تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۱۱۳۵۱

«محنایی» از چه کسانی خاص تشکر کرد / سربازی که معاون استاندار شد / آخرین پیشنهادات «محنایی» / «بهرام تاجگردون»، «نبی‌زاده»، «محمودیان»

۳۱
۰
کبنا ؛مراسم تکریم«مجید محنایی» و معارفه «جعفرگوهرگانی» به عنوان معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاونین وی و مدیران عضو شورای اداری این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «حسن نوروزی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار، «محمدکاظم نظری» معاون سیاسی استاندار و مدیران استان، مراسم تکریم و معارفه معاونین امور اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
شوخی محنایی با استاندار و نوروزی
در ابتدای این مراسم «مجید محنایی» به عنوان دبیر شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم را آغاز کرد و گفت: بالاخره این هم شیوه جدیدی است که بنده هم خودم مجری باشم و هم تودیع شونده.

محنایی در ادامه با لحن شوخی گفت: از آقای استاندار و آقای نوروزی در ابتدا می‌خواهم که هر چه در توان دارند، تعریف معاون سابق امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد بدهند.
آقای نوروزی، جاهایی که آقای محنایی نبودند، بگو
به گزارش کبنا، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تبریک آغاز دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آقای محنایی حقیقتاً چهره شناخته شده‌ای است، با سجایای اخلاقی، حسن اخلاق، و همچنین ویژگی‌های اخلاقی بالایی دارند.
نوروزی در ادامه روزمه علمی و اجرایی «مجید محنایی» را برشمرد و گفت: «محنایی» از کارمندان نمونه استانداری و از نیروهای مجرب و کاربلد استان هستند که رده‌های مختلف مدیریت را به خوبی طی کردند.
زمانی که حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت در حال نام بردن از مسوولیت‌های سابق «محنایی» بود، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به نوروزی گفت: آن جاهایی که آقای محنایی حضور نداشتند، را بگو. [منظور این است که آقای «محنایی» مسوولیت های زیادی را در طول خدمتشان تجربه کردند.]
نوروزی در ادامه گفت: آقای محنایی رکورد زده است و ۷ سال در جایگاه معاونت استانداری در زمان استانداران مختلف مسوولیت داشته است. و فکر کنم که سال‌ها این رکورد به نام او باشد.

نوروزی با بیان اینکه محنایی در ۴ سال معاونتش در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌ها و خدمات زیادی ارائه دادند، اظهار داشت: با وجود محدودیت‌ها و منابع مالی و بانکی که وجود داشت، استان کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌های خوبی داشته است.
وی افزود: نرخ بیکاری در استان به ۱۲ درصد رسید که این خود نشانه تلاش تیم اقتصادی و تلاش‌های انجام گرفته است.
نوروزی برجسته‌ترین اقدامات سال‌های اخیر را توافقاتی دانست که با هلدینگ‌های مختلف صورت گرفت.
«گوهرگانی» از چهره‌های شناخته شده و کارکشته استان است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه «جعفرگوهرگانی» را از چهره‌های شناخته شده و کارکشته استان دانست و گفت:  رابطه خوبی بین سازمان جهاد کشاورزی و معاونت امور اقتصادی وجود دارد به دلیل اینکه این استان عمده فعالیت‌های اقتصادی‌اش در حوزه کشاورزی و دامداری است.
نوروزی در ادامه گفت: همه وظیفه خودمان می‌بینیم که به هم کمک کنیم و بنده در این‌جا خدمت آقای محنایی، و همچنین آقایان فتاح محمدی و نیک‌اقبالی عرض خسته نباشید، دارم.

