تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۳۱۲۶۵۶

۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در بویراحمد افتتاح وکلنگ زنی شد / فیلی: کارهای حاشیه‌ای را کنار بگذارید، کارها سریعتر جلو می‌روند (+تصاویر)

۰
کبنا ؛۹۳ طرح و پروژه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فیلی معاون امور عمرانی و نظری معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، کناری فرماندار بویراحمد،مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت، مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.
فرماندار شهرستان بویراحمد در آیین افتتاح هفت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی به نمایندگی از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های این شهرستان، افزود: اعتبار هزینه شده و یا اختصاص یافته برای این طرح‌ها افزون بر یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال است.
شاهرخ کناری با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: از این تعداد ۹۰ طرح با اعتباری بیش از ۷۶۲ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال به بهره برداری رسید و سه طرح کلنگ زنی شد.
وی، تعداد طرح‌های افتتاحی در بخش عمرانی شهرستان بویراحمد را ۶۲ مورد بیان کرد و گفت: هزینه اجرای این طرح‌ها ۴۳۹ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال می‌باشد.
کناری تصریح کرد: ۲۸ مورد از طرح‌های افتتاحی این شهرستان اقتصادی است که ۳۲۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برای اجرا آن‌ها هزینه شده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد، تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده را سه مورد در بخش‌های مختلف بیان کرد و گفت: ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای این طرح‌های جدید تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: از این تعداد طرح‌ها افتتاحی ۱۸ مورد در بخش کشاورزی با اعتبار ۱۶۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، ۲۳ طرح با اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال در زمینه زیرساخت‌های برق، ۱۳ طرح با ۲۵۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال در بخش صنعت و معدن می‌باشد.

کناری افزود: سه طرح با اعتبار ۶۲ میلیارد و ۳۲۷ در بخش آبرسانی به روستاها و هفت طرح با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در زمینه ساماندهی گلزار شهداست.
فرماندار شهرستان بویراحمد، میزان اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم این طرح‌ها را ۸۵۵ نفر برشمرد و افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی است.
کناری، طرح‌های افتتاحی به نمایندگی از دیگر طرح‌های و پروژه‌های این شهرستان را بهسازی و آسفالت راه کر کلاغ نشین و مورصفا و تلخدان و چشمه سرخ و چشمه پهن پازنان، مدرسه سه کلاسه ابتدایی مور دراز، آریا پالایش دنا (انواع روغن بازیافتی موتور خودرو)، دبیرستان ۱۲ کلاسه مادوان، آبرسانی به روستاهای گوشه و مزدک، احداث مخزن ۲ هزارو ۵۰۰ متر مکعبی بنسنجان برشمرد.
بهره‌برداری از پل سوم بشار یاسوج تا پایان سال جاری
سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: پروژه پل سوم بشار تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شاهرخ کناری در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی ۹۳ طرح با اعتبار ۱۰۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۵۵ نفر در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که ۹۰ مورد از این طرح‌ها افتتاحی و ۳ طرح کلنگ‌زنی هستند.
سرپرست فرمانداری بویراحمد بیان کرد: از مجموع ۹۰ طرح شهرستان بویراحمد ۲۷ پروژه اقتصادی با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی هستند و ۳۷۵ نفر در حوزه اقتصادی مشغول به کار می‌شوند.
وی اضافه کرد: در روز ۱۲ بهمن ماه جاری چندین طرح عمرانی در روستاهای لوداب و سایر روستاهای استان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند و امروز چندین طرح عمرانی دیگر شامل آبرسانی به چهار روستای شهرستان بویراحمد، بهره‌برداری از مخزن آب بنسنجان یاسوج و مدرسه روستای موردراز به بهره‌برداری رسیدند.
این مسؤول اضافه کرد: پروژه‌های بزرگی تا قبل از پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پل سوم بشار اشاره کرد. با بهره‌برداری از این طرح مهم عمرانی بخشی از معضلات ترافیکی در شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج کاهش می‌یابد.
کناری اضافه کرد: تجهیز بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج دیگر پروژه مهم استان است که مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

