تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۱۰۳۹۰

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون اول رئیس‌جمهوری

۲
۰
کبنا ؛علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه‌شب با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی دیدار و گزارشی از وضعیت استان در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون ارائه کرد.
احمدی همچنین از دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهوری به وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف برای حل مشکلات و برخی موانع فرا روی توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف خبر داد.
استاندار تصریح کرد: معاون اول رئیس‌جمهوری در این دیدار همچنین با اشراف به برخی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در استان بر شکوفا شدن این داشته‌ها با محوریت و رویکرد اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تأکید کرد.
تأمین و ایجاد زیرساخت‌ها در حوزه حمل‌ونقل، توسعه و ایمن‌سازی راه‌ها، اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی، افزایش میزان بهره‌مندی استان از اعتبارات ملی به‌ویژه از صندوق توسعه ملی و تأمین منابع لازم برای تسریع در روند اجرای برخی طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی ازجمله خواسته‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار خود با جهانگیری بود.
احمدی، وجود مناظر بکر و طبیعی، جنگل‌های انبوه، وجود افزون بر ۲ هزار گونه گیاه دارویی، ۱۰ درصد منابع آبی کشور با حدود ۱۱ میلیارد مترمکعب روان آب، ۲۰ درصد تولیدات نفت کشور برای سرمایه‌گذاری در صنایع وابسته و پتروشیمی را بخشی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار تأکید کرد: شرایط لازم برای انجام سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در این استان فراهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
این دیدار نبود.....معاون اول به خاطر عزل خانم رحمانپور مدیر کل قبلی امور بانوان خواستش و باید ......
شرمت الله
United States
اصلاح طلب جان



وای از این تفکر .
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1