تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۳۱۱۲۹۶

پاسخی به حاشیه سازان نفت گچساران

۱۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛رضا مرادی طوف خیمه
شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفخیز جنوب، مستقر در این شهرستان همواره به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین شرکت‌هایی است که درهمه امور شهری یاری‌رسان نهادها وارگانها، در جهت برگزاری جشن‌ها ومراسمات مناسبتی بوده است.
این شرکت با تقدیم ۳۱ شهید به انقلاب شکوهمند اسلامی از حیث انقلاب مداری  در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه ممتازی دارد.
از شهدایی که از مجموعه نفت وگاز گچساران در هشت سال دفاع مقدس تقدیم این انقلاب شده تا کارکنانی که تا همین دیروز و امروز برای اعتلای نام ایران با سردوش نفت درحین انجام وظیفه جان شیرین خودرا تقدیم چرخش بیش‌ازپیش چرخه‌های اقتصادی این آب‌وخاک نموده‌اند، همه مؤید اخلاص در عمل کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران است.
ازدیرباز تاکنون همه مدیرعاملین واعضای هئیت مدیره این شرکت، افرادی مقید و متعهد به اصول وچهار چوب‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.
شاید عده‌ای قلیلی که با چشمان  تلسکوپی قادر نباشیم آنها را ببینم هم در این مجموعه وجود داشته باشند که اهداف وامیال حزبی وجناحی خود را فدای مصلحت وسلامت  این مجموعه عملیاتی  نمایند ولی این دلیلی برای خدشه دار نمودن کلیات یک مجموعه خدوم وزحمتکش را هرگز توجیه نمی‌کند.
آیا می دانید اعضای شورای فرهنگی شرکت نفت، برگزاری جشن‌ها ومناسبت های مذهبی، ازجمله یادواره شهدای صنعت ونفت، اعزام کاروان راهیان نور، سومین مسابقات المپیاد قرآنی کارکنان وخانواده ها، سمینار خانواده با موضوع تحولات بنیادین عصر حاضر وچالشهای پیش رو، مراسم ایام دهه فاطمیه، نمایشگاه کتاب با هدف ترویج کتابخوانی، وشماری دیگر از این مراسمات که از حوصله کلام خارج است، همگی به همت شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران وبا مدیریت خدمات این شرکت وبا کارگردانی خدمات اداری و اجتماعی واموفرهنگی وهنری تنها درطول  یک ماه برنامه ریزی واجرا می‌نماید؟
نمودار سازمانی شرکت‌های تابع وزارت نفت تعریف‌شده ومشخص است، وقتی مناسبتی برای اجرا در تقویم این شرکت‌ها تعیین می‌شود، در مرحله اول در شورای فرهنگی آن شرکت طرح وبرای اظهار نظر وگرفتن رهنمودهای لازم به حضور امام جمعه شهرستان حاضر وپس ازدریافت رهنمودهای لازم، مجوز برگزاری آن جشن برای اجرا،  برنامه‌ریزی می‌شود.
در اعضای شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران از جانباز وآزاده خانواده شهید، فرزند شهید تا فرمانده بسیج  وخاک خورده، میدان‌های جبهه مقاومت ایثار در هشت سال دفاع مقدس حضور دارند.
دیده شده است در روزهای گذشته با حمله‌ای غیرمنصفانه به جشن‌هایی تدارک شده‌ای که در قالب پاسداشت ایام الله مبارک دهه فجر صورت گرفت، اعتبار وقداست این شورا خدشه‌دار شده است.
در خطبه‌های نماز جمعه توسط امام جمعه محترم شهرستان گچساران به خوبی و با روشنگری اصولی  یادآور شد، که همه پدران، مادران، خواهران وبرادرنمان را درراه اعتلای  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  خالصانه  جان شیرین خود را تقدیم نمودند و برای حفظ آن به فرموده رهبر معظم انقلاب همیشه وهمه جا، آتش به اختیار برای تخطی از ارزش‌ها وآرمان های امام وشهدا بودیم وخواهیم بود.
اما با کمال تأسف عده‌ای که همواره مراسمات ومناسبت های این شرکت را برای عموم قابل استفاده می‌دانند وخود را محق به نفع مادی همچون گذشته می‌دانستند، نمی‌خواهند بپذیرند که قواعد ومقررات تعریف شده‌ای برای حضورنیافتن عموم مردم در این جشن‌ها با کلماتی برجسته در وزارت نفت به صراحت قانون شده است.
