تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۳۱۱۴۱۷

اولین توصیه استاندار به «گوهرگانی» / از تجارب «محنایی» استفاده می‌کنیم / دین‌مداری پایدار با اقتصاد سالم

۸
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای گوهرگانی باید همه استان را با نگاه غیرجانبدارانه ببیند.
علی‌محمد احمدی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون سابق و جدید امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار اختصاص داشت با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه یاد شهدا و امام شهدا را پاس می‌داریم، اظهار کرد: مدیریت یک فرایند، سیستمی، گروهی و تیمی است، اما به طور نسبی نمی‌توان جایگاه برخی مدیریت‌ها را در رشد و توسعه کشور قابل انکار دانست.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد در سخنان مقام معظم رهبری، افزود: اگر به پیام‌های نوروزی رهبر انقلاب اسلامی از سال ۸۸ به این سمت توجه کنیم یکی از دغدغه‌های نظام و رهبری مباحث اقتصادی است.
وی با بیان اینکه هر چند از نگاه ما اقتصاد زیربنا نیست، بیان کرد: جامعه‌ای که اقتصاد سالم نداشته باشد، نمی‌توان دین مداری پایدار را در حوزه مردم رونق داد.
احمدی در ادامه با بیان اینکه وزیر کشور نگاه جدیدی را در این وزارت‌خانه تعریف کرده است، افزود: این وزارتخانه از نگاه صرف امنیتی و سیاسی فاصله گرفت و  استانداران علاوه بر اینکه در حفظ تأمین امنیت مردم و امید بخشی به جامعه باید تلاش کنند، در زمینه امور اقتصادی نیز باید رسالت‌شان را انجام دهند.
احمدی افزود: حوزه اقتصاد دارای کارگروه‌های متعددی از جمله ستاد تسهیل و گفت و گوی بخش خصوصی و دولت است که به صورت جدی پیگیر مسائل هستند.
وی با بیان اینکه متاسفانه در بسیاری ازحوزه‌ها نگاه ما جزیره ای است و این مسئله موجب مدیریت پرهزینه و فاصله گرفتن با هدف نهایی می‌شود، گفت:  نقشی که وزارت کشور در هماهنگی امور اقتصادی و حوزه عمرانی دارد بر کسی پوشیده نیست و بیش از ۸۰ درصد وقت بنده در همین کارگروه‌های اقتصادی برای رفع مشکل مردم صرف می‌شود. و اشتغال و اقتصاد مردم برای ما حائز اهمیت است.
احمدی تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه امروز مردم اشتغال است و اکنون وضعیت کسب و کار مناسب نیست و باید با همت جهادی برای برطرف کردن این مشکل گام برداشت.
استاندار افزود: دولت حدود یک و نیم میلیارد دلار از محل منابع ارزی صندوق توسعه ملی را در اختیار چهار بانک عامل قرارداد و آن‌ها نیز حدود شش هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رونق بخش اشتغال روستایی در اختیار جوامع روستایی قرار می‌دهند که سهم استان از این میزان اعتبار قابل توجه است.
وی در خصوص شخصیت مجید محنایی معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری، از فرزندان این استان هستند، اظهار داشت: در طول پنج ماه سعی و تلاش و پیگیری ایشان برای رفع کارهای حوزه اقتصادی قابل تقدیر است و غیر از این از او انتظار نمی‌رفت و افتخار می‌کنیم که جزء خانواده وزارت کشور هستند. و زحمات ایشان قدردان را قدردان خواهیم بود و از تجارب ایشان استفاده می‌کنیم.

احمدی با بیان اینکه گردش نخبگان و این رفت و آمدها یک امر طبیعی، اما آنچه در ذهن مردم می‌ماند، خدمت صادقانه و تلاش برای مردم است، اظهار داشت: آقای گوهرگانی شناخت خوبی نسبت به مناطق مختلف استان دارد  و باتوجه به ظرفیت‌های خوب استان در حوزه گردشگری و انرژی می‌توان در این حوزه شاهد پیشرفت‌های مطلوبی بود. و شماها در هر کجای استان که سفر می‌کنید، باز خورد مدیریت ایشان را در بحث فعالیت‌‌های کشاورزی در جای جای استان می‌بینیم.
وی افزود: آقای گوهرگانی رده‌های مختلف مدیریتی را در یکی از حساس‌ترین سازمان‌ها تجربه کردند و شناختی که به تمام نقاط استان ایشان دارند، کس دیگری ندارد.
احمدی گفت: با توسعه بخش کشاورزی می‌توانیم شغل پایدار برای روستائیان ایجاد کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قطار توسعه استان در ایستگاه‌های مختلف قرار دارد، افزود: هر کسی باید به نوبه خود تلاش کند و همه دست به دست هم دهیم و آقای گوهرگانی با شناختی که از استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و متخصص این کار هستند، با حضور ایشان شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش استان خواهیم بود، لذا ایشان باید با قوت و برنامه‌ریزی و نگاه غیرجانبداری همه این استان را ببیند و کارها را پیش ببرد.
 
 
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دهه فجر و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با اشاره به این نکته مهم که انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است، گفت: دهه فجر امسال باشکوه برگزار شود و همه دستگاه‌ها و مدیران استانی برای برگزاری باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه باید حرمت ایام فاطمیه را نگه داشت، گفت: باید برنامه‌های مربوط به دهه فجر به بهترین شکل انجام بگیرد، به همین منظور فضای شهری و ادارات استان با نشاط شوند و شهرداری‌ها اقدامات لازم برای آذین‌بندی شهرها و کاشت گل را انجام دهند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه محنایی تجربه داره ؟
مشی.
Iran, Islamic Republic of
شماقدرآقای تاج گردونو بدونی بسه.تواین۵ماه فهمیدی آقای . نقاط استان بخوبی میشناسه.؟.
طرفدار واقعی دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک به دکتر گوهرگانی بپاس این انتصاب،
از دکتر تاجگردون تقاضای عاجزانه داریم نسبت به انتصاباتش به ویژه در شرکت نفت تجدید نظری داشته باشند .چون بعضی از آنها نه تنها نتوانستند نسبت به عموم جامعه مربوطه مثمر ثمر واقع شوند.حتی موجبات اظهار ندامت را در طرفداران دکتر تاجگردون موجب شده اند......
ناصرسیف
Iran, Islamic Republic of
آه که کهکیلویه با رفتن مرد افسانه ای استانداری یتیم شد،محنایی همیشه محنایی خواهد بود
جواب ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم ناشناس یه سوال لطفاً تجربه را تعریف کنید؟ ۲۰نمره
کارمند ک
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار لطفا این.ا را کنار بزنید دست جوانان بیچاره را بگیرد .شده است
موسیوی
Iran, Islamic Republic of
مگه .به غیر. تجربه داره....واقعا جای تاسف داره
سعید محمد حسینی
از توفیقات جناب آقای محنایی اشراف به امور ، ممارست در کار و استفاده از تجریات بود که به سهم خود از زحمات این برادر بزرگوار قدردانی می کنم. انشاالله هر جاکه هستید مثل همیشه سربلند باشید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1