تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۳۱۲۴۹۷

جشنواره فیلم کوتاه معضلات اجتماعی «اعتیاد-خشونت» برگزار می‌شود

۰
کبنا ؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در جمع خبرنگاران بیان کرد: جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه کهگیلویه با محوریت معضلات اجتماعی «اعتیاد-خشونت» در قالب مستند و داستانی با حضور ۶ استان (فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، چهارمحال بختیاری، خوزستان) از ۹ تا ۱۱ اسفندماه در دهدشت برگزار می‌شود.
 
به گزارش کبنا از دهدشت، ایرج کاظمی جو عنوان کرد: هیئت بازبین و انتخاب متشکل از ۴ عضو که داورانی با کارنامه درخشان در عرصه فیلم‌سازی دارند تشکیل‌شده تا با دقت نظر آثار برگزیده برای ورود به مرحله بعدی را از بین آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره انتخاب کنند.
 
کاظمی جو بابیان اینکه تاکنون ۸۰ اثر هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است تصریح کرد: برای ورود آثار به مرحله بعد نیز هیئت داوری با ۳ عضو و چهره برجسته، شاخص هنری تشکیل خواهد شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه گفت: روز اول و دوم برگزاری جشنواره به اکران فیلم‌های برگزیده‌شده توسط هیئت بازبین می‌پردازیم و در روز سوم که اختتامیه جشنواره است به تجلیل از برگزیدگان و هیئت داوری می‌پردازیم.
 
کاظمی جو افزود: به علت استقبال شرکت‌کنندگان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۱۷ بهمن‌ماه تمدید شد. وی در پایان مطرح کرد: پس از پایان جشنواره، دبیرخانه جشنواره قصد دارد درزمانی مشخص به اکران آثار برجسته جشنواره در روستاهای آسیب‌پذیر و دیگر شهرهای شهرستان نیز اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1