تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب : ۳۱۲۵۲۴

گمان، شایعه و واقیعت در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

۲۵
۰
کبنا ؛سید نوید امیریان
حدود دو ماه است که زمزمه جایگزینی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده می‌شود.
پس از انتصاب دکتر گوهرگانی در معاونت اقتصادی استانداری، این زمزمه و گمانه زنی‌ها برای جایگزین ایشان در سازمان جهاد کشاورزی بیشتر شد.
در این مدت زمان طراحی جناح‌های سیاسی، منطقه‌ای و رسانه‌ای هر روز نام یکی از افراد را برای تصدی این پست بر سر زبان‌ها می‌انداختند و با خبرها و تبلیغات زیاد، سعی در تثبیت فرد مورد نظر خود پیش مدیران ارشد و اتاق فکر وزارت جهادکشاورزی داشتند. در این مجادلات و تبلیغات، انتخاب فرد اصلح و آشنا به امور جهاد کشاورزی، تنها چیزی بود که به آن توجه نشد.
کارکنان جهادکشاورزی استان و کشاورزان در انتظار تصمیم گیری نمایندگان محترم مجلس هستند، چراکه اکثراً برحسب تجربه و مراودات سیاسی و شایعات، نقش کمرنگی برای دولت و مدیران ارشد دولتی در انتخاب، مدیران استانی قائل بوده و نقش نمایندگان استان را حائز اهمیت می‌دانند. گویا (بخوانید شایعه شده است) نمایندگان محترم مجلس، ادارات کل و سازمان‌ها را تقسیم بندی کرده و براساس تصمیم گیری، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، سهم نماینده محترم مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر تاجگردون است.
تاجگردون نام ایشان در رسانه‌های ملی و بین‌المللی، حس غرور را برای همه مردم استان بر می‌انگیزد. مایه مباهات و افتخار مردم استان است.
اتاق فکر و رسانه‌های نزدیک به اقای تاجگردون این روزها، اطلاعات کامل و شفافیت زیادی برای معرفی تمامی کاندیداهای احتمالی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، به‌جز سید مجید حسینی، داشتند و نقاط ضعف و تاحدودی نقاط قوت این افراد را با درج سوابق کارشناسی و مدیریتی ایشان، برای مردم به نظرسنجی و چالش کشاندند. آقایان زارع و هاشمی نیز اعلام نظر و سخنانشان در این مورد، توسط همین رسانه‌ها اطلاع رسانی شد. در فرایندهای رسانه‌ای هیچ اشاره‌ای به سوابق مدیریتی و کارشناسی سید مجید حسینی و اظهار نظر دکتر تاجگردون در این خصوص، نکرده است. سید مجید حسینی هیچ گونه سوابق مدیری حتی در کوچکترین بخش جهاد کشاورزی و حتی مراکز خدمات کشاورزی نداشتند و اگر با انتخاب ایشان رونقی در کشاورزی دیده شود (انشا الله) انتخاب ایشان قابل تحسین است و اگر موفقیتی کسب نشود، هیچ اظهار نظری مبنی به رحمایت از ایشان دیده نمی‌شود. به راستی چرا؟! بایک بررسی کوتاه، به چنین نتیجه‌ای می‌رسیم. جواب روشن است. تجربه ثابت کرده است در استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد وقتی گزینه‌های متعددی برای یک پست و مسوولیت هست، با رسانه‌ای کردن و روی زبان انداختن آن گزینه‌ها، به‌جز گزینه مورد نظر، گردانندگان این چرخه، با یک برنامه‌ریزی ساده به هدف خود خواهند رسید.
دکتر تاجگردون در این مورد اعلام نظر نکردند و در اینده هم نخواهند کرد، فرصت را برای نقش نظارتی خود بر مدیران دولتی از خود سلب نمی‌کنند، چرا که از موقعیت خود در برنامه‌ریزی‌های کلان کشور و حساب ویژه‌ای که وزرای محترم دولت روی حرف و یا حتی تماس تلفنی ایشان دارند، بیش از هر کس دیگری اگاه هستند و تصمیم گیری را نه در استان و مشاوره با کارشناسان و متخصصان استانی، بلکه در پایتخت و مدیران ارشد کشور، نهایی می‌کنند.
تاجگردون در تقسیم‌بندی استانی، با مشاوره و انتخاب معاونین محترم استانداری، بازی را به هم زده و در این سال‌ها با هربار حضور در حوزه انتخابیه، جلسات شورای اداری استان را به گچساران کشاندند و با برنامه‌های مشابه، قدرت و نفوذ خود را به رخ رقبای انتخاباتی و همتایان خود در مجلس شورای اسلامی نشان دادند و در این مورد با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها به وضوح و درستی و متبحرانه، شفاف‌سازی و اطلاع رسانی می‌کنند.