مجید محنایی معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تودیع خود، با تبریک ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و سلامتی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: صحبت‌های خودم را حول ۴ بخش را تقدیم می‌کنم.
سربازی که معاون استاندار شد
محنایی در ابتدا به قدردانی از همه کسانی که در طول این مدت او را همراهی کردند، پرداخت و اظهار داشت: باید خدای سبحان را شاکر باشم که نعمت خدمت‌گذاری را به بنده عنایت کرد و بنده به عنوان یک روستا زاده توانستیم خدماتی را به همشهریان و ملت عزیزمان ارائه دهم.
وی افزود: از پدر و مادر و همسر عزیزم تشکر می‌کنم به هر حال آنها زمینه خدمت گذاری را برای من فراهم کردند و اگر دعای خیر آنها نبود، این موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.
معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: زمانی به عنوان سرباز به استانداری کهگیلویه و بویراحمد وارد شدم و بعدها در جهاد کشاورزی کهگیلویه در زمان «سیدضیاء رضاتوفیقی» روحانی‌ زاده، بکار گرفته شدم و همان‌جا آقای رضاتوفیقی زمینه ارتقای من را فراهم کرد و در فضای سیاسی آن روزهای گچساران، به جهاد کشاورزی این شهرستان رفتم.
محنایی یادی کرد از مدیران کل جهاد کشاورزی آن دوران و با نام بردن از آقایان صفرزاده، کلانتری، فروغی، مرحوم جهانگیری از آنها تشکر و قدردانی کرد.
وی سپس با بیان اینکه در زمان شش استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسوولیت داشتم، گفت: از آقای اولیاء، شورانگیز، سید مسعود حسینی، آقای خادمی و احمدی تشکر و قدردانی می‌کنم، از آقای احمدی نیز تشکر ویژه دارم به این جهت که ما را تحمل کردند و در کنار ایشان درس‌های خوبی یاد گرفتم.
محنایی یادی کرد از وزرای کشور اسبق کشورمان و گفت: از آقایان شیخ عبدالله نوری، موسوی لاری و از آقای رحمانی‌فضلی وزیر دانشمندمان که علاوه بر مسائل سیاسی به مسائل اقتصادی اهتمام ویژه‌ای دارند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه یاد مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) را گرامی‌ داشت و اظهار داشت: از فرزند دانشمند، کارشناس و توانمند آن مرحوم حضرت سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نیز سپاسگذاری می‌کنم همچنین از حضرت آیت‌الله حسینی امام جمعه یاسوج و ائمه محترم نماز جمعه سایر شهرهای استان کمال تشکر را دارم.
وقتی از بهرام تاجگردون، نبی‌زاده و محمودیان یاد می‌شود

معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز از نمایندگان ادوار گذشته این استان تشکر و قدردانی و با نام بردن از «بهرام تاجگردون» برای او آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.
وی همچنین از سه نماینده استان آقایان هاشمی‌‌پور، زارعی و تاجگردون تشکر و قدردانی کرد و همچنین یاد و خاطره مرحوم نبی‌زاده و محمودیان را گرامی‌ داشت.
محنایی گفت: از بخش خصوصی که همکاری و همیاری خوبی با بنده داشتند، به ویژه از آقای کیانی‌پور تشکر می‌کنم، ایشان هم در سطح ملی صاحب نفوذ هستند و هم در استان تحول شگرفی به وجود آورند.
محنایی در ادامه از مدیران که احیاناً از وی رنجیده باشند، عذرخواهی و در ادامه از آقای نوروزی، دادستان مرکز استان، صدا و سیما و مدیران مجموعه حوزه اقتصادی سپاسگذاری و قدردانی کرد.
این انتصاب استاندار به‌جا بود
او «مرادی» مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد را فردی با هوش، جوان و مدیر دانست و گفت: انتخاب او حقیقتاً درست و به‌جا بود. و از ایشان هم در این مدت که خدمتشان بودیم، تشکر می‌کنم.
تشکر محنایی از چهره‌های سیاسی
 
مجید محنایی معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب آقایان رضا عسکری، رضاتوفیقی و خواجوی نیز قدردانی کرد و از رسانه‌ها خواست تا او را حلال کنند.