از این رو سخنان امام جمعه شهرستان را به جشن‌های دهه فجر این شرکت نسبت داده‌اند وعملکرد موفق چندین ساله  شورای فرهنگی  این شرکت را در برگزاری جشن‌های مناسبت‌ها که همه اعضای این شورا از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بودند را زیر سئوال برده‌اند.
امید است برای برهم زدن شادی دل‌های جوانان در جشن انقلاب  آن هم  در مکان‌هایی که زیر بنای آن توسط یادگاران هشت سال دفاع مقدس  بنا گذاشته می‌شود، وافرادی که خود به تنهایی یک فرهنگ ایثار، شهید زنده و معمار آن بوده‌اند را به‌راحتی تخریب نکنیم وکوچکترین آجر ترک برداشته را به قیمت کل بنا محاسبه نکنیم.
و سخن آخر
آگاه باشیم  در همه جشن‌ها ومراسمات، بروز اختلالات  فردی ازسوی محدود افرادی که به‌منظور تخریب افراد و زیر سئوال بردن زحمات کشیده شده برای آن مراسم ویا خوشبینانه تر بگویم نابخردانه مرتکب رفتارساختار شکنانه می‌شوند و موجب آزردگی همه را فراهم می‌کنند راباید کارشناسان روانشناسان اجتماعی، در عمق این ناپایداری فرهنگی وعدم تطابق با معیارها وارزش های جامعه خود را وارد کنند و فارغ از هرگونه تعصب سیاسی وقومی  آن را مورد تحلیل و ریشه یابی نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت
Iran, Islamic Republic of
مدیر خدمات نفت جناب آقای مهندس کردلو و اعضای شورای فرهنگی انسان های شایسته و دلسوز و بزرگی هستند
طوف
Iran, Islamic Republic of
مطلب عالی عالی بود
بینک
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس کردلو
مشی رسم
Iran, Islamic Republic of
جونوم من قالپاقلت طوف خیمه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اینجانب بعنوان کسی که درزمان جنگ سنم ۹سال بودیه جواب خیلی جزء ای رادررابطه با متن بالا مینو یسم دوست عزیزی که متن فوق رانوشتی خداوکیلی خودت چندسال داری وچندماه جبهه ای داری خداوکیلی اگرجبهه رفته ای حق داری اظهارونظرکنی امااگرشرایط سنیت به جنگ نمیخوره خواهش میکنم اینجورنظرنده که بیشترازانکه دل انهایی که به گفته خودت هشت سال ازعمرخودوخانواده هاشون راتلف کردند بیشتردل خونشون نکن چون انهابرای رضای خدا و بر ای وطن وناموس واب وخاک کشوررفت بدون هیچگونه چشم داشت نه اینکه جکابعالی بخواهی بولسط زجرانهادل بعضیهاراشادکنی والسلام
پرسنل نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
انصافا باید خسته نباشید جانانه گفت به مدیران دلسوز و انقلابی نفت گچساران جناب آقای کردلو و حاج ملک زاده
بازبین
Iran, Islamic Republic of
آقای نظردهنده شماره ۵٫٫چه ربطی داره ...مگه هرکس رفاه جبهه بایدنظرش رابدخ ..خیلی محترمانه داره میگه اشکال ایرادات رازودقضاوت نکیم وبابررسی آن مشکل راه حل براش پیداکنیم...تاهرچی میشه افرادی مثله شماخط قرمزمیکشندروی آزادی بیان...اتفاقامن بانویسنده موافقم مشکلات اینچنین که جشن هابه وجودمی آیدرابایدروانشناسان حل کنندنه یک عده مثله این دوستمون که انتظاردارنددورهمه چی حصارباشه....رهبری هم برنقدمنصفانه تاکیددارند.... خسته نباشین مسئولان دمکرات نگرکبنا ونویسنده ای ک این مطلب راپست کرده.خداقوت
گچسارانی اصیل
نمیدونم چرا سایت کبنا نیوز فقط نظرات موافقان را نمایش می دهد؟
نفتی
بله جنابعالی باید این طور بنویسی ای کاش آنچه در دلت بود می نوشتی نه به تو بگویند این را بنویس مردم خیلی از امثال شماها جلو تر هستند خود را گول نزنید با تشکر از کسانی که جلوی این کارها را می گیرند
جا نباز
