تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۱۲۲۹۰

به خویشتن باز گردید (به قلم اسماعیل زارعی)

۱
۰
کبنا ؛متن ارسالی
وقتی گورخواب ها را دیدم صبر کردم، آن شب که کانال خواب‌ها را باز هم دیدم و صبر کردم،
اما امشب با دیدن کودکی که در سطل شن و نمک کنار خیابان چمباته زده بود و آرام به خواب رفته بود نتوانستم این بغض را فرو ببرم.
بغضی که نشأت گرفته از مرد تبعیدی انقلاب است و امام و رهبر پابرهنگان و مستضعفان است.
بغضی که امیال امثال قدرت طلبان لیبرالی چون فلان نماینده مجلس نشأت گرفته نمی‌شود که به بهای ملک ری آن چنان محو تماشای صندلی‌ها شوند که فراموش کنند این انقلاب و نظام برآمده از خون‌های ریخته شده همین زنان و مردان کوچه و خیابان‌های پایین شهری است.
من اگر به جای رئیس بودم، کفش‌ها به گردن آویز می‌کردم و اعلام برائت می‌کردم و پشیمانی از طریق لیبرالی خود، چگونه توانستید چشم بر گور خواب‌ها و کانال خواب‌ها سطل خواب‌ها ببندید و بر بودجه‌ای که تاراج بیت المال است رأی مثبت بدهید حال آنکه خود می‌دانستید که انحراف بودجه تا کجا بوده است؟
ملالی نیست که فقر و بیکاری همین جوانان شهرتان را نیز ببینید و خستگی آنان از وعده‌های پوچ توخالی کارخانه لاستیک سبز و یا همین پارک محله‌ی فرسوده را نیز ببینید و شرم کنید؟
حقا که شما محصول تفکر لیبرالی هستید که مسکن مهر مستضعفان را مزخرف و در اوج بحران زلزله مدیریتی پروازی کانادا نشین را بر منصب می‌نشاند.
راستی آقای نماینده، مرادتان در کاخ چندهزارمتری ولنجک است.
آدرس کاخ حضرتعالی در کدام محله و خیابان بالاشهر فرمانیه یا کامرانیه و جردن و شمیران است؟
مطمئن هستم که چالاکی‌تان در قبال دفاع از خسارت محض برجام بی نتیجه نبوده است و حتماً شما نیز بهره‌های وافری از این هیچ برده‌اید.
اما چه کنیم که هم شما و دولت محبوبتان که در شب‌های انتخابات برای آن سینه چاک می‌دادید هیچ توجه به حضرت امام نداشته و ندارد اگر داشت آویزه گوش می‌کردید که حضرت روح الله فرمود: آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه‌ی دولت و ملت را بخوانیم. آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته، از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می‌شود. آن روزی که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند خدای نخواسته، و از این خوی ارزنده کوخ نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم
امشب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاممان دوباره تلخ شد و شیرینی بازگشت حضرت روح الله به وطن زهری بود از جنس همان کاسه زهری که امام مستضعفان نوشید و ما نیز همراه مراد دلمان پیرجماران فاتحه شما و این گونه دولتمردان را خواندیم.
اما شما نیز به یاد داشته باشید که امام روح الله فرمود: از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید.
شما نیز بر حذر باشید و بدانید که این مرام و مسلکی که در پیش گرفته‌اید بئس المصیر و خسرالدنیا و الآخره است هرچند چندصباحی خدم و حشم شما را احاطه کرده و شاید خود را فراموش کنید
برادرانه می‌خواهم به خویشتن بازگردید به راه امام و انقلاب
که فرمود:
منظره مجلس یک منظره صالح باشد، که مردم وقتی که این منظره را دیدند بگویند چه کار خوبی کردیم که یک همچو اشخاص صحیح را در مجلس بردیم. و یک وقت - خدای نخواسته - طوری نباشد که مردم پشیمان بشوند از رأیی که داده‌اند.
----------------------
اسماعیل زارعی
-----------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خداوند بزرگ امام امت را رحمت کند. متن خوبی است ،انشاالله اویزه گوش همه ماها باشد ،خدا نیاورد روزی را که مااز رفتار وگفتار ان پیر مراد فاصله بگیریم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1