تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۳۱۱۹۳۲

دعوت از ووشوکاران کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات تیم ملی/ حمایت فدراسیون از ژیمناستیک استان

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
پایان تلاش سانداکاران کشور با قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد/ دعوت از پنج ووشوکار کهگیلویه و بویراحمدی برای مسابقات تیم ملی در برزیل
رئیس هیئت ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی تیم اعزامی ووشو این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی برای مسابقات برزیل خبرداد.
" حجت اله امیری " در حاشیه بازدید از تمرینات ورزشی باشگاه ذوالفقار علی (ع) یاسوج گفت: رقابت های ووشوی قهرمانی رده های سنی کشور در بخش ساندا با قهرمانی تیم کهگلیویه و بویراحمد در مجموع دو رده سنی نوجوانان و جوانان همراه شد.
وی افزود: این مسابقات روز دوشنبه هفته جاری به میزبانی هیات ووشوی استان خراسان رضوی در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز به کار کرد و تا عصر جمعه ادامه دارد که طی آن تالوکاران و سانداکاران تمامی استان های کشور به رقابت می پردازند.
رئیس هیئت ووشو استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح مبارزات صورت گرفته ووشوکاران این استان برای کسب مقام اول این مسابقات،  اظهارداشت: پیکارهای بخش ساندا در دو بخش نوجوانان و جوانان به پایان رسید که کهگیلویه بویراحمد با چهار مدال طلا و یک نقره به عنوان نخست رسید.
امیری گفت: مازندران با سه طلا، یک نقره و ۲ برنز دوم شد و سیستان و بلوچستان با یک مدال طلا و ۲ برنز به عنوان سومی دست یافت.
وی افزود:‌مسابقات تالو (اجرای فرم) نیز روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۱۱ الی ۱۳ بهمن ماه) انجام و تالوکاران رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مجموع ۳۶۰ فرم اجرا خواهند کرد.
امیری خاطرنشان کرد: نفرات برتر این رقابت ها، مجوز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی ووشوی جوانان ایران را کسب می کنند.
رئیس هیئت ووشوی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان طی روزهای ۲۰ الی ۲۷ تیرماه سال ۹۷ در برازیلیا پایتخت برزیل برگزار خواهد شد.
امیری، ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد که توانستند مدال های رنگین این دوره از مسابقات ووشو کشور را کسب کنند " فرزاد مسعود کیش " در رده نوجوانان در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم، " اشکان امیدوار "  در رده سنی جوانان در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، " علی افشانی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم " ، " محمد پرواز در  وزن منهای ۵۶ کیلوگرم و " آریا اکبری " در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم برشمرد.
وی گفت: شش ورزشکار ووشو در رده های نوجوانان و جوانان از استان کهگیلویه و بویراحمد به این مسابقات اعزام که از این تعداد چهار ورزشکار موفق به کسب مدال طلا و یک نفر موفق به کسب مدال نقره شدند.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279788/photo_2018-01-31_09-28-01.jpgآرزوی ژیمناست‌های استان تحقق یافت/ حمایت مدیر کل و فدراسیون از ژیمناستیک کهگیلویه وبویراحمد
رئیس هیات ژیمناستیک استان گفت: با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان و ریاست فدراسیون ژیمناستیک کشور، ورزشکاران هیات ژیمناستیک استان صاحب بزرگ‌ترین چاله ابراستاندارد ایران شدند.
رئیس هیات ژیمناستیک استان از حمایت مدیر کل ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون از این هیات خبر داد.
آرش محمدی با بیان این خبر  گفت: با عقد تفاهم نامه بین مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد و ریاست فدراسیون کشور زهرا اینچه درگاهی سالن ژیمناستیک استان به چاله ابرابر استاندارد مجهز شد.
محمدی افزود: در این تفاهم نامه ذکر شد با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون ژیمناستیک کشور نسبت به خرید و نصب چاله ابر سالن اختصاصی ژیمناستیک استان به مبلغ ۵۰ میلیون تومان همکاری شود.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279689/photo_2018-01-31_08-38-54.jpg نمایندگان فوتسال استان کهگیلویه وبویراحمد میزبان حریفان هستد
در هفتهٔ چهارم دور رفت مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، نمایندگان فوتسال استان به مصاف هم می‌روند.