این طور نیست که هرکس دارای سابقه جنگ باشد هرچی خواست انجام دهد باید ارزشها در نظر گرفته شود آقای نویسنده آیا میدانی این انقلاب ثمره خون چه عزیزانی است کسانی باید اظهارنظر کنند که انقلاب وجنگ را لمس کرده باشند نه بخاطر شغلی که در یک اداره دارند قلم بزنند
محمدرضا طاهری
Iran, Islamic Republic of
واقعامتاسفیم ...که بعدازاین همه مشکلات مردم،معضل جوانان بی کار،گرانی،تبعیض و...وجودداردآن موقع حالا که یک ارگانی می آید وبرای شادی مردم فضایی را مهیامیکنه اینطوربهش حمله میکنند....من آن شب آنجا بود..شب چهارشنبه ...اینکه میگم مردم...واقعا ازهمه جای شهردرسالن بودند.. یعنی هم شرکت نفتی بودندوهم غیرشرکتی...دمه تمام حراستی های سالن گرم که واقعا تبعیض نذاشتن وهرکس پشت بایط نداشتندرااجازه دادندازمراسم استفاده کنند...ضمنا اینکه گفتندمردم رقصیدنداصلاواقعیت نداره...اگه باخواننده خواندن ودست زدن رقصه ...پس همه رقاصن...گفتندچراغ های سالن رامی بستند.. آخه وقتی نورپردازی توسالن باشه بایدچراغ های سالن بسته باشه تا نورپردازی دیده بشه...واقعابرای کسانی که حاضرنیستندشادی مردم راببینندبایدتاسف خورد.من که لذت بردم به همه نفتی هابه خصوص دست اندرکاران دست مریزامی گویم....
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
انصافا که به حق و به جا این مطلب بیان شده ..چرا بایدجشن هایی مثل جشن دهه فجر که باعث شادی و خوشحالی مردم بخصوص جوانان شهرمون میشه رو کسانی ... احوال به هم بزنن و باوارد کردن ... باعث بهم خوردن جشنهای مناسباتی بشن..جای تاسف داره برای اون افرادی که شادی مردم واسشون غیرقابل تحمله چون این جشن فقط یه جشن مناسبتی انقلاب بوده و بس
شادی
Spain
من یک جوان ۲۱ساله هستم ...خداوکیلی در شرایط بدروحی بودم که دراین جشن شرکت کردم...خدا سر شاهد از آن شب به این ور،اصلا روحیه ام تغییر کرده...عجیبه نویسنده هایی پیدا میشوند وبه این صراحت از شادی مردم حمایت می کنند....قلمت پرتوان وقدمت راستین....به امید روزی که همه در جشن های انقلابی باهم از شادی مردم لذت ببریم...
سلیم
Spain
درود برکبنا ....درود برخبرنگاران ونویسندگان آزاداندیش...
شاکر
Spain
ماتوگچساران همه مراسماتمون باید با باقی شهرها فرق کنه...طرف جشن .ب را آمده کنسل کرده...من پدرم وشوهر خواهرم شهیدشده ...تواین جشن هم حاضر بودم .ی ...تنها ایراداین جشن برگزاری دوسانس در یک روز بود....عالللللللللللللی بود،هم جشن،هم یادداشت،.....همه خسته نباشید...کبنا رسانه عدالت محوراستان
علی
Iran, Islamic Republic of
برنامه هیچ اشکالی نداشت . استقبال بیش از حد از برنامه باعث شد تاجمعیت زیادی وارد سالن شود فراموش نکنیم در شب‌های برگزاری با وجود اینکه صدها نفر موفق نشدند و آرد سالن شوند اما هیچ درگیری ،یا بی نظمی گزارش نشد،هم کلیپ انقلابی،هم سرود انقلابی هم مجری مرتب دروصف شهدای دوران انقلاب ونقش کارکنان شرکت در پیروزی انقلاب صحبت میکردم .موسیقی پاپ ومحلی هم مجاز بود.تاتر هم هیچ مشکلی نداشت، متاسفانه عده ای بجای اینکه به امام جمعه محترم از استقبال وشادی و خوشحالی مردم میگفتند به ایشان گفتند دختران و پسران مختلط رسیدن .هیچ دختر و پسری مختلط نرقسید فقط شادی کردن ،من به نوبه خودم از مدیر عامل فهیم وارزشی و مدیران وشورای فرهنگی محترم وکارگردان ،هنرمندان،کارکنان امور فرهنگی ،زحمت کشان اداره حراست، خسته نباشی میگم .
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1