تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۳۱۰۳۰۴

برای سرکوب رقبای انتخاباتی، گذشته انقلاب را زیرسوال نبرید! / نشان دادن صلح‌طلبی ایران به دنیا در دهه فجر

۰
کبنا ؛ 

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با حضور اعضای این شورا در دفتر امام جمعه دهدشت برگزار شد.
رئیس اداره سازمان تبلیغات کهگیلویه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات انقلاب شکوهمند اسلامی به جوانان  است. ۱۷ کمیته برای هرچه بهتر برگزار شدن دهه فجر در نظرگرفته شده که انتظار می‌رود کمیته‌ها وظایف خودرابه درستی انجام داده و گزارشی از امادگی خود را ارائه  دهند.
حجت‌الاسلام محمد حسینی طلب  بیان داشت: فرمانداری دهدشت نظارت‌های لازم براین کمیته‌ها را در دستور کارخود داشته باشد. حسینی طلب عنوان کرد: این مناسبت هارا باید بهانه‌ای دانست برای  انتقال مفاهیم انقلاب که اگر در قالب رویکرد هنری برگزار شود می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته  باشد.
وی با بیان اینکه بایداز فضای مجازی شهرستان تأسف خورد، تصریح کرد: شاهدیم افراد در فضای مجازی برای سرکوب کردن رقبای انتخاباتی خود، گذشته انقلاب را زیرسوال می‌برند که دود ندانم کاریان ها به چشم نظام و مردم خواهد رفت، به نفع همگان است که از حاشیه‌ها دور شوند. رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه ادامه داد: بدخواهان نظام، در پوست خود خزیده‌اند تا فرصتی پیدا کنند آن گاه به هیچ گرایش سیاسی نیز رحم نخواهند کرد، لذا باید همه مسولانی که سر سفره نظام اسلامی هستندبا تلاش‌ها و برنامه ریزی‌ها سعی در هرچه برگزار شدن جشن دهه فجر نمایند، تا علاوه بر تزریق نشاط به مردم، خدمات نظام نیز بیان گردد.
حسینی طلب در پایان به تأثیر گذاری رسانه دربیان رشادت‌های ایثارگران و خدمات نظام نیز  اشاره کرد و خواستار همکاری اصحاب رسانه در این خصوص شد.
سید نصیر حسینی، خطیب نماز جمعه دهدشت در این جلسه نیز گفت: امروزه شاهدیم دشمن تصمیم دارد در حوزه مسائل فرهنگی نظام را زیر سؤال ببرد و حمایت مردم از نظام را کم رنگ نشان دهد، لذا باید در حوزه فرهنگی بیشتر کار شود و در این ایام خدمات و دستاوردهای ارزشمند نظام را به نسل جوان نشان دهیم.
علی پوزش فرماندار کهگیلویه نیز گفت: دهه فجر ایام مناسبی است تا بتوانیم چهره معنوی نظام و صلح طلبی کشور را به دنیا معرفی کنیم، لذا مسولان باید در این جشن‌ها دستاوردهای نظام را برای جوانان بیان کنند، آب رسانی به مناطق محروم، جاده سازی، وجود مراکز عالی دانشگاهی در سطح شهرستان از جمله این خدمات است.. وی در پایان عنوان کرد: وظایف دستگاه‌ها به آن‌ها اعلام خواهد شد تا با برنامه ریزی کارها پیش رود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1