در چارچوب مسابقات فوتسال دسته دوم باشگاه‌های کشور روز جمعه ۱۳ بهمن ماه دو نماینده استان به مصاف حریفان خود تیم‌های اقلید فارس و ایرالکو اراک می‌رود.
در شهر گچساران تیم صدرنشین ماهان گچساران در سالن پد خندق میزبان اقلید فارس است و در شهر دهدشت و سالن باهنر تیم مارون این شهر پذیرای ایرالکو اراک می‌رود.
 
 بازدید مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از چمن مصنوعی بهمئی
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از چمن در دست احداث شهرستان بهمئی بازدید کرد.
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279644/IMG_6915.JPGدر این بازدید که با حضور علوی مدیر کل، بیوگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی، زارعی رئیس گروه ورزش قهرمانی و نصیریان ناظر طرح‌های عمرانی ورزش استان انجام شد، مدیر کل و همراهان از روند احداث چمن مصنوعی شهر لیکک بازدید کرد.
چمن مصنوعی شهر لیکک با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر در دست احداث می‌باشد.
این پروژه ورزشی در سال ۱۳۹۶ شروع و در صورت تأمین اعتبار در بهار سال ۱۳۹۷ افتتاح خواهد شد.
پروژه ورزشی چمن مصنوعی شهر لیکک از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در دست احداث می‌باشد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
علوی مدیر کل ورزش وجوانان استان دراین بازدید ازحمایتهای هاشمی پورنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت‌های عمرانی شهرستان لیکک تقدیر کرد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279558/photo_2018-01-30_15-37-39.jpgکلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان در حال برگزاریست
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گفت: کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان در یاسوج در حال برگزاریست.
کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان در یاسوج در حال برگزاریست.
محمد علی رهامی رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان با بیان این خبر در  گفت: کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان از روز شنبه ۷ بهمن ماه به مدت یک هفته در شهر یاسوج در حال برگزاریست.
رهامی افزود: در این کلاس ۳۵ نفر از بانوان از استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد حضور دارند و به صورت تئوری و عملی زیر نظر مریم فرامرزیان مدرس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با آخرین تکنیک‌های فردی و تاکتیک‌های تیمی این رشته آشنا خواهند شد.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان تصریح کرد: این کلاس بمدت ۶۰ ساعت صبح و عصر در سالن کوثر مجموعه بانوان شهر یاسوج در حال برگزاریست.
این مقام مسئول هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران دانست و ادامه داد: در پایان این کلاس از شرکت کنندگان امتحانات تئوری و عملی بعمل خواهد آمد.
این دوره زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان بویراحمد در حال برگزاریست.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279556/IMG_6838.JPGاولویت ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد،" قهرمانان و بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی" است/ از تکواندو انتظارات بیشتری دارم.
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با رئیس و اعضای هیات تکواندو استان گفت: اولویت ورزش و جوانان استان قهرمانان و بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی است.
اولویت ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، قهرمانان وبازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی است.
جلسه رئیس و اعضای هیات تکواندو استان با مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین ورزش برگزار شد.
حمید پرهیزگار رئیس هیات تکواندو در این نشست از حمایت‌های ورزش و جوانان از این رشته تقدیر کرد و اظهار داشت: متاسفانه بدلیل عدم حامی و اسپانسر در لیگ باشگاه‌های کشوری حضور نداریم.
پرهیزگار خواستار حمایت مسئولین استانی از این رشته المپیکی و واگذاری خانه تکواندو به هیات تکواندو شد.
رئیس هیات تکواندو استان کمبود تاتامی و نبود سیستم الکترونیکی در داوری این رشته را یاد آور شد و بیان داشت: برای خرید و نصب سیستم الکترونیکی داوری به ۲۰ میلیون تومان نیاز است.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از حضور رئیس و اعضای هیات استان در این نشست تقدیر کرد و از کمبود اعتبارات، نبود حامی مالی و اسپانسر در ورزش استان ابراز گلایه کرد.
علوی خصوصی سازی در ورزش و دولت را یاد آور شد و از حمایت دولت دوازدهم از دستگاه ورزش خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان از عدم برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی در رشته تکواندو ابراز نگرانی و گلایه کرد و خواستار تعامل بیشتر هیات با اداره کل و فدراسیون تکواندو شد.
