تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۳۱۲۲۴۲

سرپرست معاون فنی و نظارت راهداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۲
۰
کبنا ؛مراسم معارفه معاون فنی و نظارت راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و جمعی از پرسنل در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش کبنا، در ابتدای این مراسم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت وجود یک هماهنگ‌کنندهٔ توانمند در پست معاونت فنی و نظارت اظهار کرد: با توجه به بلاتصدی بودن معاون فنی و نظارت در این اداره کل برآن شدیم تا فردی توانمند و با تجربه و دارای سلامت کاری و اخلاقی را در این پست منصوب کنیم.
خوان پایه در ادامه افزود: برای ایجاد هارمونی و هماهنگی و نظارت مناسب در تسریع روند اجرای پروژه‌های این حوزه به این جمع بندی رسیدیم که از تجارب و دانش جناب آقای مهندس مهدی نوری پور در این حوزه بهره ببریم تا پروژه‌های عمرانی در این بخش با کیفیت بهتر و مطلوب تری با توجه به دورنمای هدف‌ها و اولویت‌های ترسیم شده انجام شود.
در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان منصوب می‌گردید.
شایان ذکر است نوری پور سوابقی از جمله: بازبین فنی، بازرس فنی و رییس اداره ماشین آلات اداره کل راه و ترابری سابق و راه و شهرسازی استان، مدیر پروژه‌های امانی اداره نگهداری راه‌های روستایی راه و شهرسازی، مسئول جذب مشارکت‌های مردمی راه و شهرسازی و جانشین مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان و رییس نگهداری راههای روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان را در کارنامه کاری و اجرایی خود دارد.
نوری پور دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک، لیسانس مهندس عمران و فوق لیسانس برنامه ریزی شهری می‌باشد. وی در حال حاضر با حفظ سمت سرپرستی اداره نگهداری ابنیه فنی راههای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به معاونت فنی و نظارت این اداره کل منصوب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای خانپایه .رو بفرستین آبدارخانه راهدارخانه دیشموک
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نصیری
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1