تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۳۱۱۴۳۹

رئیس اداره‌ میراث فرهنگی و گردشگری دنا معرفی شد (+تصاویر)

۱۰
۰
کبنا ؛ 
مراسم تکریم ومعارفه رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا، این مراسم  صبح امروز نهم بهمن ماه ۱۳۹۶ با حضور بهشتی فرماندار شهرستان دنا، معاون سیاسی امنیتی فرماندار، معاونت توسعه ومدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان، برگزار شد.
فرماندار شهرستان دنا در این مراسم با اشاره به تحولات ایجاد شده در زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان دنا گفت: عملکرد اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در شهرستان دنا نمره قابل قبولی بوده است.
بهشتی بایبان اینکه مدیریت گردشگری در استان نگاه ویژه‌ای به سرمایه گذاری در بخش‌های گردشگری و صنایع دستی در شهرستان دنا داشته است اظهارکرد: همین امر سبب تحول بزرگی در حوزه زیر ساخت‌های گردشگری استان و شهرستان دنا شده است.
وی گفت: استفاده بهینه از نیروی انسانی واعتماد به جوانان در اداره کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد سبب پیشرفت صنعت گردشگری در تمام نقاط استان شده است.
فرماندار دنا به احداث  پارک اسکان گردشگری در شهر سی سخت اشاره کرد و گفت: با پیگری و عنایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان خوشبختانه این پروژه در حال بهره برداری است.
رئیس ستاد خدمات سفر در شهرستان دنا اظهار کرد: با اتمام این پروژه زمینه رفاه حال گردشگران در مرکز شهرستان دنا فراهم شده است.
رئیس سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا نیز در این نشست با تقدیر از همکاری  فرماندار شهرستان دنا، تمام دستگاهای اجرایی شهرستان، ائمه محترم جمعه شهرستان، دستگاهای قضایی و نظامی و انتظامی شهرستان دنا گفت: خدا را شاکر هستیم که با تلاش شبانه روزی خدمات خوبی را به گردشگران و مردم شهرستان دنا ارائه دادیم.
وی حفاظت از میراث فرهنگی و آثار تاریخی شهرستان، برگزاری کلاس‌های صنایع دستی و آموزش همراه با تولید در روستاهای شهرستان دنا، ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان دنا، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری ر حوزه گردشگری را مهم‌ترین اقدامات خود در دوره مسئولیت میراث فرهنگی شهرستان دنا عنوان کرد.
فرشاد قربانی مرکز شهرستان دنا را یکی از شهرهای توریستی کشور عنوان و اظهار کرد: این شهر در پای کوه دنا یکی از مقصدهای گردشگران داخلی و خارجی است.
وی گفت: کوه‌گل، چشمه میشی، پارک اندرسا، ارتفاعات دنا، کمپ‌های گردشگری، دشتک، روستای کریک و آثار باستانی پل پاتاوه از جمله جاذبه‌های مهم گردشگری این شهرستان هستند.
در پایان این نشست از زحمات «فرشاد قربانی» رئیس سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دنا تقدیر و ” سید صدیف موسوی از کارشناسان با سابقه حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان با بیش از ۱۷ سال سابقه کار  ” دارای مدرک کارشناسی  جهانگردی و مدیریت ارشد جغرافیای برنامه ریزی گردشگری  به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.
بر پایه این گزارش طی حکمی از سوی محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی استان فرشاد قربانی به سمت سرپرست معاونت توسعه و مدیریت، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان منصوب شد.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شهرستانی سرشار از سوء مدیریت
دردمند
Iran, Islamic Republic of
واقعا جوجه را پاییز می شمارن
من
Iran, Islamic Republic of
ای .معارفه
رسولی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای قربانی
7
Iran, Islamic Republic of
. فرمانداری واقعا که؟//؟؟؟؟
محمودی
Iran, Islamic Republic of
مردم منتظر تعویض فرماندار هستند
سی سخت
ضعیفترین فرماندار سی سخت از اول انقلاب تا الان آقای بهشتی بوده هیچگونه برنامه جدید خلاقیت و ابتکاری از وی ندیدیم.
کارمند ک
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیرت در دنا بر اساس قومگرایی مسئولین قبلی در استانداری است
ناشناسی
Iran, Islamic Republic of
درود برفرماندار جوان وخستگی ناپذیر جناب مهندس بهشتی متخصص وکار آمد
زابلی
Iran, Islamic Republic of
انتصاب بجا و شایسته آقای موسوی را بعنوان رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دنا تبریک میگویم و امیدوارم موفق و موید باشند و همچنین از زحمات آقای قربانی در این چندسال قدردانی میکنم و برای هر دو عزیزان آرزوی موفقیت دارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1