تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۴۳

لزوم ارتقای کیفیت برگزاری یادواره شهدا/برنامه های کلیشه ای پاسخگوی جوانان نیست

۰
کبنا ؛صبح امروز کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در بنیادشهید دهدشت برگزار شد.

معاون فرماندار کهگیلویه اظهار داشت:وظیفه ما این است این مراسمات را باشکوه برگزار کنیم.
اسلام خسروی با بیان اینکه درصد بالایی از جمعیت کشور،کسانی هستند که انقلاب و جنگ را لمس نکرده اند و با شهدای جنگ تحمیلی ارتباطی نداشته اند تصریح کرد:برای کم کردن این فاصله باید کیفیت اجرای برنامه ها را بالا برد چرا که برنامه های کلیشه ای از جمله پخش سرود در دهه فجر به تنهایی نمی تواند پاسخ گوی جوانان پرسشگر نسل جدید باشد.
خسروی عنوان کرد:تاکنون عمده ترین سرکشی ها به خانواده های شهدای ادارای بوده است و سایرین مغفول مانده است که نیاز به  سرکشی به خانواده های شهدای غیر اداری نیز احساس می شود.
 
مدیر بنیاد شهید کهگیلویه نیز گفت: تجلیل از جامعه ایثارگری، اجرای مراسم میهمانی لاله ها در گلزار مطهر شهدای والا مقام، برگزاری یادواره  شهدای شهرستان و اعزام پیام آوران ایثار به مدارس شهرستان، یادواره شهید نورالدینی، دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های شاخص بنیاد برای دهه فجر می باشد.سید کمال الدین دولتخواه افزود:تمام تلاش خودرا برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه ها به کار می گیریم.
مدیر اداره سازمان تبلیغات کهگیلویه نیز گفت:دهه فجر فرصتی طلایی است که می بایست همه ادارات با تلاش و برنامه ریزی جهت هرچه بهتر برگزار شدن این جشن بزرگ انقلاب هماهنگی لازم را داشته باشند.
حجت الاسلام محمد حسینی طلب با بیان اینکه در گذشته نیز یادواره شهدا برگزار می شد تصریح کرد:انتظار می رود به کیفیت یادواره امسال بیشتر از گذشته توجه  شود. حسینی طلب عنوان کرد:مراسم غبار روبی از گلزار مطهر شهدای والا مقام را در روز ۱۲ بهمن در گلزار شهدای دهدشت برگزار خواهیم نمود.مدیر اداره سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به اینکه برنامه ها باید به گونه ای اجرا شوند که شور ونشاط  را به مردم منتقل کنند و کسل کننده نباشند، گفت:اقدام به چراغانی کردن شهر توسط پرسنل شهرداری،تاثیر خوبی داشته و با نشاط بیشتری به استقبال این جشن بزرگ می رویم. وی در پایان بیان داشت:سرکشی از خانواده معزز شهدا باید با برنامه ریزی و هماهنگی نیز اجرا شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1