تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۳۱۱۴۶۰

خطر اعتیاد و طلاق در کمین خانواده‌های زندانیان / ضرورت آگاهی بخشی به خانواده زندانیان

۳
۰
کبنا ؛مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان تاکید کرد: با توجه به اینکه خانواده‌های زندانیان بیشتر در معرض خطر آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق می باشند،انجمن حمایت از زندانیان در سراسر کشور اقدام به برگزاری کارگاهای آموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (طلاق،اعتیاد) ویژه همسران و خانواده های زندانیان نمود.
به گزارش کبنا صبح امروز مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه در گفتگو با کبنا اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده‌های زندانیان بیشتر در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق می‌باشند، انجمن حمایت از زندانیان در سراسر کشور اقدام به برگزاری کار گاهای اموزشی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (طلاق، اعتیاد) ویژه همسران و خانواده‌های زندانیان کرد.

عین الله اخوان با بیان اینکه این کارگاه‌های آموزشی در دهدشت با دعوت از ۲۰۰ خانواده زندانیان و در طی ۳ روز گذشته برگزار شد، تصریح کرد: در کارگاه آموزشی روز اول در خصوص پیشگیری از اعتیاد همسران و خانواده زندانیان با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، روز دوم نیز به مسئله طلاق به عنوان عامل به وجود آورنده برخی جرایم با حضور رئیس دادگستری کهگیلویه، نکات مفید وکاربردی ارائه شد.
اخوان اظهار داشت: امروز نیز کارگاه اموزشی در زمینه ارتقای مهارت‌های اخلاقی و پیشگیری از فساد اخلاقی با حضور خانواده‌های زندانیان و مسول حوزه فرهنگ و هنر دانشگاه آزاد دهدشت، در اتاق اصناف برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این کارگاه‌های آموزشی را آگاهی بخشی به خانواده‌های زندانیان از آسیب‌هایی که در معرض آن قرار می‌گیرند و راه‌های پیشگیری از این آسیب‌ها عنوان کرد.
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان بیان داشت: برای تشویق خانواده‌های زندانیان به حضور در این کارگاه‌ها بسته‌های غذایی به ارزش ۱۵۰ هزار تومان برای هر خانواده، نیز در نظر گرفته شد.
اخوان ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان متشکل از فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس زندان، مدیر عامل زندان و ۲ عضو معتمد می‌باشد.
وی اهدای کارت هدیه به مبلغ ۵۰ هزارتومان به تعدادا عضای هر خانواده در ایام عید، بسته غذایی در ماه رمضان، اهدای نوشت افزار به فرزندان محصل زندانیان در مهرماه، پرداخت بدهی زیر ۱ میلیون تومان زندانی معرفی شده از سوی زندان و آزادی فرد زندانی را از جمله حمایت‌های انجمن حمایت از زندانیان دهدشت مطرح کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
درود بر اخوان مرد بسیار فعال شهرستان کهگیلویه
دانشجویان اصلاح طلب و اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
مهندس اخوان
فعال
ایل
Iran, Islamic Republic of
. گرفتن ?بعد از اینکه به رئیس! یکی کسانی هستن که عامل.هدشت هست با دادن مجوزهای بی حساب کتاب شهر شده اش و حلیمی پلاسکو و سوپری نانوایی کارواش الانن. به یکی شده و شعبه دوم میخواد راه اندازی کنه !هیچ کدوم از صنوف ذکر شده هن موفق نمیشوند. الان هم متاسفانه چندین ساله که .ه و کسی هم نمیتونه جابجاش کنه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1