این بار نیز گمان می‌شود (بخوانید شایعه شده) دکتر تاجگردون، گزینه مورد نظر خود را برای پست ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، تثبیت کرده و فقط زمان معرفی آنرا به تعویق انداخته است تا افراد و رسانه‌ها تبلیغات و اهمیت این انتصاب را بیش از پیش به نمایش بگذارند و همگان را در انتظار نمایش این موفقیت ترغیب کنند.
این‌ها همه، گمان (بخوانید شایعه) است، ولی اگر در این هفته پیش رو جناب آقای سید مجید حسینی سکاندار ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند، به گمانه‌ها و شایعات بیشتر احترام بگذاریم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
مجید حسینی معاونت جهاد خوزستان را در کارنامه دارد
اسلام علیک یا امام محمد باقر علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون موفقییت وکار در استان را می خواهد آقای تاجگردون از افتخارات ملی ایستخواهشا با احترام ونیکی وبزرگی وافتخار از آن نام ببرید البته احساسم بر این است در انتخاب شخص استاندار اشتباه کرده چون به نظر می رسد زیاد قوی نباشد ولی جدا در معونت اقتصادی اشتباه نکرده چون دکتر گوهرگانی بسیار توانمند است به شخصه گرچه کل روستاشون همشون از آقای تاجگردون پست گرفت ولی وجدانا یک نفر از ابادیشون یک رای به حسن روحانی ندادند ولی شخص دکتر گوهرگانی رای دادولی بقیه روست حتی یک رای به روحانی ندادند که خد رحمت کند پدر ومادر همشونو. خدا قوت حزب الله
جواب رها
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه قومیت گرایی در استان که باز هم از منطقه خاصی از استان مدیر کل انتخاب می شود سهم گچساران حتی مدیریت نفتش هم نشده .
طاهایی
Iran, Islamic Republic of
ایشان هیچگاره معاون جهاد خوزستان نبوده اند. توی این استان حمایت تاجگردون اولویت دارد بر سوابق و رزومه کاری.کاری نمیشه کرد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مهندس علیرضانژاد.....بهترین گزینه
حاج علیخواه
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز معلوم است که بشدت با دکتر تاجگردون و نیروهایش مشکل داری اولا سید مجید حسینی عضو هییت علمی و از نیروهای متخصص در جهاد کشاورزی است ثانیا ایشان بخوبی زیر و بم کشاورزی استان را می شناسد و ضمنا ایشان هم در جهاد و هم در اموزش و پرورش بخوبی با کار اجرایی اشنایی کامل دارد و یقین بدانید ایشان بخوبی این کشتی را هدایت خواهد کرد و ما کارکنان جهاد کشاورزی منتظر قدوم ایشان هستیم ....
رضایی
Iran, Islamic Republic of
معلم حرفه و فن را میخواد بزاره جهاد کشاورزی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فعلا که درنبود نمایندگان قدری مثل آقای موحد وهدایتخواه آقای تاجگردون تواستلن هرچی دلش میخواد انجام میده والبته مطمئنا چرخ همیشه به کام شماها نیست.
همکار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر حسینی از نخبگان استان و صاحب چندین تالیف هست،
انسان خوش فکر و جوانی است که می تواند با برنامه ریزی های دقیقی که دارد سکان سازمان جهاد کشاورزی را به خوبی هدایت کند.

لطفا بیایید به مدیران جوان بیشتر اعتماد کنیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا نیروهای تاجگردون بیشترشون خیلی ضعیف هستند و کسی که یک روز سابقه مدیریتی و تجربه نداره را میخواد مدیرکل کنه
متاسف
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه .فقط از تاجگردون حساب میبرند. دیگر استان . حساب نمیکنند چون بهشان نیاز ندارند. اینکه یک کارمند فاقد هرگونه رزومه اجرائی را بگذارند رئیس چنین سازمانی فقط در ید قدرت.ن بلارقیب است
منتقد
Iran, Islamic Republic of
تنها سید مجید حسینی می تواند کشاورزی استان را نجات دهد.
