تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۱۲۹۱۵

صدور گواهی ملی کیفیت برای ۱۹ کارگاه صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ کارگاه صنایع دستی استان گواهی ملی کیفیت از طرف مدیرکل آموزش و حمایت از تولید معاونت صنایع دستی کشور دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل  میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان ،پریسا راد اظهار داشت: این کارگاه‌ها در زمینه تولیدات چرمی دست‌دوز، جاجیم‌بافی، معرق‌کاری، گلیم‌بافی، همجوشی شیشه و پاپیه‌ماشه فعالیت می‌کنند.

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های زیادی در حوزه صنایع دستی دارد و این صنعت نقش بسزایی در اشتغال‌زایی و تولید در سطح استان دارد.
راد با بیان اینکه با اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت تولید محصولات صنایع دستی در خانه‌ها محقق شده است، گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حدود چهار هزار هنرمند صنایع دستی استان شناسایی و ساماندهی شد.
وی عنوان کرد: هنرمندان پس از ثبت‌نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده و پس از آن در قالب کارگاه‌‌های تولیدی و انفرادی مشغول به کار می‌شوند.
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع دستی و اعزام هنرمندان صنایع دستی به نمایشگاه‌های کشوری دست‌‌بافته‌های این استان را به بازارهای داخلی و خارجی معرفی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
فقط بلدین .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1