تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۱۲۴۱۱

«سیمرغ پروانه‌ها» در شهرهای یاسوج و دهدشت به پرواز در می‌آید

۰
کبنا ؛دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «سیمرغ پروانه‌ها» در بخش کودکان و نوجوانان به پرواز در می‌آید.
به گزارش کبنا، محمدعلی پیرسبزی گفت: جشنواره فیلم فجر امسال با رویکرد جشن انقلاب به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
وی ادامه داد: ۱۸ فیلم در قالب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در دو سینمای فرهنگ و ارشاد مرکز استان (یاسوج) و سینما دهناد (دهدشت) از ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن ماه اکران خواهند شد.
پیرسبزی عنوان کرد: فیلم‌های ویژه کودکان و نوجوانان نیز در جشنواره فیلم فجر به صورت رایگان در سینماهای منتخب یاسوج و دهدشت نمایش داده می‌شود.
این مسئول هنری یادآور شد: در پی اجرای سیاست‌های سازمان سینمایی مبنی بر توجه به سینمای کودک و نوجوان و ایجاد نشاط در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پنج فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در سانس صبح روزهای برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.
وی با بیان اینکه فیلم‌های بخش کودک و نوجوان هر روز از ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح اکران خواهند شد، اضافه کرد: مدارس استان برای استفاده از این برنامه و انجام هماهنگی حضور دانش آموزان خود در سالن سینما، باید از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام کنند.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ابراز داشت: فیلم‌های بخش کودکان در این جشنواره با عنوان «جشن سیمرغ و پروانه‌ها» نمایش داده می‌شود.
شایان ذکر است، جشنواره بین المللی فیلم فجر مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون در دهه فجر هر سال در تهران برگزار و در چند سال اخیر به صورت همزمان در مراکز استان‌ها هم روی پرده سینما می‌رود.
تاکنون ۳۵ دوره از این جشنواره برگزار شده که امسال سی و ششمین دوره این جشنواره است.
این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1