برنامه‌هایم برای رضایت مردم، سخنانم برای کرامت مردم و رفتارم برای عزت مردم بود
 
محنایی در ادامه از مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد و اظهار داشت: حوزه اقتصادی، حوزه گسترده و فعال و کار بسیار سنگینی دارد.
وی افزود: برنامه‌هایم را برای رضایت مردم و سخنانم برای کرامت مردم و نهایتاً رفتارم هم برای عزت مردم بود.
معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در کشور همانند گذشته سرمایه‌گذاری توسط دولت انجام نمی‌گرفت و به همین خاطر با بیش از ۹۰ هلدینگ اقتصادی کشور رایزنی صورت گرفت و با خیلی از آنها نیز به توافقاتی رسیدیم.
وی افزود: از جمله همین کارها، پایلوت شدن اقتصادی لنده که با پیگیری‌های مکرر استاندار سابق و فعلی استان‌مان انجام گرفت، راه اندازی ۳ کارخانه بزرگ سیمان مارگون، آجر دهدشت و کارخانه روغن نباتی گچساران و احیا شدن بیش از ۵۰ واحد تولیدی از دیگر فعالیت‌های تیم اقتصادی استان است و باید این سرمایه‌گذاری‌ها حفظ شود.
محنایی به تدوین سند گیاهان دارویی در استان اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد به رتبه ۲۰ رسید که این خود تلاش تیم اقتصادی استان را نشان می‌دهد. کمک‌های فنی و اعتباری در سفر اخیر هیئت دولت به استان برای نخستین بار در این استان محقق شد.
مجید محنایی با بیان اینکه، حوزه معاونت اقتصادی گسترده است، عنوان کرد: در طول چند سال کاری خود در حوزه معاونت اقتصادی با بیش از ۹۰ هلدینگ اقتصادی کشور در ارتباط بودیم و انتخاب شهرستان لنده به عنوان دومین پایلوت اقتصاد مقاومتی با کمک استاندار فعلی و سابق یکی از گام‌های مهم حوزه اقتصادی بود که محقق شد.
محنایی با بیان اینکه در این بازه زمانی بیش از ۲۳۱ دستگاه دولتی به شبکه دولت متصل شدند، گفت: بهترین عملکرد را در حوزه کاهش نرخ بیکاری در کشور داشتیم.
خاطرات تلخ و شیرین محنایی
معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌هایش به سخنان شیرین و تلخ خود اشاره کرد و گفت: در روز پایانی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد هنگامی که آقای لاریجانی آمده بود، سردار بوعلی زمانی که بنده را دید، گفت: شما برای این کنگره سنگ‌تمام گذاشتید که بعد از این حرف سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح به حدی خوشحال شدم که تا چند روز شارژ بودم و از اینکه ذره‌ای از دینم را به خانواده شهدا ادا کرده بودم، خیلی خوشحال بودم.

محنایی اهدای انگشتر مقام معظم رهبری به خود را در اجلاس سراسری نماز در شهرستان گچساران «سورپرایزی» توصیف کرد و گفت: هر روز درب اتاقم برای ارباب رجوع و مدیران واحدهای تولیدی باز بود و این از خاطرات شیرین من محسوب می‌شوند.
وی در ادامه مرگ پدر، مادر، خواهر و نوه خود را جزء خاطرات تلخ این چهار سال مسوولیتش در معاونت امور اقتصادی استانداری دانست و گفت: از اینکه فردی برای «کار» و یا واحد تولیدی به من مراجعه می‌کردند و نمی‌توانستم کاری برایشان انجام بدهم، جزء خاطرات تلخ من محسوب می‌شوند.
آخرین پیشنهادات محنایی
معاون سابق امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه چه بخواهید و چه نخواهید، آقای احمدی حداقل ۴ سال استاندار کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: آقای دکتر احمدی را در اجرای برنامه‌هایش برای استان کمک کنید، ایشان از ته دل دارند، برای استان کار می‌کنند، هم عرق لری دارند و هم انسان کاردانی هستند.
 
محنایی در ادامه از نمایندگان مجلس و آیت‌الله ملک‌حسینی خواست تا فرزندان استان را در گرفتن منصب‌های ملی یاری دهند و امروز سیستم چانه‌زنی در جذب اعتبارات مهم است.

وی از همه خواست که تخریب‌ها را به حداقل برسانند و خطاب به استاندار گفت: اتاق فکری از نخبگان در سطح ادارات و استان راه‌اندازی شود و در گذشته اتاق فکری تشکیل شد و می‌توان همان موضوع را دنبال کنید و از تجارب این عزیزان استفاده کرد.
در نهایت مجید محنایی این شعر را خواند؛
هرکه مارا یاد کرد ایزد مر او را یاد باد
هر که مارا خوار کرد از عمر برخوردار باد
هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی
هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد
در دو عالم نیست مارا باکسی گرد و غبار
هر که مارا رنجه دارد، راحتش بسیار باد
نام شما