این مقام مسئول از حمایت مدیر کل صدا وسیمای مرکز استان در توسعه ورزش و پخش برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزونی تقدیر کرد و بیان داشت: از تکواندو استان انتظارات بیشتری دارم.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان "رشته تکواندو را فاقد قهرمان و ملی پوش ذکر کرد و خواستار توجه به بخش استعداد یابی، آموزش، توسعه زیر ساخت‌ها و برنامه ریزی برای رشد و اعتلای این در استان و کشور شد.
وی در ادامه مطرح کرد: در جلسه شورای اداری استان مقرر گردید ادارات و نهادهای استانی در خصوص پوشش قرار دادن قهرمانان و ملی پوشان با اداره کل ورزش و جوانان همکاری کنند، ولی بدلیل مشکلات مالی این امر هنوز مهیا نشده است.
علوی، اولویت دستگاه ورزش را قهرمانان و بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی ذکر کرد و بیان داشت: ایجاد انگیزه، شور و نشاط در بین قهرمانان از برنامه‌های مهم ورزش و جوانان است و این مهم بدون حمایت مادی و معنوی مسئولین استانی و کشوری امکان پذیر نیست.
این مقام مسئول نبود خوابگاه را از معضلات ورزش استان در میزبانی مسابقات استانی و کشوری بیان کرد و ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین وزارت ورزش و جوانان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ دو میلیارد و هشت صد میلیون تومان برای تکمیل هتل ورزش خبر داد.
در این نشست مسئولین کمیته‌های مختلف این هیات به تشریح برنامه‌ها، عملکرد و مشکلات موجود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر از این رشته شدند.
نبود خوابگاه برای برگزاری میزبانی مسابقات استانی و کشوری، تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات تکواندو، حمایت مادی و معنوی از باشگاه‌های تکواندو و توجه رسانه ملی و مطبوعات به رشته تکواندو از مهم‌ترین مباحث مطرح شده اعضای کمیته‌ها در این نشست بود.
خرید سیستم الکترونیکی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279433/photo_2018-01-30_11-03-09.jpg بانوان گچساران میزبان شهید چمران لارستان است
در هفتهٔ سیزدهم و برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور، تیم نفت و گاز گچساران مهمان تیم شهید چمران لارستان است.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه ۱۳ بهمن با ۳ دیدار پیگیری می‌شود.
از هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران میزبان شهید چمران لارستان است.
تیم تاسیسات دریایی تهران به مصاف شهرداری شاهین شهر می‌رود ودر اصفهان تیم هیات هندبال این شهر پذیرای بهمن بهبهان خواهد بود.
در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان تیم‌های نفت و گاز گچساران، تاسیسات دریایی و شهید چمران لارستان در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
برنامه کامل دیدارهای هفته سیزدهم جمعه ۱۳ بهمن ساعت ۱۰ صبح:
شهرداری شاهین شهر - تاسیسات دریایی تهران
هیات هندبال اصفهان - بهمن بهبهان
نفت و گاز گچساران - شهید چمران لارستان
تیم هیات هندبال کردستان در این هفته استراحت دارد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279380/IMG_6824.JPG گسترش زیر ساخت‌های ورزش اسکیت / نگاه ویژه به قهرمانان و ملی پوش
در جلسه رئیس و اعضای هیات اسکیت استان با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برتوسعه و گسترش زیر ساخت‌های ورزش اسکیت و نگاه ویژه به قهرمانان و ملی پوشان این رشته تاکید شد.
در جلسه مدیر کل با هیات اسکیت استان بر توسعه زیر ساخت‌ها و نگاه ویژه به قهرمانان و ملی پوشان تاکید شد
در این جلسه که با حضور علوی مدیر کل، حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، زارعی رئیس گروه ورزش قهرمانی و رئیس و اعضای هیات اسکیت استان در محل دفتر مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد، بهرامی رئیس هیات اسکیت استان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و پیگیری‌های مدیر کل ورزش و جوانان، از حضور ۵ ملی این هیات در تیم ملی رول بال اسکیت بانوان کشور خبر داد.
آرش بهرامی توسعه رشته اسکیت را یکی از اهداف خود ذکر کرد و اظهار داشت: پتانسیل خوبی در این رشته در استان وجود دارد و سعی خواهیم داشت با حمایت مدیر کل و شهرداری یاسوج در جهت ارتقای زیر ساخت این رشته گام‌های مهمی برداریم.
