تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۱۱۳۴۲

طرح ضربتی جمع آوری خودروهای میوه فروش

۶
۰
کبنا ؛اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار بویراحمد برگزار شد.
شاهرخ کناری در اولین جلسه شورای ترافیک که با حضور همه اعضای آن در فرمانداری بویراحمد برگزارشد، گفت: متاسفانه بار ترافیکی شهر یاسوج روز به روز سنگین تر میشود وخیابانهای مرکز استان جوابگوی این همه وسیله نقلیه نخواهد بود.
سرپرست فرمانداری بویراحمد با اشاره به مصوبات جلسات شورای ترافیک وفعالیتهای صورت گرفته گفت: همه اعضای شورای ترافیک شهرستان باید با برنامه ریزی وکار کارشناسی در رفع ترافیک یا به حداقل رساندن آن باهم مشارکت و هم افزایی داشته باشند.
کناری خودروهای میوه فروش وکیوسکها را عامل اصلی ترافیک شهر یاسوج عنوان کرد وگفت: مصوبات زیادی برای جمع آوری وساماندهی این خودروها وجود داشته که تا کنون هیچ اقدام موثری صورت نگرفته و تعدادشان هم بیشتر شده است.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر ساماندهی خودروهای میوه فروش وکیوسکها، تصریح کرد: با توجه به دغدغه مردم ومسئولان مبنی بر تعداد زیاد این وانت بارهای میوه فروش در سطح معابر، خیابانها ومیادین شهر یاسوج که گاهآ باعث گره های ترافیکی خواهند بود، تیمی کارشناس با محوریت فرمانداری بویراحمد محل هایی برای ساماندهی این وانت بارها، مکان یابی خواهند کرد.
وی با اعلام اینکه این کار باید ظرف ده روز آینده بصورت ضربتی صورت بگیرد، اظهار داشت: پلیس راهور، نیروی انتظامی واجرائیات شهرداری باید نسبت به جمع آوری وشناسایی وانت بارهای میوه فروش جهت ساماندهی وکاهش بار ترافیک مرکز استان، اقدامات لازم را انجام دهند.
صلاحیت برخی از تاکسی داران وراننده های تاکسی تلفنی وآژانس ها یکی دیگر مباحث مطروحه در این جلسه بود که فرماندار بویراحمد در این زمینه گفت: همه تاکسی ها باید طبق مصوبات گذشته مشخصات تاکسی که شامل تابلوی ثابت تاکسی، بغل نویسی درب وکد شناسایی را داشته باشند؛ لذا، صلاحیت راننده های تاکسی وآژانسها مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.
کناری با بیان اینکه شکایات متعددی در این خصوص واصل شده است، افزود: کسانی که برای جابجایی مسافربه درب منازل و اماکن میروند باید برای فرد مسافر قابل شناسایی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا زمانی شهردار و شورای بی کفایت لابی گر داریم این مسائل حل نخواهد شد
دشتي
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر کناری عزیز
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مدیران فقط.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
تا چنین شهردار و شورایی داریم این معضل در یاسوج حل نخواهد شد انقدر ضعیفن که قدرت جمع اوری وانت های کنار جمعه بازار را نداشتند دو روز جمع میکردن روزسوم بر می گشتن سر جاشون و به .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
.این طرح
[جمشید الرضا
Iran, Islamic Republic of
باید در خصوص وانت بارها که دربلوارهای اصلی و ورودی ها شهر به شدت ایجاد بی نظمی ،آلودگی و ترافیک کرده اند چاره اندیشی دایمی شود. در هیچ جای ایران شما شاهد این سطح از بی نظمی هاو هنجار شکنی نیستید. دلیل اصلی ترافیک شهر یاسوج همین وانت بارها یا دست فروشانی است که در سطح خیابان اقدام به نصب تابلوی تبلیغاتی یا پهن کردن بساط خود می کنند. یعنی واقعا مسئولان استانی و شهرستانی توان برطرف کردن این ناهنجاری را ندارند. این موضوع به شدت باعث آزار و اذیت شهرواندان می شود و چهره ی بسیار زشتی از شهر و استان را برای مسافران ترسیم کرده است .خواهشا مسئولان جدی برخورد کند و این مشکل را حل کنند.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1