تاریخ انتشار
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۱۰۷۶۶

برگزاری گردهمایی توانمندسازی شغلی در دهدشت/ میرمحمدی:مسوولان شأنی جزء خدمت‌رسانی ندارند / هیچکس برای این مملکت دلسوزتر از رهبری نخواهد بود

۰
کبنا ؛گردهمایی توانمند سازی شغلی ویژه قشرشاهد و ایثارگر (شاغل در ادارات )  تحت عنوان امتداد سرچشمه با حضورخانواده معززشهدا و ایثارگر، مسئولان استانی و شهرستان در کهگیلویه برگزار شد.
 
مدیر کل امور اجتماعی استانداری در این گردهمایی، اظهار داشت: این گردهمایی ابتکار جدیدو مناسبی است که به همت بنیاد شهید کهگیلویه صورت گرفته و در ادامه جلسات نیز غنای بیشتری به ان داده می‌شود. حجت الاسلام فتح الله میر محمدی عنوان کرد: بهتر است فرزندان شاهد و ایثارگر کهگیلویه، یک سازمان مردم نهادی در حوزه امور فرهنگی و اجتماعی جهت هم فکری بیشتر تشکیل دهند.
میر محمدی با بیان اینکه: امروز بیش از ۶۰ درصد از مدیران جمهوری اسلامی ایران، از خانواده شاهد و ایثارگر می‌باشد و این مایه افتخاراست تصریح کرد: لذا فرزندان شهدا و ایثارگر باید به سختی کار و تلاش نمایند وباعث پیشرفت کشور از هر جهت شوند تاشبهات وارده ناکارامد بماند.
وی ادامه داد: نا آرامی‌های اخیر ناراحتی مردم از مسولان و مشکلات اقتصادی و اشتغال را نشان داد، نباید به دشمن مجال استفاده از این قضیه را داد، لذا مسئولان باید برای رفع نگرانی مردم، تمام تلاش خود را بکار گیرند و ارباب رجوع را تکریم بدارند. مدیر کل امور اجتماعی استانداری افزود: مسولان شانی جز خدمت رسانی به مردم  ندارند. اگرآنگونه که شایسته است به مردم خدمت نشود، این مسولان هیچ جایگاهی نخواهند داشت و باید پاسخگوی ملت و شهدا و کسانی که نسبت به اسلام بدبین می‌شوند باشند.
میر محمدی با بیان اینکه هیچ کس برای این مملکت دلسوز‌تر از رهبری نخواهد شد، تصریح  کرد: رهبری همچون دیده بان همه تحرکات دشمن را می بیند و چون اندیشمند و جامعه شناس همه آسیب‌ها و مشکلات جامعه را زیر نظر دارد و همانند سیاستمداری باهوش تمام توطئه‌ها را رصد و به موقع گوشزد می‌نمایند.
 
خانم دکتر قبادی استاد دانشگاه ،نیز گفت: دراین گردهمایی به بیان مسائل تخصصی و روانشناسی پیرامون کار آفرینی و انچه لازمه پیشبرد اهداف سازمان می شودمی پردازیم. قبادی بابیان اینکه امروزه، شادکامی و موفق زیستن به عنوان یک ملاک برتری در پیروزی سازمان‌ها است تصریح کرد: به همان نسبتی که یک سازمان بتواند استرس‌های شغلی و بی هویتی را از پرسنل خود بگیردو کاهش دهدبه همان نسبت، میزان رتبه موفقیت و تلاش پرسنل نیز بیشتر خواهد شد. وی افزود: باید شادکامی را در درون کسب و به سازمان منتقل کرد.
قبادی با اشاره به نکات مهم کسب شادکامی ودرپی آن موفقیت در اهداف سازمان و کار آفرینی عنوان کرد: برای شادکامی باید هیجانات منفی را مدیریت کرد، پذیرای ارباب رجوع بود، داشتن گذشت و بخشش و دوری از کینه ورزی، کاوشگر بودن و در زمینه کسب دانش قانع نبودن، ورزش و تحرک داشتن، دوست داشتن خود و دیگران، شکرگذار پروردگاربودن، صیاد فرصت‌ها بودن، داشتن خلاقیت از جمله مواردی است که می‌تواند فرد را به مدیری کارآفرین و موفق تبدیل کند.
 

 

 

 

 
ظ
 

 

 

 

 


 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1