تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۳۱۲۴۳۶

تجمع کارگران جلوی استاندار و «تاجگردون» / تاجگردون ناراحت شد / آقای دلاویز در حال پیگیری کارتان است

۷
۰
کبنا ؛بیش از ۶۰ کارگر اخراجی شرکت نفت و گاز گچساران برای چندمین بار با تجمع در مقابل ساختمان فرمانداری گچساران، خواستار بازگشت به کار و پرداخت معوقات حقوقی و بیمه خود شدند.
به گزارش کبنا، همزمان با سفر علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان گچساران، عده‌ای از کارگران شرکت نفت که به صورت حجمی از طریق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مشغول به کار شدند، ابتدای اسفند ۹۵ از کار اخراج، و با تجمع مقابل فرمانداری از مسوولان خواستند که وضعیت آنها را مورد رسیدگی قرار دهند.
علت این اقدام اعتراضی اخراج ناگهانی حدود ۶۰ نفر از کارگران حوزه حراست نفت و گازگچساران در سال گذشته عنوان شد و آنان خواستار بازگشت به کار و پرداخت معوقات حقوقی و نیز بیمه خود هستند.
این کارگران معترض پس از تجمع و شنیدن توضیحات جعفر گوهرگانی معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، وقتی قانع نشدند، از  غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواستند که برای آنها کاری انجام دهد و به برای قول‌های عملی نشده مسوولان چاره‌اندیشی کند.

یکی از کارگران اخراجی خطاب به نماینده گچساران و باشت در مجلس، گفت: آقای تاجگردون از اخراج ما یکسال می‌گذرد به جز شخص جنابعالی کسی جوابگوی مشکل ما نبوده است و ما نیز به احترام شما و فرماندار تاکنون هیچ حرکتی خلاف مقررات انجام نداده‌ایم.
وی افزود: ما تنها نامه‌نگاری کرده و ادای حق کرده‌ایم ما را به حق خود برسانید دیگران چون کسی را داشته‌اند، سر کار خود مانده‌اند، اما ما چون کسی را نداشتیم، اکنون بیکار شده‌ایم. ما ۴۸ نفر بودیم که لیست ما به بیش از ۱۰۰ نفر و سپس به ۱۸۰ رسید، ما طلب‌هایی که از شرکت نفت داریم حداقل یک ماه تا دوماه حقوق است، و ما ۴۸ نفر هستیم.
این کارگر معترض تصریح کرد: متاسفانه لیست اضافه شده و کارهای که مسئولین خود می‌خواستند را انجام داده‌اند، متاسفانه شب گذشته کسانی را در مجموعه این شرکت به کار واداشته‌اند، ما مانع نان خوردن کسی نیستیم اما اولویت باید از ما باشد بعد دیگران.
در ادامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت درمجلس نیز در واکنش به این سخنان اظهار داشت: اولاً کار خوبی نکردید که جلوی استاندار تجمع کردید، اما به هرحال اشکال ندارد، من نیز معتقدم این لیست زیاد شده و من نیز همواره این موضوع را بیان کرده‌ام.
وی افزود: روز گذشته از مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران سووال کردم که نیروهای که قرار است جذب شوند، باید از این افراد باشد که وی اظهار کرد به روی چشم و من نیز گفتم چهار نفر از منطقه کمبل در این لیست را جذب کن اگر نیروی دیگری گرفته شود، حق نیست.
تاجگردون تصریح کرد: حالا در هر صورت این کار به دراز کشیده شد، اما در عین حال پرونده شما هفته گذشته توسط آقای دلاویز که تلاش زیادی نیز در این خصوص داشته اند، در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: اصرار ما بر جذب ۷۰ نفر نیروی اولیه است نه ۳۰۰ نفر و از آنها نیز قول گرفتیم که هر نیرویی که قصد اضافه شدن آن را داشته باشند باید از شما باشد این سخن ما با آقایان بود که فکر کنم به آن عمل کنند اما زمان آن مشخص نیست.
















نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز طبیعت
Iran, Islamic Republic of
اینها همه عوارض مدیرکل اقای مظاهری بود ،،،، انشالله خانم نیک مرام اقدام میکنه
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ناراحت شد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
به خدا اینا همه شان با پارتی همین آقای تاجگردون آمدند سر کار . حالا هم خود همین آقا موظف است جوابگویتان باشه.
دوست
Iran, Islamic Republic of
ناراحت شد!!!!! یک .ه.تقصیری هم نداره.خبرازحال .
رها
Iran, Islamic Republic of
اول میشه بگی پارتی اینا کی بوده که بدون آزمون اومدن سر کار آقای تاجگردون
رها
Iran, Islamic Republic of
اول میشه بگی پارتی اینا کی بوده که بدون آزمون اومدن سر کار آقای تاجگردون (من مهندس پالایش دارم حاضرم نگهبانی بدم)
رها
Iran, Islamic Republic of
اول میشه بگی پارتی اینا کی بوده که بدون آزمون اومدن سر کار آقای تاجگردون (من مهندس پالایش دارم حاضرم نگهبانی بدم) ......
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1