تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۳۱۲۳۱۷

گره کور ترافیک میدان نماز گچساران

۷
۰
کبنا ؛گره ترافیک میدان نماز گچساران به دلیل بی توجهی متولیان امر کور شده و انگار بنای باز شدن ندارد.
تولید ۲۵ درصد نفت و گاز کشور ، تنوع قومیتی و وجود بقعه متبرکه بیبی حکیمه خاتون(س) خواهر امام رضا(ع) در گچساران به محل برای گذر و اسکان مسافران و گردشگران فراوانی در طول سال بوده است.
قرار گرفتن این شهرستان در مسیر بنادر دیلم و گناوه که اکثریت مردم در مرکز استان و سایر شهرهای همجوار برای خریدهای نوروزی به آنجا سفر می‌کنند نیز مزید بر علت افزایش تردد از این شهرستان است.
یکی از میدان‌های پرتردد در شهر گچساران میدان نماز بوده که وجود پایانه مسافربری در نزدیکی این میدان و توقف برخی از خودروها برای خرید از مراکز تجاری موجود و همچنین تردد خودروهای سنگین بدلیل نبود جاده کمربندی تا پلیس راه موجب گره خوردن خودروهای سواری و کامیون‌ها در میدان شده است.
اگرچه میدان‌ها برای هدایت سواره روها ایجاد شده‌اند اما بزرگی ابعاد این میدان و عملکرد چراغ‌های راهنمایی سبب شده تا خودروها پس از طی مسافتی کم، دوباره پشت چراغ قرمز توقف کنند.
دسترسی آسان به معابر و کاهش اتلاف وقت ومصون بودن از حوادث از عمده ترین مباحث شهرسازی و ترافیک است اما باید این را از یاد نبرم که عدم مدیریت در بحث ترافیک موجب نارضایتی شهروندان می‌شود.
یکی از شهروندان گچسارانی به تسنیم می‌گوید: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر از جمله شهرداری و پلیس راهور نسبت به تغییر شکل هندسی این میدان اقدام کرده و برای ساخت جاده کمربندی چاره‌ای بیندیشند.
وی با تاکید بر اینکه در روز ترافیک در میدان نماز بسیاری از مردم را کلافه می‌کند، افزود: هروقت به این میدان می‌آیم کلافه می‌شوم چون باید هر چند متر ترمز بگیرم.
رئیس پلیس راهور شهرستان گچساران در این زمینه گفت: خودروهای سنگین که از مسیرهای بهبهان و بنادر دیلم وگناوه وارد گچساران می‌شوند ابتدا وارد این میدان شده و بعد به سمت میدان فرودگاه از شهرخارج می‌شوند و همین عبور خودروها سبب می‌شود حجم تردد به کندی صورت بگیرد و باعث تصادفات ناشی از انحراف خودرو های سنگین شود.
سرگرد حسینی با بیان اینکه ادامه ساخت جاده کمربندی تا پلیس راه در حال انجام بوده و سازمان‌های متولی پیگیر آن هستند، ادامه داد: بیشترین تخلفات شهرستان ساکن بوده و ناشی از نبود پارکینگاست و مردم ناچار هستند برای پارک خودرو و تامین مایحتاج خود از بازار به صورت غیر قانونی پارک کنند و پلیس هم برای روانسازی ترافیک آنها را اعمال قانون می کند.(تسنیم)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اتفاقا علت اصلی ترافیک چه در مرکز شهر و چه در فلکه الله و چه در فلکه سه راهی مغازه های سر فلکه ها و ماشینهایی که برای خرید از آنها توقف میکنند می باشد
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
پل رو گذر بهترین راه حل هستش با کوچک کردن و یا برداشتن میدان هیچی حل نمیشه فقط پیمانکار آن سود خواهد برد
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
فقط تقاطع غیر همسطح میتونه مشکل گشا باشه از شهرهای بزرگ الگو برداری نمایید
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
مگه میدان سه راهی کوچک شد چه تغیری ایجاد شد چرا بودجه رو بدون کار کارشناسی هدر میدید به شهر های اطراف نگاه کنید چطوری دارن با زدن پل مشکل رو حل میکنن
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
از چند نفر شهر دیده سوال کنید تا ببینید چطوری مشکل میادین رو در شهر میشه حل کرد
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
پل رو گذر فقط یک کلام
ایثار گر
Iran, Islamic Republic of
مگه ما چی کمتر از شهرهای دیگه داریم که اونجا با احداث پل رو گذر مشکلاد ترذفیک رو حل میکنن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1