تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۳۱۱۶۹۶

حضور چشمگیر بانوان در جامعه پس از انقلاب / نقش بارز بانوان در سازندگی جامعه

۰
کبنا ؛کمیته بانوان ستاد دهه فجر کهگیلویه با حضور کارشناس امور بانوان فرمانداری و رابطین بانوان ادارات  شهرستان، فرماندار و رئیس ادارات بنیاد شهید و بهزیستی در فرمانداری دهدشت برگزارشد.
فرماندار کهگیلویه با  اشاره به جایگاه والای بانوان در انقلاب اسلامی و بیان دیدگاهای امام راحل (ره) در وصف بانوان  اظهار کرد: شاهد حضور فعال و غیر قابل مقایسه بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و ادارات، وزارت خانه‌ها و...نسبت به پیش از انقلاب هستیم.
علی پوزش عنوان کرد: بانوان ما نسبت به بانوان کشورهای مسلمان دیگر به خصوص حوزه خلیج  فارس شرایط  مناسب‌تری برای حضور در جامعه دارند، قانون اساسی این حق را به بانوان داده تا از فکر و اندیشه خود دفاع کرده و در انتخابات شرکت کنند.
پوزش با بیان اینکه وظیفه همه  ما  به  خصوص  بانوان  که  نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند، دفاع  از دستاوردهای  انقلاب  اسلامی  می‌باشد تصریح  کرد: با وجود  تبلیغات  گسترده  دشمنان  در ۴۰ سال  پس  از پیروزی انقلاب اسلامی، تحریم‌های  ظالمانه  ۸ سال جنگ  تحمیلی، شاهدیم  نظام  جمهوری اسلامی  ایران  با اقتدار به  دورترین  نقاط  شهرستان و کشور خدمات ارائه می‌دهد.
وی  نقش بانوان را در تربیت فرزندان سالم، سازندگی  جامعه را مؤثر خواند و گفت: این  بانوان  هستند که  می‌توانند کانون خانواده  را حفظ  کنند تا جامعه‌ای سالم  داشته  باشیم.
فرماندار کهگیلویه در پایان برگزاری همایش پیاده روی، مسابقات  ورزشی  بین بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی، برگزاری  دوره  آموزشی  بصیرت  افزایی، غبارروبی  گلزارشهداء و... را از جمله  برنامه‌های  پیش بینی شده  کمیته بانوان شهرستان  کهگیلویه در دهه فجر عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1