بهرامی از تشکیل هیات رئیسه این هیات، برگزاری همایش اسکیت بازان در دهه فجر و برگزاری مجمع سالیانه این هیات خبر داد و افزود: با هماهنگی فدراسیون اسکیت کشور میزبان مسابقات اسکیت باشگاه‌های کشور خواهیم بود.
رئیس هیات اسکیت استان از تعامل این هیات با باشگاه نفت و گاز گچساران خبر داد و خواستار حمایت مادی و معنوی در جهت ارتقای سطح جایگاه این هیات در کشور شد.
وی در ادامه نبود پیست استاندارد را مهم‌ترین مشکل و معضل این رشته برشمرد و خواستار اختصاص دفتر هیات و تجهیرات ادارای شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از زحمات این هیات در ارتقای جایگاه ورزش اسکیت و رول بال استان درکشور تقدیر کرد و خواستار توجه ویژه به ورزش اسکیت بانوان شد.
علوی بر گسترش زیر ساخت‌های عمرانی و اداری این رشته و توجه ویژه به ملی پوشان تاکید کرد و از کمبود اعتبار برای ساخت پیست اسکیت خبر داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستار تعامل بیشتر با شهرداری یاسوج در جهت رشد و ارتقای زیر ساخت عمرانی در این رشته شد و از توجه و حمایت‌های شهرداری باشت در توسعه این رشته تقدیر کرد.
وی در ادامه از حمایت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت تقدیر کرد و از اختصاص مبلغ دومیلیون و ۵۰۰ هزار تومانی تومانی به این هیات خبر داد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279227/photo_2018-01-29_16-11-50.jpg درخشش بانوان روستایی و عشایری کهگیلویه وبویراحمد در مسابقات برای تونیک منطقه ای کشور
رئیس هیات روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان از کسب یک مقام اولی و دو سومی بانوان استان در رقابت‌های برای تونیک بانوان منطقه ای کشور خبر داد.
تیم برای تونیک بانوان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت‌های قهرمانی کشور خوش درخشید.
رحمان همت پور رئیس هیات روستایی و عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان با بیان این خبر افزود: رقابت‌های برای تونیک بانوان منطقه ای کشور به میزبانی استان خوزستان در شهر اهواز برگزار شد.
همت پور افزود: در این مسابقات که با حضور بانوان استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد و دو تیم الف و ب خوزستان برگزار شد، تیم بانوان استان در رشته لی لی توسط عاطفه ظهرابی به مقام نخست دست یافت و در انفرادی آزاد برای تونیک توسط زیبا رشیدی به مقام سوم رسید.
رئیس هیات روستایی و عشایری استان اضافه کرد: در این مسابقات و در رشته دارت، عاطفه ظهرابی مقام سوم را کسب کرد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279151/k.jpg در دومین شب مسابقات فوتسال دهه فجر در یاسوج شش بازی دیگر برگزار شد
در دومین شب رقابت‌های فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر، شش بازی دیگر در یاسوج برگزار شد.
در دومین شب رقابت‌های فوتسال جام دهه فجر، شش بازی دیگر برگزار شد.
در این رقابت‌ها ۳۲ تیم حضور دارند و در هشت گروه چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند.
در دومین شب این مسابقات شش بازی دیگر در سالن شهرداری یاسوج برگزار شد و این نتایج بدست آمد:
تیم مقاومت با نتیجه ۷ بر ۱ تیم شهرداری الف را شکست داد.
تام با نتیجه ۳ بر ۲ بر تیم لبنیات رومینا پیروز شد.
شهید هادی دریک بازی پر گل و با نتیجه ۹ بر ۳ بر تیم تیم ستارگان سرفاریاب غلبه کرد.
دیدار دو تیم شهید نجفی با فجر یاسوج و سایپا با شهرداری ب با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و دو تیم شهدای موگر و لوازم خانگی رضا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279214/IMG_6806.JPG انسجام و یک دلی در ورزش بزرگ‌ترین سرمایه است
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با اعضای هیات کوهنوردی استان گفت: انسجام و یک دلی در ورزش "بزرگ‌ترین سرمایه "است.
انسجام و یک دلی بزرگ‌ترین سرمایه ورزش استان است.
جلسه اعضای هیات کوهنوردی استان با علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، زارعی مسئول ورزش قهرمانی برگزار شد.