فرهنگیچرامی
Romania
سلام ظاهرا عدل هاشمی سهی ندارد تنها زورش به حاویدبخت معاون آبخیزداری رسید که دارای تجربه ارزشمندی با ۱۶ سال سابقه معاونت آبخیزداری بود و در سکوت رسانه ای در ۱۴ بهمن او را تغییر داد ایشان در سطح استان رکورد دار مدیریت بود و با ۲۲ مدیر ارشد در مدیریت کار کرد رسانه ها هم هیچ عکس العملی انعکاس ندادند:
چرامی
Romania
سلام ظاهرا عدل هاشمی سهی ندارد تنها زورش به حاویدبخت معاون آبخیزداری رسید که دارای تجربه ارزشمندی با ۱۶ سال سابقه معاونت آبخیزداری بود و در سکوت رسانه ای در ۱۴ بهمن او را تغییر داد ایشان در سطح استان رکورد دار مدیریت بود و با ۲۲ مدیر ارشد در مدیریت کار کرد رسانه ها هم هیچ عکس العملی انعکاس ندادند:
بیطرف استان ک و ب
Iran, Islamic Republic of
جناب علیخواه بطور حتم می دانید که گزینه های زیادی در داخل خود مجموعه سازمان مطرح هستند که رزومه کاری انها با مجید حسینی قابل مقایسه نیست از جمله جناب اقای دکتر آذرفرد که هر سه مقطع تحصیلی ایشان از بهترین دانشگاهای دولتی کشور بوده و در هر سه مقطع دانشجوی نخبه و نمونه بودند که کارهای علمی و تحقیقاتی نامبرده خیلی از حسینی.و صاحب چندین جلد کتاب و مقالات isi است. علاوه بر اینها ایشان ده ساله که مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوده پس از نظر تجربه هم قابل قیاس نیستند. اقای دکتر آذرفر از خانواده معظم شهدا هستند و برای این انقلاب جان دادند ولی دیگران چه. در ضمن گزینه های دیگه اقای علیرضا نژاد و تاج الدینی هم از لحاظ علمی و تجربه کاری هیچ دست کمی از دیگران ندارند و حق انها بیشتر است. منصفانه قضاوت کنید
بیطرف استان ک و ب
Iran, Islamic Republic of
جناب علیخواه ما منتظر قدوم کسی که نوشتید نیستیم بلکه طرفدار این هستیم که سازمان جهاد کشاورزی اسیر بازی های سیاسی نشه و به کشاورز بدبخت و بیچاره ظلم نشه. حداقل اگر می خواهی از نماینده خاص طرفداری کنی اقای شهرام عسکری و علیرضانژاد خیلی از حسینی سرتر هستند چون حداقل تجربه کاری دارند.
کارشناس ناظر تازه استخدام شده
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه تاجگردون هر نیرویی را معرفی میکنه از طرف وزارت جهاد رد میشند چون شرایط و آیتم های مدیریتی را ندارند. حسینی هم رد شده چون هیج سابقه اجرایی و کار در مجموعه جهاد را نداره و در حال حاضر جناب تاج دنبال تایید شهرام عسکری است
محسنیان
Iran, Islamic Republic of
همه مردم استان و کشاورزان تایید ‌می کنند که این جایگاه حق آذرفرد هست و انشای الله به این حق می رسند
مرکز تحقیقات کشاورزی
Iran, Islamic Republic of
کسی که مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس ودکتری را از دانشگاه آزاد میگیره نخبه نیست . چنین کسی اگر نخبه بود در دانشگاه دولتی پذیرفته میشد برادر
شهرستان دنا
Iran, Islamic Republic of
.در مرکز شهرستان دنا نتونسته یه لوله ۶ اینچ را با ۸ اینچ تعویض کنه تا مشکل باغدارا حل بشه، پارسال ۲۲ بهمن جلوی استاندار به کشاورزا قول داد که اعتبارش را هم گرفته و تا عید عوضش می کنه ولی عید امسالم اومد و باغها هم دوباره دچار کم ابی.. توانایی .. در دنا نارضایتی از ایشون زیاده.. هر روز هم ۲ ساعت بیشتر
لیلی
Iran, Islamic Republic of
توی این استان یه تفر حرفش خریدار داره وبقیه کاره ای نیستند. اون یه نفر هم فقط از منطقه خودش نیرو معرفی میکنه. دلم به حال آذر فرد و تاج الدینی و .. میسوزه که خیال میکنند علی آباد شهریه
حق
Iran, Islamic Republic of
کامنت لیلی دکتر آذرفر قابل مقایسه نیست با اینها مشخصه علی آباد شهر باباته
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
بین گزینه ها دکتر آذرفر شایسته تر می باشد دکترای کشاورزی ده سال سابقه مدیریت اگه حق باشه موفق میشه
کارشناس جهاد
Iran, Islamic Republic of
نماینده . را گرفت به دست چه خبره همش باشت تا الان هشت گزینه عوض کرده مگه این پست سند به نامه
م
Iran, Islamic Republic of
کامنت لیلی دلت به حال بوت بسوزه چون علی آباد شهر بوته
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1