آدرس ايميل شما

ملا بهار
Iran, Islamic Republic of
آقای محنایی انسان بسیار با شخصیت و وارسته ایست.ان شاالله هر جاکه هست مثل همیشه سربلند باشه
رضا شیبانی
Iran, Islamic Republic of
واییییییی ، حرف زده ، اصلا نیاز نبود ، ایشان فقط خواستن.
اصلا خوشم نیومد ، این همه.
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب مهنایی همه صحبتهای شما را تایید میکنم تنها دوتا از صحبت هاتون اصلا حقیقت .مدیر کل حوزه استاندار بوده دوم هم اینکه فرمودید استاندار حداقل چهار سال میماند ومطمین باشید.ی که میدهدشاید دوسال.
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی آقای گوهرگانی چه تخصصی در اقتصاد دارد که به عنوان معاون امور اقتصادی استانداری انتخاب شده است .۳۹ سال مدیران این چنین .
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
.شد خداراشکر پدر.
حسيني بيدك
Iran, Islamic Republic of
تبریک واقعا گوهرگانی تکه تو استان
1400
Iran, Islamic Republic of
. جدید!!!!!!!!!!! اقای استاندار این شعار شما بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای تبعیض در این استان هرچه. فقط باوتبلیغات رسانه ای بزرگ میکنید و آدمهای باتجربه ووباسواد باید له بسنهدف وسیله راتوجیح میکند ده سال کمتر آدمهای باسواد وبدرد بخور از این شهرستان واستان خارج خواهند شد چون .
مشی .
Iran, Islamic Republic of
همین انتصابهاست که استان ماپیشرفت نمیکنه..کدوم چهره شناخته شده که نوروزی ازهمشهری خودش. نیروهای تاج گردون حمایت میکنه..من هم بودم دفاع میکردم میگفتم .....بله بهای حمایت تاج گردون ایشون باشن...خداقوت استاندارعزیز
شهروند
Romania
خدای. ریس جهادگشاورزی شهرستان
شهروند
Romania
خدا. مدیرشهرستان زیادیش.
عطاالله مهدیپور
Iran, Islamic Republic of
به برادر وهمکار عزیزم جنا ب اقای مه‍ندس محناییخسته نباشی می کویم وبه همکار عزیزم جناب دکتر کوهرکانی صمئمان تبریک می کویم
گچ
Norway
متن نظر فعلا که تاج هر کاری دلش خواست میکنه خدا عاقبتمونو بخیر کنه
گچ
Norway
متن نظر شمااین هم کار تاج بود
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
.به دهدشت بیایی در صورتیکه با نام لاهوتی به اینجاها رسیدی حالا اسمی از لاهوتی نبردی اتفاقا پیش بینی چنین روزی را میکردیم
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
اقای گوهرگانی الحمدالله حالا نوبت امور اقتصادی است بنازم به سیاست اقای. الحق که برای.ن ادی دین کردی وسنگ تمام کذاشتی
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی بهتر و با عرضه تر . بود
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
.خواست در جهادکشاورزی کرد، و چندین نفر از ا. رو در یک . منصب جدید، گرفت. واقعا .م برای همه.
ظ
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط . ید وبس
کارشناس123
Iran, Islamic Republic of
خدا جهاد کشاورزی.د ۹۹ در صدر کارکنان. غیره ۱ درصد آنها که فرزندانشان را روی کار آورد و در خال حاضر جهاد کشاورزی را .ت تا کی ببینم استانداری را مثل حهاد کشاورزی آن مثال زدنی هست
آگاه
Iran, Islamic Republic of
من نگران روزهای پنج شنبه هستم چون تعطیلی و غیر تعطیلیشو آقای محنایی اعلام میکرد یادش بخیر
ایلم قشقای
Iran, Islamic Republic of
زندباد دکتر گوهرکانی خدا قوت .پست جدید مبارک
کارمند ک
Iran, Islamic Republic of
دلم بحال بچه های توانمند بویراحمد می سوزد. ...کو سوار سرکشی؟؟؟
کارمند ک
Iran, Islamic Republic of
اگر این مدیران خوب عمل می کردند حالا استان گلستان بود فقط دنبال قوم وطایفه خود هستند که کار براشون کنند
باران1
فقط تشکری که از مدیر حوزه استاندار کرد .این تعریف و تمجید ها نیست و اصلا مال این جایگا...
کاش مهندس با این همه سابقه و تجربه ای که داشت یه خورده بیشتر تامل میکرد بعد.....
ناشناس
جناب محنایی برات خیلی سخت وسنگین بود که از کلمه بزگواری و اصول در بیانات خود استفاده کنی
سعید محمد حسینی
از توفیقات جناب آقای محنایی اشراف به امور ، ممارست در کار و استفاده از تجریات بود که به سهم خود از زحمات این برادر بزرگوار قدردانی می کنم. انشاالله هر جاکه هستید مثل همیشه سربلند باشید.
موسیوی
Iran, Islamic Republic of
آقای . خوب شد معنی خدمت رو از شما یاد . بیشتر بهتون‌میاد
Iran, Islamic Republic of
اخی " . رفت. حیفم برای در دوزش
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای محنا یی زودتر از اینها باید نرفت خیلی بنده خدا ضعیف بود
کارمند ک جواب
Iran, Islamic Republic of
سوار سرکش را به نمایندگانشان میشناسند نه به حرف
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1