محمود قلی پور رئیس هیات کوهنوردی استان در این نشست که در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مدیر کل، از ساماندهی باشگاه‌های کوهنوردی استان در این مدت خبر داد.
قلی پور بر اصل آموزش در این رشته تاکید و از کمبود اعتبارات در این ورزش استان ابراز گلایه و نگرانی کرد و خواستار حمایت مسئولین استانی و کشوری از ورزش شد.
رئیس هیات کوهنوردی استان بر مجوز شدن باشگاه‌های کوهنوردی استان تاکید کرد و از برگزاری دوره‌های آموزشی بولدرینگ، سرعت در شهرهای سی سخت و گچساران در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد.
این مقام مسئول برگزاری مسابقات دو نیمه استفامت و استقامت کوهستان در اسفندماه در منطقه شل دان شهر باشت یکی از برنامه‌های این هیات تا پایان سال ذکر کرد و افزود: این رقابت‌ها با شرکت ۴۰ نفر از دوندگان استان و در مسافت ۱۲ کیلو متربرگزار خواهد شد.
وی در ادامه برگزاری همایش کوه نوردی با خانواده در شهرهای استان و صعود استانی به قله حوض دال و بیژن را از دیگر برنامه‌های هیات کوهنوردی استان برشمرد و خواستار حمایت بیشتر ورزش و جوانان از این هیات شد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان نیز از انتظارات اداره کل و جامعه ورزش از این رشته در استان خبر داد و خواستار اولویت بندی کارهای مدیریتی در ساماندهی به وضعیت این هیات شد.
علوی افزود: آگه در کارهای ورزشی علم و تجربه در کنار هم نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد، خواستار توجه به اصل آموزش، فرهنگ سازی و حفظ منشأ پهلوانی و احترام پیشکسوتان شد.
مدیر کل ورزش و جوانان کمبود و عدم اعتباردر حوزه ورزش را یاد آور شد و خواستار برنامه ریزی، حمایت قهرمانان و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی در رشته کوهنوردی شد.
این مقام مسئول قانونمندی هیات های ورزشی، حضور بخش خصوصی و علمی کردن ورزش را از دیگر مباحث مهم و قابل ذکر عنوان کرد و خواستار توجه و نظارت و برخورد با باشگاه‌های فاقد مجوز در رشته کوهنوردی شد
علوی بیان داشت: ورزش آبستن حوادث است و در این خصوص نباید اجازه فعالیت به باشگاه‌های مجوز در این رشته داده شود و سعی خواهیم داشت با انعقاد تفاهمنامه با نیروی انتظامی استان در جهت ساماندهی صعودهای کوهستانی تلاش کنیم.
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان "انسجام و یک دلی را بزرگ‌ترین سرمایه ورزش دانست و خواستار اطلاع رسانی قبل از صعودها، تعامل هیات با فدراسیون، سازماندهی هیات های کوهنوردی استان شد و از حمایت مادی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان از این رشته خبر داد و خواستار برگزاری مطلوب مسابقات دو صحرانوردی کوهستان شد.
در این نشست توسط مسئولین کمیته‌های مختلف هیات استان مسائل و مشکلات مطرح شد که توسط رئیس هیات استان و مدیر کل ورزش و جوانان توضیحات و راهنمایی‌های لازم ارائه شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279221/IMG_6870.JPGتصمیمات خوبی برای ورزش شهرستان بهمئی گرفته شد/ ارتقای نمایندگی ورزش بهمئی به اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان بهمئی از اتخاذ تصمیمات خوب برای توسعه ورزش این شهرستان خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان کشور، نمایندگی ورزش و جوانان بهمئی به اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی ارتقاء یافت.
سید محمدتقی علوی به همراه زارعی رئیس گروه قهرمانی، قنبرزاده مسئول روابط عمومی و نصیریان ناظر طرح‌های عمرانی اداره کل ورزش و جوانان با فرماندارو امام جمعه بهمئی دیدار کردند.
علوی در این دیدار با اشاره به مشکلات برق مجموعه تربیت بدنی شهر لیکک، قطع و وصل مداوم آن و بدهی ۲۷ میلیون تومانی این مجموعه به اداره برق، گفت: تنها در استان کهگیلویه و بویراحمد این همه مشکلات بدهی قبوض مصرفی در اماکن ورزشی داریم.
