تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۲
کد مطلب : ۳۱۱۸۹۵

کار ستودنی «دهبانی‌پور» و همکارانش در مصلی یاسوج / استاندار و «زارعی» از نمایشگاه کتاب یاسوج بازدید کردند / تجمع کتاب دوستان و ۲۵۰ ناشر برتر (+تصاویر)

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان استان با همراهی رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج دیدن کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه چهارشنبه علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و زارعی نماینده بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان با همراهی رضا دهبانی‌پور از نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج دیدن کردند.
آمد و رفت در نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج به حدی زیاد بود که مسوولان با سختی از غرفه‌ها دیدن می‌کردند.
در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری نشست تخصصی کتابخوانی، همایش شعر و ادبیات، ایستگاه نقاشی کودکان،  امروز عصر شاهنامه شناسی با حضور گسترده مردم نیز برگزار شد.
مسوولان از استقبال مردم از نمایشگاه بزرگ کتاب یاسوج تعجب کردند.
نمایشگاه کتاب یاسوج کار ارزشمندی است
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، نمایشگاه کتاب را فرصت بزرگی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و اظهار داشت: توسعه جامعه از مسیر فرهنگ می‌گذرد و کتاب و کتابخوانی یکی از پایه‌های توسعه فرهنگی می‌باشد و این نمایشگاه با وجود عناوین مختلف کتاب در حوزه‌های مختلف یک کار ارزشمند است.
نماینده بویراحمد و دنا از دست‌اندرکاران این نمایشگاه قدردانی کرد.
معاون وزیر: کار آقای دهبانی‌پور و همکارانش ستودنی است
سید هادی حسینی معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد قبل از این در بازدید این نمایشگاه، اظهار کرد: آقای دهبانی‌پور و مجموعه همکارانم در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کار ستودنی انجام دادند و من فکر نمی‌کردم نمایشگاهی با این کیفیت و با حضور گسترده ناشران برپا شود.
خردمند: حضور ۲۵۰ ناشر برتر در کهگیلویه و بویراحمد
مسئول برگزاری و معاون فرهنگی و مطبوعاتیبرپایی نمایشگاه کتاب در یاسوج اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این نمایشگاه از ۱۶ ماه جاری برپا شد و تا ۲۱ بهمن ماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر و عصر‌ها از ساعت ۱۵ و نیم تا ۲۰ شب در مصلی یاسوج به روی علاقمندان باز است.
خردمند افزود: در این نمایشگاه بیش از ۲۵۰ ناشر برتر از استان‌های تهران، قم، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۱۳۵ غرفه آثار خود را به نمایش گذاشتند.
وی گفت:علاوه بر این ۱۵ غرفه رسانه‌های دیجیتال محصولات خود را به صورت نرم افزار عرضه می‌کنند.
خردمند افزود:در این نمایشگاه کتاب‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، دینی، تاریخی، جغرافیا، کتاب‌های کمک درسی و کودک و نوجوان با قیمت ۳۰ درصد تخفیف نسبت به بازار به فروش می‌رسد
وی گفت::۳۰ درصد تخفیف بصورت ۲۰ درصد خرید بن و بقیه تخفیف توسط ناشران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1