پایان ساخت بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار ساخت بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج به اتمام رسیده و این طرح بعد از تجهیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
علی‌محمد علیمردانی در حاشیه افتتاح طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: در دهه فجر ۲۶ پروژه راه روستایی به طول ۲۶۱ کیلومتر در شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها۵۲٫۲ میلیارد تومان است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی راه و شهرسازی در دهه فجر امسال گفت: طرح‌های افتتاحی ۵۹ کیلومتر با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان است که در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: ۱۷ مورد پروژه‌ راه اصلی و ۴ پل بزرگ در دست احداث هم در استان وجود دارد که اعتبار این پل‌ها ۲۶ میلیارد تومان است.
این مسؤول در خصوص بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج گفت: بیمارستان یاسوج توسط راه و شهرسازی تکمیل شده و بعد از تجهیز شدن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
علیمردانی در پایان از تلاش‌های نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس اعتبارات حوزه راه تخصیص داده شد.
مدیران کهگیلویه و بویراحمد در خدمت به مردم مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذارند/تنش آبی شدید در مرکز استان
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران استان در خدمت به مردم مسائل حاشیه‌ای را کنار بگذارند.
عزیز فیلی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بویراحمد در سومین روز از دهه مبارک فجر اظهار کرد: کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان بویراحمد یکی از معضلات اساسی این شهرستان است که بنیاد خیریه علوی و بنیاد برکت در سطح استان مشارکت دارند و در تلاش برای احداث فضاهای آموزشی جدید هستند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های عمرانی اقتصادی متعددی شروع شده که برخی از آنها به علت مشکلات اعتباری نیمه‌تمام رها شده و در تلاش برای به سرانجام رساندن این طرح‌ها و پروژه‌ها هستیم.
وی بیان کرد: به دلیل همین مشکلات اعتباری و تعدد پروژه‌ها نتوانستیم زیرساخت‌های روستایی را انجام دهیم اما در تلاش هستیم که این بخش دیده شود و با تلاش‌های صورت گرفته شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ بهسازی و آسفالت راه گر کلاغ‌نشین، مور صفا، تلخدان، چشمه سرخ، چشمه پهن و پازنان در منطقه دشت‌روم هستیم.
این مسؤول در ادامه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بویراحمد و در آیین بهره‌برداری از مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی شهدای بنسنجان شهر یاسوج گفت: علی‌رغم اینکه احساس می‌شود شهر یاسوج دارای منابع آبی فراوانی است اما در این زمینه مشکلات زیادی دارد و تنش آبی در سطح مرکز کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
فیلی با بیان اینکه تأمین آب پایدار برای شهر یاسوج در دستور کار است، افزود: تلاش می‌شود حداقل تنش آبی را داشته باشیم و در آینده که منابع آب پایدار از محل منبع سد تنگ سرخ را خواهیم داشت منابع و مخازن آبی بهم متصل شوند.
معاون امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: مسائل حاشیه‌ای را برای خدمت به مردم و رضای خداوند کنار بگذاریم که بیشتر مشکلاتی که در این استان وجود دارد ناشی از همین مسائل حاشیه‌ای است.
وی عنوان کرد: اگر مسائل حاشیه‌ای کنار گذاشته شود کارها سریع‌تر انجام خواهد شد، لذا به مدیران استان توصیه می‌کنم از نگاه‌های بخشی و منطقه‌ای خودداری کنند و برای رفع معضلات در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رسول.ا
Iran, Islamic Republic of
دکتر کناری فرماندار پیگیر و متخصص
سالهاست ایشون رو میشناسم
خستگی ناپذیره
ح ع
Iran, Islamic Republic of
کی دکتر شده این اقای کناری
خصوص بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان شهدای دولت اباد .
علی
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان ۲۸۳تختخوابی یاسوج به نام شهدای دولت اباد نام گذاری شده است .
با تکشر از سایت کبنا نیوز
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1