وی خاطرنشان کرد: باید جوانان در محیط‌های ورزشی تربیت شوند تا آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد.
علوی افزود: از ابتدای ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال اجرای برنامه‌های شاخص و بزرگ ورزشی برای استان بودم اما زیر ساخت‌های ورزشی استان برای اجرای برنامه‌های متفاوت و شاخص مهیا نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: بنده از ابتدای ورود به اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد میراث دار بدهی‌های مدیران قبلی بودم.
علوی با اشاره به ماهیت اجتماعی و فرهنگی ورزش، تصریح کرد: نباید جلوی فعالیت‌های ورزشی را به خاطر مطالبات بگیریم، هر چند ادارات دیگر هم حق دارند مطالبات خود را وصول کنند، اما باید برای حل این مشکل راه حلی منطقی پیش بگیریم.
فرماندار بهمئی در این نشست با اشاره به اینکه مشکل برق مجموعه ورزشی شهر لیکک تنها در مرکز استان و با تصمیم مسئولان استانی برطرف می‌شود، از مدیرکل ورزش و جوانان خواست نشستی در این زمینه با مدیرعامل برق استان داشته باشد.
علوی با بیان اینکه در صورت تعدیل بدهی و لحاظ کردن خاموشی برخی ساعت برق دیماند، توان پرداخت تا مبلغ ۱۵ میلیون تومان هزینه برق مجموعه را داریم.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مسئولان شهرستانی خواست برای تعدیل هزینه‌ها نامه ای با مستندات کارشناسی به اداره کل ارسال کنند تا این مشکل را با مسئولان استانی حل کند.
علوی با گلایه از قطعی مداوم برق مجموعه تربیت بدنی شهر لیکک، افزود: اگر دو اداره مشکل دارند نباید مردم متضرر شوند.
وی تصریح کرد: در شرایطی که بنده دنبال احداث و توسعه پروژه‌های ورزشی شهرستان بهمئی هستم اما مسئولان اینجا دلسوزی لازم را برای ورزش ندارند و به قول معروف: یک سوزن به خودتان بزنید، یک جوالدوز به دیگران.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از ابتدای ورود به استان با درخواست مستقل شدن اداره ورزش و جوانان بهمئی توسط مسئولان، به آن‌ها قول دادم که نهایت تلاشم را در این راستا داشته باشم.
علوی افزود: در دیدار اخیری که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشتم، این مجوز را گرفتم که نمایندگی را از سر در اداره ورزش و جوانان شهرستان حذف کنیم و این اداره از نمایندگی خارج شود.
وی با اشاره به لزوم طی شدن روال اداری برای استقلال کامل این اداره گفت: چارت تشکیلاتی با طی کردن روال اداری و بکارگیری نیرو توسط آگهی‌های استخدامی قانونی تکمیل می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست از کلک زنی زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستای آب الوان به پیشنهاد مسئولان شهرستان خبر داد.
امام جمعه شهر لیکک در این نشست از مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا یکبار برای همیشه مشکل بدهی اداره ورزش و جوانان بهمئی به اداره برق را حل کند، گفت: ورزش بهمئی از زمان ۴ فرماندار با همین مشکلات حامل‌های انرژی مواجه است که انتظار داریم برای حل آن فکر اساسی تر شود.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد: باید در بحث قرارداها یک ضمانت اجرایی قوی در نظر بگیریم تا مستجران اماکن ورزشی با رعایت قوانین بدهی‌های خود را پرداخت کنند تا هم ورزش آسیب نبیند و هم واحد حقوقی اداره کل درگیر این موضوعات نشود.
افروغی در ادامه گفت: جوانان بهمئی در ورزش‌های فردی استعداد بالایی دارند و خیلی از قهرمانان استان‌ها و شهرستان‌های همجوار از بهمئی هستند که اگر در این زمینه سیاست گذاری دقیق شود این افراد با مدال آوری در مسابقات ملی و بین المللی به آبرویی برای استان تبدیل می‌شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پایان سخنان خود از تلاش برای علمی کردن ورزش در استان با تأسیس دانشگاه علمی - کاربردی ورزش در یاسوج و برگزاری مسابقه‌های بزرگ همگانی در رده‌های سنی مختلف در آینده نزدیک خبر داد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279003/420.jpg ۱۴۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در دهه فجر در استان برگزار می‌شود
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گفت:۱۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر امسال در استان برگزار می‌شود.
