تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۱۱۹۳۷

اسکان در آبشار یاسوج ممنوع شد / مصوباتی که خاک می‌خورند

۱
۰
کبنا ؛سرپرست فرمانداری بویراحمد گفت: طبق مصوبات گذشته اسکان در آبشار یاسوج برای ایام نوروز ممنوع شده است.
به گزارش کبنا، امروز جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد به ریاست سرپرست فرمانداری بویراحمد در محل فرمانداری برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این جلسه با بیان اینکه شهرستان بویراحمد مقصد گردشگری جنوب کشور محسوب میشود، گفت: عمده مصوبات ستاد خدمات سفر استان مربوط به شهرستان بویراحمد است.
کناری گفت: خدمات سفر مربوط به ایام تابستان یا تعطیلات نوروز نیست و در طول سال همواره شهرستان بویراحمد میزبان مسافران وگردشگران بوده است.
رئیس ستاد خدمات سفر بویراحمد هدف از برگزاری این جلسه را معرفی اعضا وارکان ستاد مرکزی هماهنگی،همچنین تبیین شرح وظایف کمیته های تخصصی تابعه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان و بررسی مسائل ومشکلات سنوات گذشته عنوان کرد.
کناری با اشاره به کمیته های ستاد خدمات سفر استانی گفت: کمیته های ده گانه شامل کمیته خدمات حمل ونقل، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته انتظامی، امنیتی وترافیک شهری، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری ها، کمیته برنامه ریزی وآمار، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته نظارت وتنظیم بازار، کمیته ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات، کمیته خدمات بهداشتی،سلامت ومحیط زیست، کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، امور فرهنگی وفضای مجازی در سطح شهرستان بویراحمد نیز تشکیل شد.
وی تصریح کرد: ادارات و روسای کمیته ها آمادگی لازم را جهت هماهنگی و انسجام در ارائه‌ی خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران داشته باشند.
فرماندار بویراحمد گفت: نشست گذشته خدمات سفر افزون بر ۸۰ مصوبه داشت که برخی از مصوبات عملی شدند و برخی دیگر از جمله تامین روشنایی پارک اسکان یاسوج، تکمیل جاده هتل آزادی، ساماندهی وانت بارهای میوه فروش و پاکسازی مناطق گردشگری از زباله انجام نگرفته است.
سرپرست فرمانداری بویراحمد بیان کرد: بسیاری از مکان‌های گردشگری در محاصره زباله‌ها قرار دارند که شهرداری یاسوج نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی زباله در مکان‌های گردشگری و همچنین منطقه دوپشته دشت‌روم اقدام کند.

وی در ادامه به عمده مشکلات در شهر یاسوج اشاره کرد و با انتقاد از سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: عمده مشکل در شهر یاسوج کیفیت نان است و فعلا فقط از صنعت و معدن خواهش می‌کنیم که به این مورد رسیدگی کند هر چند که در نشست حضور ندارند.

این مسؤول با بیان اینکه از ۲۰ اسفند هرگونه حفاری در شهرستان بویراحمد ممنوع است، گفت: دستگاه‌ها تا قبل از این تاریخ پروژه‌های خود را انجام دهند.

کناری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تسهیلات روستایی و عشایری تا سقف دو میلیارد تومان با بهره ۶ درصدی به استان اختصاص داده شده اما اعتبارات اشتغال و گردشگری در روستاها مورد استقبال مردم قرار نگرفته است.

سرپرست فرمانداری بویراحمد تصریح کرد: با توجه به مصوبات گذشته اسکان در آبشار یاسوج برای ایام نوروز ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رسول.ا
Iran, Islamic Republic of
صنعت توریسم و گردشگری کمک بزرگی به رفع بی کاری خصوصا تابستونه
مرهبا به این نگاه فرماندار
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1