشبختانه یک دستگاه بالابر توسط مدیرعامل برق هدیه خوبی برای شهرستان چرام بود که کارها به خوبی پیش می رود .
مدیر توزیع شرکت برق چرام با اشاره به اصلاح شبکه های فرسوده برق تصریح کرد: اصلاح شبکه های فرسوده در روسناهای شیخ حسین,بلدان,شهرک,شیرازی و بخش سرفاریاب طراحی شده و به دنبال اعتبار جهت اصلاح آنها هستیم.
وی افزود:یکی از کارهای خوب این شرکت ,تعمیرات به روش خط گرم می باشد که احتیاجی به خاموش کردن شبکه وجود ندارد و کار تعمیرات انجام شد.
برزین زاده با اشاره به اینکه عملکرد ما در بحث وصول مطالبات و کاهش تلفات برق سنجیده می شود که هردو در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم است تاکید کرد:متاسفانه وصول مطالبات بخصوص در بحث مصارف صنعتی و سنگ شکن ها و شهرک های صنعتی و پمپاژهای کشاورزی ضعیف است که جادارد به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.
وی افزود:در بخش عمومی بالغ بر ۳میلیارد تومان,بخش صنعتی۶۸۵میلیون تومان و بخش خانگی ۲۸۰میلیون تومان است.
مدیر شرکت توزیع برق چرام با اشاره به مشترکین برق این شهرستان گفت:۱۱۳۷۷مشترک روستایی و شهری که از این تعداد ۹۶۰۰مشترک خانگی ,۶۹۷مشترک عمومی,۱۶۸مشترک کشاورزی و ۹۴مورد هم صنعتی می باشد که البته بیشترین مطالبات و مشکل ما در بخش صنعتی می باشد.
برزین زاده با اشاره به خدمات این شرکت به افراد نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت:انشعاب برق کلیه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) ۱۰۰درصد رایگان است.
وی با اشاره به قیمت انشعاب برق بیان کرد:فعلا انشعاب برق شهری ۳۲آمپر ۱میلیون و نهصد هزارتومان و ۲۵آمپر شهری ۱میلیون و پانصد هزارتومان می باشد.
وی ادامه داد:در بحث انشعاب خانگی روستایی ۲۵آمپر روستایی به قیمت ۵۵۰هزارتومان می باشد.
وی با اشاره به تلفات برق در شهرستان چرام گفت:این تلفات حدود ۲۰درصد است که بخشی فنی مربوط به شرکت است و بخشی هم غیرفنی مربوط به برق های غیرمجاز و دست کاری کنتور می باشد که درصدد هستیم این تلفات را به نرم ۱۲درصد برسانیم.
برزین زاده با اشاره به خدمات رسانی به گلزارهای شهدا گفت:۱۳گلزار از شهدا برق کشی شده و گلزار شهدای شیخ حسین و القچین علیا در دستور کار است.
وی در پایان با اشاره به اینکه با تمام توان و ظرفیت جهت خدمت رسانی به مردم شریف چرام در حوزه برق فعالیت می کنیم خواستار همکاری مردم در بحث صرفه جویی و همچنین پرداخت مطالبات توسط شرکت ها و نهادهای دولتی و کمک اصحاب رسانه برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گمنامsayed hassan
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اولا مگا وات نه مگابایت مگه دیجیتاله که بیت وبایت بکار می برید
دوما
این طرح با شرکت توزیع نیست که این برادر زحمت کش اظهار نظر میکنه چقدر هزینه داره
سومندش
لطفا به فکر ضعف ولتاژ در شهرستان باشید تا نشست خبری
موسوی نژاد
Romania
خسته نباشی به مهندس برزین زاده
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1