مشاور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با بیان این خبر ضمن گرامیداشت ۳۹ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از اجراء و برگزاری ۱۴۰ برنامه متنوع فرهنگی ورزشی در دهه فجر خبر داد.
رهامی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: این برنامه‌ها در شهرهای مختلف استان برگزارخواهد شد و امیدواریم همانند سالهای گذشته شاهد حضورگسترده مردم و برگزاری خوب این برنامه‌ها باشیم.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان ادامه داد: در شهرستان بویراحمد ۴۵ برنامه، کهگیلویه ۲۷، چرام ۲۴، باشت ۶ دنا ۷، لنده ۸، گچساران ۸ و بهمئی ۸ برنامه فرهنگی ورزشی پیش بینی شده است.
مشاور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور به اهم برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام اشاره و برگزاری مراسم غبار رویی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی، مسابقات طناب کشی، دارت، تنیس روی میز، همایش‌های پیاده روی خانواده در تمامی شهرها و بخشهای استان در روز ۲۰ بهمن ماه، همایش پیاده روی خانواده ویژه دانشگاه‌های استان، همایش‌های پیاده روی ویژه مهدهای کودک، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان ورزش همگانی، برگزاری مسابقات قایقرانی، برگزاری مسابقات فریزبی، برگزاری جشنواره روستایی، اجرای ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات بدمینتون، اجرای ورزش صبحگاهی در مدارس با همکاری آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها، برگزاری رقابت‌های پرثوآ، برگزاری فوتسال ادارات و محلات، برگزاری مسابقات والیبال کارکنان، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های استان را از مهم‌ترین برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی استان در ایام مبارک دهه فجر ذکر کرد.
رهامی از حضور کلیه اعضای هیات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان‌ها در مراسم پرشکوه ۲۲ بهمن ماه خبر داد و یاد آور شد: این برنامه‌ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279005/index.jpg در گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات رزمی پرثوا بانوان در دهدشت برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت دهه پر فروغ فجر یکدوره مسابقه رزمی پرثوا ویژه بانوان به میزبانی شهر دهدشت برگزار شد.
این مسابقات با شرکت ۷۵ ورزشکاردر قالب ۶ تیم از شهرهای مختلف استان با هم به رقابت پرداختند.
در پایان مسابقات که به همت هیئت همگانی استان برگزار شد، در رده سنی زیر ۱۸ سال تیم‌های ققنوس یاسوج، پرثوآ دهدشت و آذرخش یاسوج به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی بالای ۱۸ سال تیم‌های ققنوس یاسوج، عقاب یاسوج و پرثوآ دهدشت مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در مسابقات مریم داوودی، مهین محمودی، الهه علی پور، ساناز لایق زاده، نسرین پاساد، مرضیه کاظمی، سحر محمودیان، فاطمه قاسمی، فاطمه آبادار، شبنم نیک نژاد، فاطمه عباس زاده، معصومه محمودی، زهرا احدی خواه، سعیده محمودی، محدثه عبادیانی و مریم دشتی مقدم با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی دست یافتند.
این مسابقات زیر نظر کمیته پرثوا هیات ورزش‌های همگانی برگزار شد.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279009/139507012342455488727114.jpg رقابت‌های فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شد
مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور ۳۲ تیم در یاسوج آغاز شد.
در مراسم افتتاحیه این مسابقات که باحضور علوی مدیرکل ورزش وجوانان استان، حکمتی معاون توسعه ورزش استان، رحیمی رئیس اداره ورزش شهرستان بویراحمد، اکبری رئیس شورای شهر یاسوج وجمعی از ورزشکاران وعلاقمندان به فوتسال برگزار شد، علوی ضمن تقدیر وتشکر از شهرداری وشورای شهر ودست اندرکاران برگزاری این مسابقات عنوان داشت:
جایگاه استان کهگیلویه وبویراحمددر ورزش کشور الحمدالله روبه پیشرفت است وامیدواریم در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی مدال آور باشیم واز حق این استان دفاع کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه ورزشکاران استان کهگیلویه وبویراحمد در بیشتر رشته‌های ورزشی دارای پتانسیل بالایی است بیان داشت: با تمام وجود درخدمت جوانان این مرزوبوم هستیم وبرای پیشرفت این استان از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم.
