تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۱۲۰۹۵

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج / زارعی: باید از تمام تریبون‌ها فریاد همبستگی سر زده شود

۲
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا با اشاره به شرایط خاص جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید از تمام تریبون‌های نظام مقدس اسلامی فریاد وحدت و همبستگی زده شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز همزمان با سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی آئین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای یاسوج با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در آئین نماینده بویراحمد و دنا، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز یاسوج، فرماندار بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، جانشین سپاه فتح، و جمعی از مسوولان حضور داشتند.
سرهنگ انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن خیرمقدم  به حاضرین، اظهار کرد: ما امروز در این مکان مقدس جمع شده‌ایم که ضمن میثاق مجدد با شهدا و امام شهدا، به آن‌ها بگوییم، در راهی که شماها پا گذاشتید و ایستادگی کردید، ما نیز استوار می‌مانیم.
در ادامه غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این آئین با اشاره به جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمر هزاران خون شهید است که امروز بعد از این همه دشمنی‌ها از سوی مخالفان و بدخواهان نظام همواره پله‌های ترقی را پشت سرگذاشتیم.
وی در ادامه به شرایط خاص امروز نظام جمهوری اسلامی استان در عرصه جهانی اشاره کرد و افزود: شرایط انقلاب اسلامی ایران به گونه‌ای است که از همه تریبون‌های این نظام باید فریاد همبستگی، برادری و وحدت فریاد زده شود. چرا که دشمنان این مرز و بوم منتظر هستند تا از کوچکترین دو دستگی و چند صدایی و اختلاف نهایت سوء استفاده را ببرد.
نماینده بویراحمد و دنا گفت: باید تا آنجایی که می‌توانیم بر وحدت و همبستگی تاکید کنیم.
زارعی در ادامه به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در کنار این همه دشمنی گسترده، دشمنان انقلاب اسلامی، می‌بینیم که چه پیشرفت‌هایی حاصل شده است که این موفقیت‌ها خشم دشمنان را بیشتر کرده است.
وی در ادامه افزود: تبعیض و نابرابری‌ها باید در جامعه اسلامی از بین برود و همه مناطق و مردم باید یکسان و بر اساس عدالت اجتماعی از برکات انقلاب اسلامی بهره‌مند شوند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با این بذر فامیل بازی و انحصار طلبی که در ادارات و سازمانها نهادینه کرده ای انتظار همبستگی و وحدت و برادری هم داری ؟!!!
شهر وند
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برسی شهیا نیروی قوی وهمیشه آماده در خط مقدم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1