تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۳۱۱۵۷۸

بافت قدیمی چرام از انزوا در می‌آید /شورای چرام خط تلفن و خودرو ندارد / حق با رسانه‌ها است / فرماندار از فرزندان چرام باشد

۲
۰
کبنا ؛ 
اولین نشست خبری اعضای شورای شهر و شهردار چرام با اصحاب رسانه برگزار شد.
در پی گزارش هفته گذشته کبنا نیوز در خصوص رسانه گریزی شورا و شهرداری چرام, نشستی با حضور اصحاب رسانه در سالن شورای شهر چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام، محمد مرادپور رئیس شورای شهر چرام در ابتدای این نشست در خصوص گزارش رسانه‌ها گفت: تذکر رسانه‌ها به جا بود و اگر کسی تذکر را نپذیرد از منطق به دور است و جلسات شورا علنی است و خبرنگاران می‌توانند حضور داشته باشند.

مرادپور با توجه به اولویت‌های شورای دور پنجم شهر چرام تصریح کرد: اجرای کمربندی و ساماندهی پیاده روی‌های شهر چرام از اولویت‌های اصلی شورا و شهرداری می‌باشد.
وی افزود: در این مدت چندماه پیگیری‌های زیادی در خصوص مشکلات بحث طرح ۴۸ هکتاری و ۵۰ هکتاری چرام داشتیم و یکی از دغدغه‌های ما کند بودن فاضلاب شهری چرام است که موجب می‌شود بحث آسفالت و روکش آن‌ها به کندی صورت گیرد.
رئیس شورای شهر چرام با اشاره به نکته مثبت درکارنامه شورای شهر چرام گفت: در این مدت پیگیری در خصوص پرداخت حقوق معوقه کارگران و پرسنل شهرداری داشتیم که خوشبختانه ۵ ماه پرداخت شده و نکته دیگر آسفالت بخش زیادی از معابر شهر می‌باشد.
وی با اشاره به مصوبات شورای شهر چرام گفت: تاکنون چندین مصوبه داشتیم از جمله واگذاری فضای سبز به بخش خصوصی، فروش بعضی دستگاه‌های سنگین هزینه بر مثل آتش نشانی, تعریض بلوار شهید دستعیب که البته بخشی از شورای دور چهارم شروع شده بود که درابتدا مخالفت‌هایی انجام شد اما اکنون مردم راضی هستند.
مرادپور با اشاره به ویژگی‌های شورای فعلی شهر چرام گفت: این شورا هم افراد بالای ۶۰ سال و هم کمتر از ۳۰ سال دارد که علاوه بر تعامل با یکدیگر در انتقال تجربه مفید است و هدف ما رضایتمندی مردم و اقتدار شورا است.
رئیس شورای شهر چرام در پاسخ به سوال خبرنگار کبنا در خصوص میزان حقوق و مزایای شورای شهر و دریافتی‌ها و نبود ماشین و خط تلفن در دفتر شورا گفت: با توجه به حجم بدهکاری‌ها پیشنهادی بالاتر از عرف نداشتیم و هنوز هم در این چندماه هیچ گونه حقوقی هم دریافت نکردیم.
وی افزود: تلفن ثابت دفتر شورا ۶ ماه است که قطع می‌باشد و لازم است شهرداری فکری برای آن کند و سریعاً وصل شود و با توجه به اینکه سایر شوراهای شهرهای همجوار ماشین جهت حضور در جلسات استانی دارند اما اعضای شورای شهر چرام از وسائل شخصی خود استفاده می‌کنند.
رئیس شورای شهر چرام در پاسخ به سوال کبنا در خصوص رایزنی و دیدار با مسئولان کشوری و نتایج این سفرها گفت: با دو معاون وزیر و از نیروهای هم استانی آقایان افشانی و تقوی نژاد دیدارهایی داشتیم که نتیجه این سفرها را امیدواریم انشاالله در آینده ببینیم.
وی افزود: دیدارهایی با نماینده مردم در چرام داشتیم و ۲ بار هم در تهران دیدار کردیم که البته انتظارات ما هنوز برآورده نشده است.
وی به انتخاب فرماندار چرام هم گریزی زد و بیان کرد: ما هم به عنوان شورای شهر دوست داریم، فرماندار از فرزندان هم این شهر باشد اما اگر سیاست مسئولان به این باشد که جای دیگر بیاید وظیفه داریم حمایت کنیم.
سخنگوی شورای شهر چرام: بخش عظیمی از کارها نتیجه زحمات اعضای شورا و شهرداران گذشته است
عطاالله حدادی سخنگوی شورای شهر چرام با تقدیر از رسانه‌ها در خصوص بیان مشکلات و رصد به موقع آنها گفت: با ۱۰ میلیون تومان شهرداری چرام را تحویل گرفتیم و کارخانه آسفالت و شن و ماسه هم راکد بود.
عضوشورای شهر چرام با اشاره به شعارهای اتتخاباتی و توجه به بافت قدیم شهر گفت: ساکنان این قسمت از شهر احساس غربت می‌کردند که در همین مدت زیرسازی و آسفالت معابر این قسمت از شهر در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.
وی افزود: این نوید را به ساکنان بافت قدیم می دهیم که از انزوا و فراموشی بیرون بیایند.
عضوشورای عالی استان‌ها: نقد رسانه‌ها موجب پیشرفت کارها می‌شود

بشارت عضو جوان شورای شهر چرام و شورای عالی استان در این نشست با اشاره به نقش رسانه‌ها در کمک به مسئولان گفت: نقد رسانه‌ها و گزارش‌های آنها از نگاه آن‌ها می‌تواند زوایای دیگری از مشکلات و پنجره جدیدی را به روی مسئولان و اعضای شورای شهر باز کند و از نقد آنها استقبال می‌کنیم.
وی بیان کرد: در بحث بدهکاری شهرداری نباید سیاه نمایی کرد و بخشی از بدهکاری شهرداری مربوط به دوره‌های گذشته هم می‌باشد که اکنون روی هم جمع شده است.
وی تصریح کرد: باید با تعامل و رایزنی با سایر ادارات و نهادها و مسئولان استانی از این مرحله عبور کنیم و به حقوق شهروندان هم توجه ویژه‌ای نمائیم.
در ادامه این نشست, امیری عضو شورای شهر چرام با تقدیر از رسانه‌ها گفت: تعامل رسانه‌ها و مسئولان و شنیدن نقد آنها که انعکاس مشکلات شهروندان است به توسعه همه جانبه شهر کمک می‌کند.
وی افزود: از همه کسانی که در این مدت با مجموعه شورا و شهرداری همکاری کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.
کرم الله سعیدی دیگر عضو شورای شهر چرام گفت: نقد رسانه‌ها را قبول داریم و نشست با رسانه‌ها به علت گرفتاری اعضای شورای شهر و شهردار دیر برگزار شد.
وی با تشکر از سردار هاشمی پور گفت: از مدیرکل امور عشایری استان و شهرداردهدشت به جهت کمک در واگذاری دستگاه‌های راهسازی و آسفالت تقدیر و تشکر می نمائیم.
بر اساس این گزارش، این اولین نشست خبری شورای شهر چرام از ابتدای شروع به کار خود در دور پنجم می‌باشد.
 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
اگه شهر چرا اعتبار ندارد از باشت بگیره چرا که مسئولین هواشون دارند
Iran, Islamic Republic of
فرماندار چرام(اقای پاداش)که ادم بسیار پیگیر و فعالی هستن،چرا مردم چرام ازش حمایت نمیکنن؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1