اکبری رئیس شورای شهر یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل ورزش وجوانان، برگزاری این مسابقات را برای جوانان شهرستان بویراحمد امری ضروری دانست.
در شب اول این مسابقات دوبازی برگزار شد که تیم دهه شصتی‌ها توانست با نتیجه شش بر دو تیم شهدای محمود آبادراشکست داد وفرهنگیان با نتیجه پنج بر دو برتیم والفجر غلبه کرد.
این مسابقات زیر نظر کمیته فوتسال هیات فوتبال شهرستان بویراحمد در حال برگزاریست.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279023/photo_2018-01-29_08-16-56.jpg صعود کوهنوردان لنده به دز کوه شهرستان کهگیلویه
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: کوهنوردان شهرستان لنده به دز کوه شهرستان کهگیلویه بخش سوق صعود کردند.
محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با بیان این خبر گفت:
هیئت کوهنوردی شهرستان لنده با همکاری هیئت‌های کوهنوردی لنده ودهدشت بصورت مشترک به دزکوه شهرستان کهگیلویه بخش سوق صعود کردند.
فاضلی افزود: در این صعود که بمدت دو روز طی روزهای ۵ و ۶ بهمن ماه انجام شد، ۱۴ نفر کوهنورد حضور داشتند و موفق به صعود به کوه دز کوه کهگیلویه به ارتفاع ۱۸۰۰ متر شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان لنده، هدف از برگزاری این صعود را، نشاط، سرزندگی و سلامتی ذکر کرد و بیان داشت: در این صعود علی شریعتی هدایت پرویزیان محمدعالیان نصراله خسروی محسن شریعتی فرامرزقربانی مسلم تقوی نژادسعیدهاشمی باقرخرمی اقایان بهروزقربانی وسعیدی وفرهادی ازدهدشت شرکت داشتند و موفق شدند پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این کوه به اهتزار درآورند.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279036/photo_2018-01-29_08-50-07.jpgبا حضور ۱۳ تیم، مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر آغاز شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام گفت: مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه پر فروغ فجر باشرکت ۱۳ تیم در ۳ گروه آغاز شد.
مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه پر فروغ فجر باشرکت ۱۳ تیم در ۳ گروه آغاز شد.
بخشایی هدف از این مسابقات را ایجاد نشاد و شادابی در بین کارکنان ادارات بیان کرد و بیان داشت:
در اولین روز مسابقات شبکه بهداشت با نتیجه ۴ بر صفر تیم آموزش و پرورش را شکست داد و دیدار دو تیم شهدای سرفاریاب و نیروی انتظامی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
http://kba.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/279048/photo_2018-01-29_08-56-25.jpg کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان در یاسوج آغاز شد
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان گفت: کلاس مربیگری درجه سه آمادگی جسمانی ویژه بانوان آغاز شد.
کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان در شهر یاسوج آغاز شد.
محمد علی رهامی با بیان این خبر گفت: این کلاس از روز شنبه هفتم بهمن ماه و با حضور سی و پنج شرکت کننده و به مناسبت دهه مبارک فجر و بمنظور توسعه ورزش همگانی و بالا بردن سطح علمی شرکت کنندگان بوده به مدرسی مریم فرامرزیان در حال برگزاریست.
رئیس هئیت همگانی استان افزود: این پنجمین کلاس آموزشی می‌باشد که در سطح استان توسط این هییت می‌شود و انشالله ششمین کلاس آموزشی در شهر گچساران در همین ایام برگزار خواهد شد.
مشاور فدراسیون همگانی کشور از اجرای ۱۴۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در سطح استان در دهه فجر خبر داد و بیان داشت: با هماهنگی‌های بعمل آمده با روسای هیات همگانی شهرستان‌ها و روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها همایش پیاده روی خانواده روز ۲۰ بهمن در بیش از سی شهر و روستای استان بطور همزمان برگزار خواهدشد که این حرکت در کشور بی نظیر بوده و بعنوان یک رکورد در فدراسیون تلقی می‌گردد.
رهامی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان و مجدآرا ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی اد امه داد: انشالله در دهه فجر امسال برنامه‌های بسیار خوب و مفیدی داریم و امیدواریم مردم عزیز و ورزشدوست استانمان در ابن برنامه‌ها شرکت خوبی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1