تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : ۳۱۱۰۶۴

عملیات اجرایی بیمارستان پاتاوه سال ۹۶ آغاز شد (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛عملیات اجرایی بیمارستان پاتاوه پیش از ظهر امروز با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستات های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین آغاز شد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: قبل از انقلاب اسلامی همه تخت‌های بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۰۰ تخت نمی‌رسید، اکنون به برکت انقلاب و با بهره برداری از بیمارستانهای جدیدالاحداث شهرستان‌ها، استان با برخورداری از یک هزار تخت استاندارد به نرم ملی و حتی بین المللی نزدیک می‌شود.
علی محمد احمدی افزود: اگر امروز ایران در زمینه پزشکی و نانو پیشرفت‌های مطلوبی داشته و جوانان ما در نگارش مقالات علمی جزء ۱۰ کشور برتر جهان هستند، به برکت این انقلاب و نظام است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، ایام الله دهه فجر پاسداشت مقاومت ملی است که ملت سرافراز ایران اسلامی چهار دهه در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی با عزت و سربلندی از حقوق خود دفاع می‌کنند، افزود: دشمنان نظام نگران زرادخانه‌های ما نیستند بلکه نگران منطق، هوش، استعداد و توانمندی بی بدیل مردم قهرمان ایران اسلامی می‌باشند.
وی با اشاره به اینکه، اگر بخواهیم خدمات نظام را در عرصه‌های عمرانی، خدمات عمومی و اقتصادی بیان کنیم، قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست، گفت: برای ملت بزرگ ما فراتر از احداث جاده، بیمارستان و ایجاد طرح‌های اقتصادی، حفظ استقلال، عزت و جایگاه جهانی ارزشمند است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در ادامه این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: یکی از دغدغه‌های بهداشت و درمان احداث بیمارستان جهت بخش پاتاوه بود که امروز به همت استاندار، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان این مهم میسر شد.
اورنگ ایلامی با اشاره به اینکه بخش پاتاوه، استاندارهای لازم وزارت بهداشت جهت احداث بیمارستان را نداشت، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همچنین برگزاری نشستی با وزیر بهداشت و درمان، با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی زمینه تجدید نظر وزارت فراهم شد.
وی با اشاره به موقعیت مکانی بخش پاتاوه و غیر هم سطح بودن فضای این منطقه، بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان جهت طراحی این بیمارستان به شرکتی پرداخت نمودیم، اظهار داشت: این بیمارستان با زیربنای ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه ساخته می‌شود.
ایلامی با بیان اینکه به ازای هر تخت، ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است گفت: برآورد اولیه جهت ساخت این بیمارستان ۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی و ۶ میلیارد تومان جهت تجهیز در نظر گرفته شد که امیدواریم این اعتبار در سال آینده به این پروژه اختصاص داده شود.
وی اظهار داشت: فاز اول این پروژه به همت خیر سلامت و همچنین اختصاص ۴ میلیارد تومان اعتبار از طریق کمیسیون تلفیق که توسط نماینده مردم بویراحمد در مجلس شورای اسلامی میسر شده است، آغاز می‌شود.
ایلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم فازهای بعدی این پروژه نیز با اعتبار ملی، ملی استانی و با مساعدت استاندار، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان دنا استمرار پیدا کرده و منشا خیر و برکت برای مردم فهیم بخش پاتاوه شود.
 























































نام شما

آدرس ايميل شما

جعفری
Iran, Islamic Republic of
امید است با تلاش و پیگیری نماینده ی خدوم و خستگی ناپذیر جناب آقای حاج زارعی شاهد ایجاد زیر ساخت های مناسب پزشکی درمانی در شهرستان های بویراحمد و دنا باشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1